Nimrad Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars DukeRichelieu skrev (2 timer siden): Har sett den også. Og enig. Vet ikke om jeg nødvendigvis ville sammenlignet de to, men ser hva du mener. Andre tips? The Menu 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars DukeRichelieu skrev (11 timer siden): Har sett den også. Og enig. Vet ikke om jeg nødvendigvis ville sammenlignet de to, men ser hva du mener. Andre tips? Old er ikke den litt i samme genre? Av Night han indiske. Som er ganske kjent regissør. Trap av samme regissør på Max er sykt kul.. men er en annen sjanger. 1 Lenke til kommentar
Subara Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Adolesence, Netflix. Miniserie om en tenåring som blir siktet for drapet på en jente på samme alder. Den har fått gode kritikker. Mesterlig fortalt om drap og toxic maskulinitet. Det er et tungt tema, og vi skjønner at vi ikke ser på film for å bli underholdt eller å løse et krim-mysterium, men hva det gjør med alle de rundt når en så uforståelig tragedie skjer. Den unge gutten er mer som et barn å regne og må heretter leve livet sitt på institusjon. Faren og familien prøver å forsone seg med det som har skjedd på hver sin måte. De bor i et nabolag der alle vet alt om alle. Menn kan både bli veldig sinte, og menn kan gråte. Det er en serie som virkelig gjør vondt. 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Prøver Apple tv, noen som vet om bra serier og filmer der? Har startet på Foundation. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Gouldfan skrev (10 minutter siden): Prøver Apple tv, noen som vet om bra serier og filmer der? Har startet på Foundation. Slow Horses, Shrinking, Silo, For all mankind og Ted Lasso er de første jeg kommer på. 1 Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Duriello skrev (3 timer siden): Slow Horses, Shrinking, Silo, For all mankind og Ted Lasso er de første jeg kommer på. Severance... invasion, Dark Matter og Constellation for de som liker Sci-fi. Sunny. Sugar. Listen er ganske så lang mhp. gode serier på Apple TV+. 1 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars (endret) Gouldfan skrev (12 timer siden): Prøver Apple tv, noen som vet om bra serier og filmer der? Har startet på Foundation. Kan føye til 'See', er ikke så ofte folk nevner den, men jeg syntes den var bra. Likte også 'Raised by wolves' , men tipper den er litt enten eller. Endret 18. mars av mandodiao Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars mandodiao skrev (45 minutter siden): Kan føye til 'See', er ikke så ofte folk nevner den, men jeg syntes den var bra. Likte også 'Raised by wolves' , men tipper den er litt enten eller. Har raised by Wolves kommet med mer? Husker vi begynte å se den på Max eller noe. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars 40 minutes ago, Gouldfan said: Har raised by Wolves kommet med mer? Husker vi begynte å se den på Max eller noe. Det var 2 sesonger. De fikk ikke fullført noe særlig av historien, om de i det hele tatt hadde en plan med den. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Ja den dødde ut desverre. Og kvaliteten stupte greit mot slutten av sesongen 2 Samme med The OA, og en annen jeg hørte lite om men likte 'Night Sky'. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars mandodiao skrev (4 timer siden): Ja den dødde ut desverre. Og kvaliteten stupte greit mot slutten av sesongen 2 Samme med The OA, og en annen jeg hørte lite om men likte 'Night Sky'. Skikkelig kjipt at Night Sky ble kansellert, likte den veldig godt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars thomassit0 skrev (1 time siden): Skikkelig kjipt at Night Sky ble kansellert, likte den veldig godt. Nightflyer likte jeg, samme fyr som skrev Game of Thrones som lagde den. Men den ble kansellert og sluttet i cliffhanger,det som irriterer meg mest er at de ikke lager en ok closure på kansellerte ting. Noen gjør dette men altfor mange slutter med cliffhanger i løse lufta. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå