Comma Chameleon Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Sjørøver skrev (32 minutter siden): Jeg har sett på twitter og instagram at veldig mange er uenige i det. Mener du det fortsatt? Har sett at mange skriver at det stadig dukker opp nye mysterier som ikke blir løst, og at de derfor ikke orker å se det. Jeg synes fortsatt det ja. Sist episode var litt spesiell i form av at den var litt kortere enn normalt, og 3/4 av episoden opplevdes litt tregere enn resten av sesongen. Men slutten av episoden løste opp i noen spørsmål og satt litt fyr på serien. Sesongen har laget noen nye mysterier, men jeg føler fortsatt at man får svar på en del og at de ikke har malt seg inn i et hjørne som f.eks. Lost og en del andre serier. Nå er det 2 episoder igjen av sesongen og jeg har full tro på at de klarer å løse opp mysteriene i løpet av en sesong 3. Mulig de drar det ut til 4, men foreløpig tror jeg 3 sesonger hadde vært perfekt gitt tempoet de har nå. Alt i alt er Severance fortsatt fantastisk! Og da har man ikke gått inn på hvor pent alt er filmet og designet, og musikken. 2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden 1 hour ago, Sjørøver said: Jeg har sett på twitter og instagram at veldig mange er uenige i det. Mener du det fortsatt? Har sett at mange skriver at det stadig dukker opp nye mysterier som ikke blir løst, og at de derfor ikke orker å se det. Personlig ville jeg ikke akkurat sagt at serien går fort, men noen av mysteriene får ihvertfall løsninger underveis. Det er foreløpig ikke helt som lost der det bare ble flere mysterier etterhvert som tiden gikk og de fikk aldri noen løsning på noe. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden (endret) Duriello skrev (15 timer siden): Så nettopp My Wife, My Abuser del 1 på TV2. https://m.imdb.com/title/tt31834725/?ref_=fn_all_ttl_1 This was a hard watch... Jepp.. Tror det er jævla mye mer sånt enn det som kommer frem. Endret 16 timer siden av ChopperRead 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden ChopperRead skrev (11 minutter siden): Jepp.. Tror det er jævla mye mer sånt enn det som kommer frem. Har ikke sjekket om del 2 ligger på tv2 play enda, vegrer meg litt for det. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Duriello skrev (8 minutter siden): Har ikke sjekket om del 2 ligger på tv2 play enda, vegrer meg litt for det. Begge ligger der 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå