Dubious Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Reg2000 skrev (2 timer siden): High Potential er en klassisk "ukas sak" serie der sesongens siste skurk også dukker opp i neste sesongens første episode. Den overbyggende historien er ikke så viktig at man ikke burde se dette. Hvis man ikke takler en slik cliffhanger kan man bare velge å vente med den siste episoden. Du har antagelig ikke sett hele serien. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar 6 hours ago, Dubious said: Du har antagelig ikke sett hele serien. Jo jeg har sett hele første sesong. 1 Lenke til kommentar
Subara Skrevet 19. februar Del Skrevet 19. februar (endret) Jeg likte denne: Agenten. Pappas liv og løgner. https://tv.nrk.no/serie/agenten-pappas-liv-og-loegner Et nært portrett av forholdet mellom far og sønn, og videre ut i verden. En far som var lite tilstede og ikke som andre fedre. Dessuten interessante, historiske filmsnutter fra oppdrag faren var ute på. Endret 19. februar av Subara 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Fy faen så bra Severance fortsatt er. Og historien beveger seg forfriskende raskt. Mye som skjer der andre serier hadde dratt det ut over 3-4 episoder, men her løses det i samme episode eller rett etter. Uten å føles forhastet. Her har andre serieskapere mye å lære. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Første Star Wars-relaterte jeg gleder meg til på leeenge. Har vel ikke vært noe bra Star Wars siden Andor S1. Og før der igjen var det Mandalorian S1. Resten har vært helt ok til regelrett dårlig i mine øyne. 4 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Ja Andor ser jeg veldig frem til, ikke lenge igjen 1 Lenke til kommentar
sofiemyr Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar strike_ skrev (På 13.2.2025 den 19.25): Noen tips gode mystikk/mindfuck serier ala From og Severence? Er snart ferdig med det som har kommet ut av serverence så trenger noe annet påfyll og er litt i mystikk humør om dagen. sjekk ut Guillermo del Toro's Cabinet of Curiosities på Netflix https://www.imdb.com/title/tt8415836/?ref_=ttep_ov 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet fredag kl 09:28 Del Skrevet fredag kl 09:28 Ukas episode av Invincible er en av de beste episodene lagd i år så langt. Og lett seriens beste så langt for min del. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet fredag kl 13:27 Del Skrevet fredag kl 13:27 (endret) Fikk sett første episode av den nye Daredevil serien. Det er bra at de har fått tilbake de gamle skuespillerne, spesielt Vincent D'Onofrio som Kingpin, men kampscenene var noe elendig cgi-søppel sammenliknet med de gamle netflix seriene. I de gamle seriene er det mennesker som slåss selv om de har på kostymer. Nå er det bare cgi, med ekstremt unaturlige "superhelt bevegelser". Håper det ikke blir altfor irriterende i resten av serien. Historien virker heldigvis foreløpig mer voksen og mørkere enn det marvel-universet ellers er. Edit: Ble mer positiv til serien etter episode 2. Endret lørdag kl 09:31 av Reg2000 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet fredag kl 18:25 Del Skrevet fredag kl 18:25 Filmvenn skrev (8 timer siden): Ukas episode av Invincible er en av de beste episodene lagd i år så langt. Og lett seriens beste så langt for min del. Enig. Har egentlig slitt med å la meg rive med av serien siden sesong 1, men denne episoden var veldig god. Håper de klarer å lande sesongen Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet lørdag kl 18:57 Del Skrevet lørdag kl 18:57 Update på Severence og White Lotus (vet ikke om jeg har sett noen kommentarer på denne her enda)? Jeg har spart disse to mens jeg gjør ferdig en annen serie, men tror jeg skal komme meg i gang med i alle fall White Lotus i løpet av neste uke. Elsket sesong 2 av denne og likte svært godt sesong 1 også. Oppdaget at Drive2Survive var ute med ny sesong i går, så da endte jeg opp med å starte på den. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet søndag kl 22:22 Del Skrevet søndag kl 22:22 Daredevil er i gang igjen ja. Knallgod åpning på sesongen. S1 av Daredevil var IMO det som virkelig sparket i gang gode superheltserier. En stund siden det har vært noe bra. Jeg dømmer kun fra første episode, men lover godt foreløpig i alle fall og Vincent D'Onofrio leverer som alltid. 2 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden «Jon blir bonde» har visst blitt poppis. Vi sjekka ut et par episoder og det var jo egentlig gøy nok det. Men jeg angrer nesten på at jeg har sett Clarksons Farm som er såå mange hakk bedre på de fleste måter, og ganske åpenbart har inspirert produsentene på det jeg vil kalle den norske utgaven… 2 Lenke til kommentar
disk Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden 7 minutes ago, Nimrad said: «Jon blir bonde» har visst blitt poppis. Vi sjekka ut et par episoder og det var jo egentlig gøy nok det. Men jeg angrer nesten på at jeg har sett Clarksons Farm som er såå mange hakk bedre på de fleste måter, og ganske åpenbart har inspirert produsentene på det jeg vil kalle den norske utgaven… Hva har seriene fokus på? Er det litt lærerikt, eller bare hvordan de føler det er å bli bonde, og man snakker om opplevelsen og kanskje litt intern uro? Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden (endret) Så nettopp My Wife, My Abuser del 1 på TV2. https://m.imdb.com/title/tt31834725/?ref_=fn_all_ttl_1 This was a hard watch... Endret 19 timer siden av Duriello Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden disk skrev (4 timer siden): Hva har seriene fokus på? Er det litt lærerikt, eller bare hvordan de føler det er å bli bonde, og man snakker om opplevelsen og kanskje litt intern uro? Mest lærerike er kanskje hvordan det er å være bonde. Hvor hardt det er, hvor risky økonomien er og i den gata. Ikke «sånn slakter du en gris» eller «sånn sår du korn», det skal jo være underholdning. Lenke til kommentar
disk Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden 8 hours ago, Nimrad said: Mest lærerike er kanskje hvordan det er å være bonde. Hvor hardt det er, hvor risky økonomien er og i den gata. Ikke «sånn slakter du en gris» eller «sånn sår du korn», det skal jo være underholdning. Tenkte litt på livet fra de står opp, hva de gjør, litt hvordan, hva de tenker om dagen, evt. litt planlegging osv. At du faktisk får et lite innblikk, ikke bare syting i intervju om hvor fælt alt er. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden disk skrev (1 time siden): Tenkte litt på livet fra de står opp, hva de gjør, litt hvordan, hva de tenker om dagen, evt. litt planlegging osv. At du faktisk får et lite innblikk, ikke bare syting i intervju om hvor fælt alt er. Tja, for Jon sitt vedkommende: Spoiler så er han ikke helt bonde enda. Han har fortsatt en ganske heftig jobb med Alle mot Alle. Jon gjør mer av grovarbeidet selv, litt mer norsk stil, og bittelitt hvordan han planlegger. Men det er ikke "om dagen", det mer snakk om planlegging for våronna. For Clarksons vedkommende: Spoiler Han har mer penger og driver nok mer kommersielt. Så serien bærer preg av det. Det er uansett en del ned i detaljene, han får jo hjelp. Men jeg synes "karakterene" er sterkere i Clarksons Farm. Både Clarkson selv og hjelperne på gården gjør det mer undeholdende, samtidig som jeg føler så langt at jeg lærer like mye. Skal dog sies av Jon sine forhold sikkert er mer relevant for Norge. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Comma Chameleon skrev (På 22.2.2025 den 14.42): Fy faen så bra Severance fortsatt er. Og historien beveger seg forfriskende raskt. Mye som skjer der andre serier hadde dratt det ut over 3-4 episoder, men her løses det i samme episode eller rett etter. Uten å føles forhastet. Her har andre serieskapere mye å lære. Jeg har sett på twitter og instagram at veldig mange er uenige i det. Mener du det fortsatt? Har sett at mange skriver at det stadig dukker opp nye mysterier som ikke blir løst, og at de derfor ikke orker å se det. DukeRichelieu skrev (På 8.3.2025 den 19.57): og White Lotus White lotus sesong 3 er fortsatt bra, men det beveger seg litt sakte? Kan ha litt med at jeg er en småbarns pappa som er trøtt og ikke får med meg alle detaljene. Nimrad skrev (15 timer siden): «Jon blir bonde» har visst blitt poppis. Vi sjekka ut et par episoder og det var jo egentlig gøy nok det. Men jeg angrer nesten på at jeg har sett Clarksons Farm som er såå mange hakk bedre på de fleste måter, og ganske åpenbart har inspirert produsentene på det jeg vil kalle den norske utgaven… Det skal jo noe til at lille norge produserer noe på nivå med UK elle USA. Det går jo igjen i alle produksjoner. Det finnes til og med youtubere som produserer ting av høyere kvalitet enn NRK feks. Tar ikke igjen akkurat hva det var jeg så på, men den tanken slo meg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Nimrad skrev (16 timer siden): «Jon blir bonde» har visst blitt poppis. Jeg synes den fyren er skikkelig hoverende og en skikkelig dust, så unngår den serien som pesten. Men har sett noen klipp på FB og gosser meg litt når han for beskjed "ja, dette burde du gjort for flere uker siden". Jeg tror det kan være ganske krevende å være bonde, spesielt for de som produserer gress, korn og den slags. Alt skal gjøres til riktig tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå