^fmj Skrevet søndag kl 03:28 Del Skrevet søndag kl 03:28 (endret) Sjørøver skrev (18 timer siden): Nja, hvilke vil du anbefale? Er ikke fan av friends og lignende. Tenkte mer på langfilmer, vet du spurte om serier, men er jo mange aktuelle filmer også. "Mens du sov" f. eks. ser jeg hver jul og "Sleepless in Seattle" syns jeg er en genuint god film. Mad About You Gavin & Stacey Endret søndag kl 03:32 av ^fmj Lenke til kommentar
alws_br00d Skrevet søndag kl 09:22 Del Skrevet søndag kl 09:22 12 hours ago, Jotun said: Begynte på sesong 2 av severance. Men der måtte eg stoppe. Må se siste episoden i sesong 1 en gang til. Skjønte ingenting 🙈 Been there, done that! 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet søndag kl 15:37 Del Skrevet søndag kl 15:37 18 hours ago, Jotun said: Begynte på sesong 2 av severance. Men der måtte eg stoppe. Må se siste episoden i sesong 1 en gang til. Skjønte ingenting 🙈 Samme erfaring her. Det legges opp til med mindfuck i sesong 2. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet søndag kl 17:10 Del Skrevet søndag kl 17:10 Ser på masse, men nå har jeg hatt et lite gjensyn av The Expanse, og da fikk jeg lyst på ny subwoofer, og TV, men TV blir det ikke noe av med det første. Lenke til kommentar
Letterboxd Skrevet mandag kl 15:57 Del Skrevet mandag kl 15:57 Noen som har peiling på hvor man får strømmet Halloween serien eller friday the 13th? virker umulig Lenke til kommentar
toro6 Skrevet mandag kl 16:06 Del Skrevet mandag kl 16:06 Ser ikke ut til å være så lett, nei. Svaret er som oftest: Skaff en VPN, da åpner det seg en ny verden. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet mandag kl 17:36 Del Skrevet mandag kl 17:36 toro6 skrev (1 time siden): Ser ikke ut til å være så lett, nei. Svaret er som oftest: Skaff en VPN, da åpner det seg en ny verden. Finnes billigere løsninger. De kunne gjort som de har gjort med musikk, en tjeneste for alt innhold. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet mandag kl 18:07 Del Skrevet mandag kl 18:07 Billigere, eller gratis? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet mandag kl 18:11 Del Skrevet mandag kl 18:11 toro6 skrev (3 minutter siden): Billigere, eller gratis? Helt gratis blir det aldri så lenge du må ha PC, og så kommer det an på hvor mye du trenger å lagre. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Verdt å se denne om man har sett åpningssekvensen til Sesong 2 av Severance. Synes det var en utrolig kul åpningsscene, og gøy å se alt arbeidet som måtte til for å få det til. Visste at det var en del, men enda mer enn jeg trodde. Spoiler for de første minuttene av S2E1, så klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå