Alfred_A Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg har nettopp sett sesong 2 av Squid Game. Hovedfokuset har snarere vært karakterene og utviklingen deres, enn konstant å presentere nye måter å dø på. En ting som er nytt er noe som skjer mellom hvert spill. Dette gir rom for å la flere av karakterene briljere og prestere tyngre. Det var bra så lenge, siste episoden derimot var en slags skuffelse. Muligens jeg burde tatt en titt på sesong 1 før jeg begynte? Ellers, har noen erfaring med serien Hannibal? En av mine favoritter fra Danmark, Mads Mikkelsen, har rollen som Hannibal. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Alfred_A skrev (4 minutter siden): Ellers, har noen erfaring med serien Hannibal? En av mine favoritter fra Danmark, Mads Mikkelsen, har rollen som Hannibal. Den er veldig bra Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Alfred_A skrev (25 minutter siden): Jeg har nettopp sett sesong 2 av Squid Game. Hovedfokuset har snarere vært karakterene og utviklingen deres, enn konstant å presentere nye måter å dø på. En ting som er nytt er noe som skjer mellom hvert spill. Dette gir rom for å la flere av karakterene briljere og prestere tyngre. Det var bra så lenge, siste episoden derimot var en slags skuffelse. Muligens jeg burde tatt en titt på sesong 1 før jeg begynte? Så den ferdig i går kveld, jeg synes de klarte godt å spille videre på konseptet fra sesong 1 uten å bare følge samme oppskrift. Spoiler Jeg likte godt hovedhistorien. Jeg synes sidesporet med de som skulle redde de ble for døll/kjedelig. De kunne med hell gjort litt mer ut av det. Hva skjedde etter at kapteinen kasta han fyren over bord f.eks.? Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Skeleton Crew synes jeg har vært helt greit. Det er en serie for barn/unge voksne, men jeg koser meg for det om. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Skeleton Crew ser faktisk ut til å bli noe av det bedre fra Disney Star Wars for å være helt ærlig. Jeg kose meg veldig med det i hvert fall, og syns serien gjøre veldig lite feil i grunn. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Takk for tipset om From. Sett de to første episodene nå og det var en kanonbra start. Her blir det binging 😂 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 On 12/30/2024 at 7:27 PM, Alfred_A said: Jeg har nettopp sett sesong 2 av Squid Game. Hovedfokuset har snarere vært karakterene og utviklingen deres, enn konstant å presentere nye måter å dø på. En ting som er nytt er noe som skjer mellom hvert spill. Dette gir rom for å la flere av karakterene briljere og prestere tyngre. Det var bra så lenge, siste episoden derimot var en slags skuffelse. Muligens jeg burde tatt en titt på sesong 1 før jeg begynte? Ellers, har noen erfaring med serien Hannibal? En av mine favoritter fra Danmark, Mads Mikkelsen, har rollen som Hannibal. Må si jeg ble forvirret her litt. Du så sesong 2 av Squid Game, etter å ha ikke sett sesong 1? Det var mellomrom mellom spillene i sesong 1 som også bygde opp karakterene. Det var jo på en måte et grunnlag for den "plutselige" ombestemmelsen hovedkarakteren i serien har gjort. Men ja, enig i at slutten på sesong 2 var litt skuffelse, spesielt siden det var et lite dødpunkt midtveis i sesongen, og dette kom serien litt opp ifra mot slutten av sesongen. Men heldigvis, siste sesong i 2025. Hannibal er dritbra. Absolutt verdt å sjekke ut om du ikke har tidligere. Jeg elsker den. Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 1 minute ago, Filmvenn said: Må si jeg ble forvirret her litt. Du så sesong 2 av Squid Game, etter å ha ikke sett sesong 1? Det var mellomrom mellom spillene i sesong 1 som også bygde opp karakterene. Det var jo på en måte et grunnlag for den "plutselige" ombestemmelsen hovedkarakteren i serien har gjort. Men ja, enig i at slutten på sesong 2 var litt skuffelse, spesielt siden det var et lite dødpunkt midtveis i sesongen, og dette kom serien litt opp ifra mot slutten av sesongen. Men heldigvis, siste sesong i 2025. Hannibal er dritbra. Absolutt verdt å sjekke ut om du ikke har tidligere. Jeg elsker den. My bad, dårlig formulering fra min side. Første sesong er sett og storkoste meg hele veien. Det tok 3 år før sesong 2 var på plass. Alderen som den er og hukommelsen leverer sporadisk, burde jeg muligens sett første sesong igjen før jeg tok reisen i sesong 2. Vurderer faktisk i dag å se første sesong på nytt innen kort tid. 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg begynte å se serien om Nerdrum og familien hans på NRK i romjulen. Har skikkelig sansen for serien. 1 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet torsdag kl 22:03 Del Skrevet torsdag kl 22:03 Ny sesong av SAS Rougue heroes kom visst 1. januar. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet torsdag kl 23:37 Del Skrevet torsdag kl 23:37 Trodde ikke Dune prophecy var ferdig... Nedtur da er det jo ingenting annet å se på. Eneste jeg tror jeg ikke har er Apple+ Lenke til kommentar
Duriello Skrevet fredag kl 00:16 Del Skrevet fredag kl 00:16 Gouldfan skrev (37 minutter siden): Trodde ikke Dune prophecy var ferdig... Nedtur da er det jo ingenting annet å se på. Eneste jeg tror jeg ikke har er Apple+ Er en del kvalitet på Apple+ da, sjekket om de har prøveperiode? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet fredag kl 06:30 Del Skrevet fredag kl 06:30 (endret) Duriello skrev (6 timer siden): Er en del kvalitet på Apple+ da, sjekket om de har prøveperiode? Ikke giddet foreløpig. Har tv/streaming pakken til Telia nå, og ikke så lyst til å abbonere på enda mere. Endret fredag kl 06:30 av Gouldfan Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet fredag kl 08:32 Del Skrevet fredag kl 08:32 Gouldfan skrev (2 timer siden): Ikke giddet foreløpig. Har tv/streaming pakken til Telia nå, og ikke så lyst til å abbonere på enda mere. Apple TV+ er gratis denne helga, så der har du flaks. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet fredag kl 18:24 Del Skrevet fredag kl 18:24 ilpostino skrev (20 timer siden): Ny sesong av SAS Rougue heroes kom visst 1. januar. Gleder meg. Sesong 1 var knall. Håper den også havner på Max Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet fredag kl 22:59 Del Skrevet fredag kl 22:59 Jeg digger silo men HERREGUUUD så tregt de skal bevege hovedplottet. Vi er ferdig med 8 av 10 episoder i sesongen og vi burde maks vært på 5 nå. Ser ut til at totalt sett skjer det ekstremt lite fra slutten av sesong 1 til slutten av sesong 2. Det blir nok en bra serie å binge når alt er ute men foreløpig er det frustrerende tregt. Gruer meg til å vente på sesong 3. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Comma Chameleon skrev (På 31.12.2024 den 18.46): Takk for tipset om From. Sett de to første episodene nå og det var en kanonbra start. Her blir det binging 😂 Og der var alt sett 😂. Nesten ikke gjort annet enn å se serien. Over et år å vente på neste sesong da, så det er litt kjipt. Bra serie. Også problemer med at hovedplottet går litt for sakte, men ellers underholdende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå