Sjørøver Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Tomeito skrev (19 timer siden): Allright. Da blir det først i morgen for meg uansett. Mtp på halloween, men ikke skrekk og gru: What We Do In the Shadows er tilbake med tre episoder av siste sesong. Som jeg kommer til å savne denne serien når den er ferdig. Hvem er denne serien for? Jeg har startet på den ett par ganger men aldri fullført første episode. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober (endret) What We Do in the Shadows eller Agatha All Along? @Sjørøver Endret 31. oktober av Tomeito Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Jeg er så imponert og i Awe av de sykt gode skuespillere i the Penguin.. 2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 4. november Del Skrevet 4. november Fikk sett Like a Dragon på amazon. Ganske grei serie løselig basert på yakuza spillene. Serien er ikke direkte basert på en av hovedhistoriene fra spillene, men følger en ganske liknende historie med mange av de samme karakterene. Serien er mye mer seriøs enn spillene og mangler all den galskapen og humoren som er en stor del av yakuzaspillene. Hvis du forventer eksakt det samme som spillene kan du da bli skuffet. Litt synd at de tydeligvis ikke har nok penger til å gå fullt inn i actionscenene da det ville løftet serien. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Fy søren hvor bra første sesong av Fargo er. 5 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november From. Spoiler Har det egentlig skjedd noe denne sesongen? For min del er det svært begrenset hvor interessante de ulike karakterene i denne serien er, så merker at interessen min daler litt og jeg tar meg i å bla opp telefonen litt for ofte nå. Bør skje noe snart. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november En kandidat til topp 3 for serier i 2024 for min del. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet søndag kl 06:47 Del Skrevet søndag kl 06:47 Hvordan fungerer dette med kontodeling på netflix? Og andre strømmetjenester for den del. Snylter netflix på gamlingen, men får alt for ofte opp at jeg ikke får sett pga enheten ikke er en del av husholdningen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet søndag kl 06:50 Del Skrevet søndag kl 06:50 Sjørøver skrev (1 minutt siden): Hvordan fungerer dette med kontodeling på netflix? Og andre strømmetjenester for den del. Snylter netflix på gamlingen, men får alt for ofte opp at jeg ikke får sett pga enheten ikke er en del av husholdningen. Du må "verifisere" etter to uker der det sendes en kode til eposten til eieren av kontoen, så taster du inn den koden så får du to nye uker. Jeg får også tilgang via min familie og det har fungert greit hittil. Hadde ikke hatt noe problem å betale selv hvis man ikke måtte ha familie-abonnement for å få OK bildekvalitet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden On 5.11.2024 at 8:20 PM, Nimrad said: Fy søren hvor bra første sesong av Fargo er. Personlig synes jeg sesong 2 av Fargo er den beste. Lester Nygaard er litt for lik William H. Macy sin karakter i filmen. Men likevel bra veldig bra sesong ja. Ville nok rangert sesongene slik: 5. Sesong 4 - Bra når det kommer til mytologien, men følte sesongen prøvde litt for mye uten å treffe. 4. Sesong 3 - Sterk andre halvdel og seriens mest fascinerende skurk av David Thewlis. 3. Sesong 5 - Gøy katt og mus lek mellom Juno Temple og Jon Hamm. Pluss Lamorne Morris var god også. 2. Sesong 1 - Lorne Malvo er en av de beste skurkene på serien. 1. Sesong 2 - Gerhardt-familien var solid, ditto var Jesse Plemons og Kirsten Dunst, og ikke minst hvordan sesongen knytter seg til både sesong 1 og sesong 4. 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden 34 minutes ago, Theo343 said: Meget bra! Den havna på lista mi kjente jeg. Takk for tips! 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden (endret) Kids in Crime sesong 2 kommer ut imorgen. Likte sesong 1 veldig mye. Endret 7 timer siden av DukeNukem3d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå