Reg2000 Skrevet 21. oktober Del Skrevet 21. oktober 14 hours ago, Sjørøver said: Finnes det egentlig noen gode rom-com serier? Ikke type big bang theory eller friends. Har sett på litt eldre filmer med Julia Roberts sammen med fruen, og vi begge kunne tenkt oss noen serier i samme stil. De fleste komiserier har vel ihvertfall et element av rom-com. Ellers er vel kanskje "Sex and the city" det som kommer nærmest. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 21. oktober Del Skrevet 21. oktober Sjørøver skrev (20 timer siden): Finnes det egentlig noen gode rom-com serier? Ikke type big bang theory eller friends. Har sett på litt eldre filmer med Julia Roberts sammen med fruen, og vi begge kunne tenkt oss noen serier i samme stil. Colin from accounts på NRK er fin. 2 sesonger. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober skaftetryne32 skrev (På 21.10.2024 den 1:29 AM): Moonlighting ? https://www.imdb.com/title/tt0088571/?ref_=nm_flmg_knf_t_3 Legges i se senere, samboer mente den ble for gammel. Jeg vil gi den en sjans. oOF skrev (På 21.10.2024 den 6:24 AM): You're the worst? Prøver oss på den etter colin from accounts. Reg2000 skrev (På 21.10.2024 den 1:38 PM): De fleste komiserier har vel ihvertfall et element av rom-com. Ellers er vel kanskje "Sex and the city" det som kommer nærmest. Samboer så den, det ble for mye for meg. Jeg liker Entourage og Mad Men, det gjør ikke hun. Finnes det noe lignende sex and the city, bare litt mer moderat? Jeg har sett "Paddy and Chris: road trippin". Er to av programlederene fra top gear som reiser litt rundt for å helbrede seg etter top gear ble lagt ned. Helt ok underholdning. Chris Harris har slitt med alkohol og en del andre ting etter det ble lagt ned, kan høre mer om det i Joe Rogan sin podcast episode med han. Men, noen som kan anbefale litt lettbeint underholdning der det reises litt rundt i verden? Har tidligere sett den serien med han sinte kokken, en italiener og en franskmann som lager mat rundtom i vernden, det falt i smak. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober Sjørøver skrev (12 minutter siden): Legges i se senere, samboer mente den ble for gammel. Jeg vil gi den en sjans. Det er mye mulig den er blitt litt utdatert ja, men med kriteriene så ble det enten Moonlighting eller hart to hart ;-) Sjørøver skrev (19 minutter siden): Men, noen som kan anbefale litt lettbeint underholdning der det reises litt rundt i verden? https://www.imdb.com/title/tt4719744/?ref_=nm_flmg_job_1_cred_t_29 https://www.imdb.com/title/tt7453996/?ref_=nm_flmg_job_1_cred_t_1 https://www.imdb.com/title/tt0403778/?ref_=nv_sr_srsg_0_tt_8_nm_0_in_0_q_long%20way 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober Sjørøver skrev (2 timer siden): Denne heller nok mer på komedie-siden enn romanse-siden, men Frustrerte Fruer likte jeg og eksen godt å se i lag. Jeg fordrar ikke Sex & The City, men denne traff meg fint. Vil man ha litt samme vibes bare enda mer "silly" så har du Cougar Town. 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober Sjørøver skrev (4 timer siden): Men, noen som kan anbefale litt lettbeint underholdning der det reises litt rundt i verden? Har tidligere sett den serien med han sinte kokken, en italiener og en franskmann som lager mat rundtom i vernden, det falt i smak. Team Bachstad på NRK Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober (endret) Jeg og kona så ferdig Agatha all along og digget det, deretter så vi gjennom hele WandaVision og elsket det. Jeg er ikke så glad i Marvel spinoff, men dette var genialt laget og bra skuespill. Og så glad for at de avsluttet verdig, altfor mange andre serier går over flere sesonger og slutter i meningsløse cliffhagere som ber om å bli fortsatt... Da er det bedre å bare drepe alle og ta en -Men Morgan Kane var ikke død.... Endret 26. oktober av Gouldfan 2 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober Eeeeh, Agatha All Along har to episoder igjen. Men enig i at det er en god serie. Liker den veldig godt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. oktober Del Skrevet 28. oktober Tomeito skrev (15 timer siden): Eeeeh, Agatha All Along har to episoder igjen. Men enig i at det er en god serie. Liker den veldig godt. Åh takk, trodde den var ferdig, vet du hvilke dager de slippes ut? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 28. oktober Del Skrevet 28. oktober Just now, Gouldfan said: Åh takk, trodde den var ferdig, vet du hvilke dager de slippes ut? Iflg IMDB så slippes dem to siste samtidig førstkommende onsdag. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Wheeljack skrev (På 28.10.2024 den 10:26 AM): Iflg IMDB så slippes dem to siste samtidig førstkommende onsdag. Ikke ute enda, sikker på at det ikke er Torsdag da? Er jo typisk Halloween med hekser osv. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober The Penguin lever fortsatt vanvittig bra. Blir som Sopranos Lite bare i et Batman-univers som er veldig jordnært. Og igjen, den fatsuiten og sminken Colin har på seg må være den beste noen gang. Så mye uttrykk i ansiktet til tross for all den sminken og protesene. 3 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Gouldfan skrev (2 timer siden): Ikke ute enda, sikker på at det ikke er Torsdag da? Er jo typisk Halloween med hekser osv. Ikke kommet på Disney+ hos meg enda heller, så kommer sikkert ut i Norge i morgen (over midnatt?) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober (endret) Tomeito skrev (1 time siden): Ikke kommet på Disney+ hos meg enda heller, så kommer sikkert ut i Norge i morgen (over midnatt?) Nei det kommer klokken 1800 new York time… dvs om litt over to timer… https://www.cnet.com/tech/services-and-software/agatha-all-along-season-1-finale-when-to-watch-disney-plus/ Endret 30. oktober av Gouldfan Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Allright. Da blir det først i morgen for meg uansett. Mtp på halloween, men ikke skrekk og gru: What We Do In the Shadows er tilbake med tre episoder av siste sesong. Som jeg kommer til å savne denne serien når den er ferdig. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Siste sesongen..? Det visste jeg ikke. Men er jo på sesong 6 så skjønner det nærma seg slutten. Kjipt, synes de har klart å holde kvaliteten oppe alle sesongene. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Blir å savne den godt jeg også. Sesong 6 har også vært kanonbra hittil. Virkelig kommet tilbake i god-form her synes jeg. Det var aldri dårlig, men denne har fenget meg betydelig mer enn mye av det fra sesong 3-5. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Tomeito skrev (1 time siden): Allright. Da blir det først i morgen for meg uansett. Mtp på halloween, men ikke skrekk og gru: What We Do In the Shadows er tilbake med tre episoder av siste sesong. Som jeg kommer til å savne denne serien når den er ferdig. Ikke før 1-2 inatt i uk så da er det vel det her også. 21.00 i new York fant jeg ut nå, og 01.00 i uk. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Comma Chameleon skrev (11 timer siden): Blir å savne den godt jeg også. Sesong 6 har også vært kanonbra hittil. Virkelig kommet tilbake i god-form her synes jeg. Det var aldri dårlig, men denne har fenget meg betydelig mer enn mye av det fra sesong 3-5. Enig ang de nye episodene. Liten formdupp i sesong 5 for min del, ellers kanon. Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober 21 hours ago, Comma Chameleon said: The Penguin lever fortsatt vanvittig bra. Blir som Sopranos Lite bare i et Batman-univers som er veldig jordnært. Og igjen, den fatsuiten og sminken Colin har på seg må være den beste noen gang. Så mye uttrykk i ansiktet til tross for all den sminken og protesene. Enig, jeg synes det er en knallbra batman-serie, Colin spiller bra, kostymer og sminke er on point. Men jeg er kanskje litt for glad i Sopranos, for jeg synes the Penguin krymper hver gang paralellene blir for tydelig. En veldig bra batman-serie, en veldig hul serie sammenlignet med Sopranos, uten at jeg synes de bør sammenlignes, men forstår hvorfor folk finner likheter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå