eveant Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 åja, trodde det var en serie som skulle vare i flere mandager på rad jeg Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Det er en film til: "Sniper: Inside the Crosshairs" som du kan se på Youtube eller laste ned. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Tusen takk, flere som skal se på "breakout kings" til Onsdag? Har 4 episoder igjen av hele Prison Break, så jeg rekker det vel akkurat Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Jeg fulgte med på Breakout Kings når det gikk i USA, likte ikke helt serien altså. Men hadde sine høydepunkt, spesielt når t-bag fra prison break var med i en epiosde Lenke til kommentar
eveant Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Ok, så det er ikke så bra? Er det likt Prison Break? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Hehe, Lost-reunion på Hawaii Five-O til høsten. 5 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Jeg gleder meg allerede til neste sesong av den serien, synes det gjorde mye riktig med første sesong. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Hawaii Five-0 er lett og god underholdning. Faller i smak hos meg, iallefall. 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Hawaii Five-0 er lett og god underholdning. Faller i smak hos meg, iallefall. Jepp en serie man trygt kan gå glipp av mange episoder, og som jeg ser på hvis jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Breaking Bad legges ned etter neste sesong. Ble nok for dyrt for AMC å holde serien i live. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10081470 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Nei, det var alltids planlagt at det skulle være 5 sesonger. Ny teaser til Homeland http://www.youtube.com/watch?v=FM6oL1Lddts Endret 16. august 2011 av Maury Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Noen serie-anbefalinger til en skrall serie-elsker? Jeg liker sierier som: FlashForward Fringe Heroes Kyle XY Teen Wolf The walking Dead Er det noen der ute som har noen lignende serier å anbefale? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Du kunne jo tatt en titt på Haven og Supernatural? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Hvis du liker Kyle XY og Heroes så kanskje du liker Alphas. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Jeg funderer litt på om jeg skal begynne å se Curb Your Enthusiasm, ja eller nei? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Jeg ser ingen grunn til å ikke begynne. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Hvis du liker Kyle XY og Heroes så kanskje du liker Alphas. Overlever denne? Orker ikke begynne å se før eg vet at det hvertfall blir startet på sesong 2... Er den noe bra forøvrig? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Går rykter om at Walking Dead vil få premiere i norge bare dager etter den er vist i USA, altså at vi får en ukes mellomrom ca, samtidig står det litt om at staben ikke var fornøyde med AMC sitt valg om å droppe Darabont. Kilde AMC har kuttet budgettet på hver ep med 50-75 tusen dollar, noe som gjorde at det ble full krangling mellom Frank Darabont og AMC, noe som gjorde at Darabont fikk sparken bare 4 dager etter at han hadde promotert dem på comic-con som jo er historien bak misnøyen, har vel blitt diskutert tidligere. Uansett gleder jeg meg til serien begynner igjen, blir spennende. En annen artig jeg kom over var tv-prosjektet om en Frankenstein satt i nåtid, en slags House uten grenser og med muligheter for å fikse kroppsdeler uten å blande inn etikk, en slags omvendt dexter nesten som de skriver. Kilde Dette er noe jeg stiller meg undrende til, ser for meg at det kan bli en meget god serie om de klarer å hente det beste ut av konseptet og gir serien sjanse mtp. budsjett og skuespillere. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Noen som så Breakout Kings igår? Var det bra? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Det jo AMC som har driti seg ut med The Walking Dead. Det er feil å kutte ned på serien som faktisk gir penger i banken. Serien som faktisk har gitt kanalens største seertall, og en dominans over HBO på søndagskveldene The Walking Dead gikk. At Darabont ble sparket viser jo at kanalen ikke tåler at folk som jobber for dem setter gode spørsmål til besluttningene kanalen har gjort. AMC ga også inntrykk for at de kunne kutte ned og kansellere Breaking Bad for Mad Men. Noe som bare blir feil. Greit at Mad Men er første gode egget som kom ut fra høna, men man ikke leve med bare et egg i livet. Kanalen burde for all beklage seg ovenfor Darabont å få han tilbake som hvertfall konsulent. Mazzara kan ta over posisjonen til Darabont uten problemer, så lenge Robert Kirkman og de gjenværende produsentene fra sesong 1 forsetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå