freeri3 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei. Lurer på å kjøpe en TV med bare en scart og en HDMI inngang. Problemet er at jeg trenger en scart-inngang til: 1. Dvdspilleren og lydanlegget 2. Getboksen. Da må jeg ha en HDMI til scart-adapter. Finnes dette? Pleas, svar fort! Haster! På forhånd takk. Lenke til kommentar
ole-kr1 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 det kan nok bli litt vansklig siden, hdmi er et digitalt signal og scart er et analogt signal. det enkleste er nok å kjøpe en Lydveksler som det står på clasohlson. Gå til el og elektronikk--->lydveksler Lenke til kommentar
marradi Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Fant ikke noe hdmi - scart, men det finnes vel scart til vga, også kan du deretter gå fra vga til dvi og bruke separart lyd Lenke til kommentar
freeri3 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Takker for svar hittil, og håper på enda flere gode forslag. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Det finnes ingen mulighet for å koble HDMI til SCART. Finn deg en TV med flere SCART innganger, eller bytt DVD spiller til en med HDMI utgang. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Finnes det TVer med bare én scart inngang? :| Hvilken TV ser du på? Lenke til kommentar
freeri3 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Skjermen er en LG42PM1MA, som har to Scart innganger. My fault, fikk feil info fra et tilbud gjennom jobben (til pappa). Noen som har noen meninger om skjermen? Er det en bra pris på 9000 kroner for denne saken, uten høytalere og veggfeste/tv bord? Takker for all hjelpen jeg fikk til det aktuelle tema Lenke til kommentar
maedox Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Her er den i prisguiden: https://prisguiden.no/product.php?productId=41708 Så 9000,- er jo ikke et knalltilbud, men helt ok. Frakt fra en webshop vil jo bli en del hundrelapper. Spesifikasjonsmessig ser den jo grei ut, og LG lager nå i hvert fall ok så LCD-skjermer til PC, så jeg regner med at TVene er bra de òg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå