angry_norwegian Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 En kunde av meg ønsker å kjøre backup via disk før han tar det på tape på natten. Jeg så LaCie Biggest S2S (nederst), og den er sata II basert, som støtter "opptil" 115 MB/s. Hvis backupserveren ikke har noen annen trafikk, vil faktisk overføringshastighet være noe i nærheten av dette? Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 En kunde av meg ønsker å kjøre backup via disk før han tar det på tape på natten. Jeg så LaCie Biggest S2S (nederst), og den er sata II basert, som støtter "opptil" 115 MB/s. Hvis backupserveren ikke har noen annen trafikk, vil faktisk overføringshastighet være noe i nærheten av dette? 7955044[/snapback] ser jeg det riktig så er det sata (300) interface mot server det taes backup av. Så denne LaCie-saken kan nok klare denne hastigheten.. Men så kommer det jo ann på om server som taes backup av klarer å "mate" denne med nok data da. Det må være et veldig godt disksystem og et godt hovedkort (dedikerte PCI-X busser osv) for å få noe i nærheten av denne hastigheten. Sorry.. litt OT under her: Dette gjorde meg forresten litt interessert.. Hva med å putte for eks 4 slike i RAID 10 på en 3ware 9550 kontroller..? det skulle vel gå i teorien.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå