blacka Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 hallo!klarer ikke å spille battlefield 2 på min dell inspiron 9400,hva kan være feil? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Tror feilen er at du kjøpte deg PC, når det du egentlig burde ha er en konsoll. Hvorfor klarer du ikke å spille det? Klarer du ikke å starte datamaskinen? Eller skjønner du ikke hvordan du skrur på skjermen? Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 hallo!klarer ikke å spille battlefield 2 på min dell inspiron 9400,hva kan være feil? 7955011[/snapback] Kan du forklare litt hva som skjer? Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 hallo!klarer ikke å spille battlefield 2 på min dell inspiron 9400,hva kan være feil? 7955011[/snapback] En million ting. *håpløs tråd* Lenke til kommentar
TrooperTom Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Konsoll er scripta ihjel og rekker ikke pc spill til knærne engang. Maskina holder vel ikke mål. Sett alt på lav oppløsning, rens og defrag maskina og slå av antivirus før du starter spillet. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Konsoll er scripta ihjel og rekker ikke pc spill til knærne engang.Maskina holder vel ikke mål. Sett alt på lav oppløsning, rens og defrag maskina og slå av antivirus før du starter spillet. 7955152[/snapback] Haha... *ler og peker på innlegget ditt* En konsoll vs PC hører ikke hjemme her. Dessuten er det nok ikke maskinen som ikke holder mål, men heller brukeren. Brukerfeil, som det sågreit heter. Defrag og virusprogram er nok dårligeste løsningen på et problem ingen vet hva er uansett.. Lenke til kommentar
Jiraya-Senin Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Utifra info kan hva som helst være problemet.. Er spillet orginalt? Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Er det du som ikke klarer å spille eller er det maskinen som ikke klarer å kjøre spillet. Håper du skjønner at vi gjør narr av deg siden du ikke sier noe om hvordan problemet arter seg for deg. Vi har ingen mulighet til å gjette hva slags feil det er hvis ikke du sier litt mer om feilen. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Tror feilen er at du kjøpte deg PC, når det du egentlig burde ha er en konsoll. lol..dummeste jeg har hørt.. at den bærbare maskin hans ikke er kraftig nok,greit nok det. Endret 16. februar 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Sorry Scortech. Når det kommer til humor, så skal jeg putte de i spoiler, så du slipper å se det, siden du ikke skjønner det uansett Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Sorry Scortech. Når det kommer til humor, så skal jeg putte de i spoiler, så du slipper å se det, siden du ikke skjønner det uansett åh..var det liksom ment til å være morsom..hehe.. like morsom som en politiker du.hehe Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Du bare bekrefter det siste poenget mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå