DoReMi Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Fikk en K610i av en kompis til bursdagen! Denne var helt ny, men den var låst til Telenor! Siden jeg da bruker Chess, så går jeg ikke over til noe som er både dårligere å dyrere, derfor må jeg ha hjelp til å fjerne denne såkalte operatørlåsen! Noen som kan hjelpe? Hadde vært fint om det kunne latt seg gjøre på en veldig billig måte, helst gratis! Om det ikke er helt etter reglene så gjør det ingenting! Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 www.unlock.no er vel et greit sted å starte. -snubbel Lenke til kommentar
DoReMi Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 www.unlock.no er vel et greit sted å starte. -snubbel 7954924[/snapback] Syns nå at prisen var i drøyeste laget! Men takk allikevel! Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) www.unlock.no er vel et greit sted å starte. -snubbel 7954924[/snapback] Syns nå at prisen var i drøyeste laget! Men takk allikevel! 7954931[/snapback] 349,- for en kode til en telefon som nesten garantert ble mer enn 349,- billigere fordi den var operatørlåst? For dyrt? Skjerpings. Endret 16. februar 2007 av zegenie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå