Gå til innhold

Internet Explorer har sluttet å virke...

Anbefalte innlegg

Har installert Vista Home Premium. Ved start av Internet Explorer får jeg følgende melding: "Internet Explorer har sluttet å virke. Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig".

Har ikke mottatt noen løsning, men etter å ha installert TweakVI og trykker på "Updates" i dette programmet starter Explorerer'en som den skal og går til Tweak's hjemmeside.

Håper noen har en løsning slik at jeg kan gå på internet uten denne omveien.

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har installert Vista Home Premium. Ved start av Internet Explorer får jeg følgende melding: "Internet Explorer har sluttet å virke. Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig".

Har ikke mottatt noen løsning, men etter å ha installert TweakVI og trykker på "Updates" i dette programmet starter Explorerer'en som den skal og går til Tweak's hjemmeside.

Håper noen har en løsning slik at jeg kan gå på internet uten denne omveien.

Takknemlig for svar.

7954782[/snapback]

Hei

Installerte windows vista i dag jeg også og fikk etter hvert nøyaktig samme problem som deg

"Internet explorer har sluttet å virke"

Har du funnet en løsning?

Lenke til kommentar

Et Google søk viser at flere sliter med samme problem. For noen løser det visst problemet å resette IE.

1) Go into Control Panel, and choose "Internet Options".

2) Under the "Advanced" tab, press the "RESET" button at the lower right:

Selv har jeg ikke noen problemer med IE7, men jeg har lagt inn Firefox for sikkerhets skyld :)

Lenke til kommentar
Et Google søk viser at flere sliter med samme problem. For noen løser det visst problemet å resette IE.

1) Go into Control Panel, and choose "Internet Options".

2) Under the "Advanced" tab, press the "RESET" button at the lower right:

Selv har jeg ikke noen problemer med IE7, men jeg har lagt inn Firefox for sikkerhets skyld :)

7973464[/snapback]

Takk for tipset Mythos

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...