toystein Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Har installert Vista Home Premium. Ved start av Internet Explorer får jeg følgende melding: "Internet Explorer har sluttet å virke. Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig". Har ikke mottatt noen løsning, men etter å ha installert TweakVI og trykker på "Updates" i dette programmet starter Explorerer'en som den skal og går til Tweak's hjemmeside. Håper noen har en løsning slik at jeg kan gå på internet uten denne omveien. Takknemlig for svar. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Last ned den nyeste versjonen, og se om den fungerer. Med mindre det er den du bruker allerede.. Internet Explorer Endret 16. februar 2007 av ZeroZ Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hva hvis du bytter hjemmesiden til about:blank da? Lenke til kommentar
toystein Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Last ned den nyeste versjonen, og se om den fungerer. Med mindre det er den du bruker allerede.. Internet Explorer 7957468[/snapback] Takk for forslag, men linken du ga meg går til IE7 for XP. Kan den lastes ned og installeres i Vista? Lenke til kommentar
toystein Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Hva hvis du bytter hjemmesiden til about:blank da? 7957525[/snapback] Takk for forslag, men det fungerte dessverre ikke. Samme kjedelige melding kom opp. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvorfor bruker du IE? http://getfirefox.com Lenke til kommentar
564215 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvorfor bruker du IE? http://getfirefox.com 7959240[/snapback] Samme lurer jeg på.. Bruk heller FireFox eller Opera Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Internet Explorer har sluttet å virke Det har aldri virket. Løsning: Installer Linux (eller Firefox ) Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Internet Explorer har sluttet å virke Det har aldri virket. Løsning: Installer Linux (eller Firefox ) 7960679[/snapback] hehe Helst begge deler Lenke til kommentar
hojo Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Har installert Vista Home Premium. Ved start av Internet Explorer får jeg følgende melding: "Internet Explorer har sluttet å virke. Et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig". Har ikke mottatt noen løsning, men etter å ha installert TweakVI og trykker på "Updates" i dette programmet starter Explorerer'en som den skal og går til Tweak's hjemmeside. Håper noen har en løsning slik at jeg kan gå på internet uten denne omveien. Takknemlig for svar. 7954782[/snapback] Hei Installerte windows vista i dag jeg også og fikk etter hvert nøyaktig samme problem som deg "Internet explorer har sluttet å virke" Har du funnet en løsning? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Et Google søk viser at flere sliter med samme problem. For noen løser det visst problemet å resette IE. 1) Go into Control Panel, and choose "Internet Options". 2) Under the "Advanced" tab, press the "RESET" button at the lower right: Selv har jeg ikke noen problemer med IE7, men jeg har lagt inn Firefox for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
hojo Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Et Google søk viser at flere sliter med samme problem. For noen løser det visst problemet å resette IE. 1) Go into Control Panel, and choose "Internet Options". 2) Under the "Advanced" tab, press the "RESET" button at the lower right: Selv har jeg ikke noen problemer med IE7, men jeg har lagt inn Firefox for sikkerhets skyld 7973464[/snapback] Takk for tipset Mythos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå