Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!

iMono

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Det skinnet du viser på side 1, har du lagt det ut enda?

8739723[/snapback]

Nei. Og det vil ta lang tid før det blir gitt ut. Er så mange ting som mangler i skinnemodulen. Det vil bli gitt ut, men når vet jeg ikke. Skal gi dere beskjed så raskt det er noe nytt.

Lenke til kommentar
Det skinnet du viser på side 1, har du lagt det ut enda?

8739723[/snapback]

Nei. Og det vil ta lang tid før det blir gitt ut. Er så mange ting som mangler i skinnemodulen. Det vil bli gitt ut, men når vet jeg ikke. Skal gi dere beskjed så raskt det er noe nytt.

8751223[/snapback]

Noen nye skins klare for nedlast?

Lenke til kommentar

8753603[/snapback]

Sjekk;

http://www.mediamonkey.com/forum/viewforum.php?f=9

Der er de som er lansert foreløpig. Bare å lete.

Btw, Alpha 5 vil mest sannsynlig gis ut denne helgen. Det er visstnok et nytt skin som skal gis ut med den builden, og det eneste som gjenstår er vanlig "bugtesting" før den gis ut til allmennheten.

Jeg gleder meg, og det bør dere også. (Jeg har prøvd de fleste av de nye funksjonene i Alpha 5.

Lenke til kommentar

8753603[/snapback]

Sjekk;

http://www.mediamonkey.com/forum/viewforum.php?f=9

Der er de som er lansert foreløpig. Bare å lete.

Btw, Alpha 5 vil mest sannsynlig gis ut denne helgen. Det er visstnok et nytt skin som skal gis ut med den builden, og det eneste som gjenstår er vanlig "bugtesting" før den gis ut til allmennheten.

Jeg gleder meg, og det bør dere også. (Jeg har prøvd de fleste av de nye funksjonene i Alpha 5.

8754203[/snapback]

Er det mye nytt i Alpha 5?

Lenke til kommentar

Det er ganske greit med nye funksjoner. De har fikset en del tagge-problemer i tillegg til at Alpha 5 har;

- Flere skinne-funksjoner. (Det vil dere merke blant annet i WMP11-skinnet)

- En funksjon som vil hjelpe deg å filtrere musikken du vil ha.

Ellers må dere sjekke det ut selv... Har ikke testet en nyere build fra denne uken.

Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke mitt skin, det er en fyr som heter Trixmoto sitt. Han er en stor scripter som har noen av de mest geniale skriptene for MediaMonkey.

Bra at du gleder deg til Glided kommer ut. Kan ikke love dere noe om når det kommer, men det kommer.

Lenke til kommentar
Er siste build av MM stabilt nok til daglig bruk? eller?

8804795[/snapback]

Jeg har kjørt MM3 siden Alpha1, og det har stort sett fungert fint. Den har ikke endret på musikken min, så jeg har ikke hatt bruk for backup Men det bør en jo alltid ha. (Jeg bruker den ikke til synkronisering av mp3-spiller)

Særlig når det gjelder AAC/M4A har de problemer i siste versjon.

Men Alpha4 er nå overmoden for oppdatering. iMono meldte at Alpha5 trolig ville komme forrige helg, denne helgen MÅ den vel komme....

Uansett, det koster lite å installere den i en ny katalog. Så kan du bruke de to versjonene parallelt. (MM3 bruker jo en egen databasestruktur)

Men husk at de fleste script ikke virker i MM3

Lenke til kommentar

Takker for svar nojac, har ikke brukt MM på en god stund nå, siden jeg gikk over til Vista har jeg så langt bare brukt WMP.

Får vel kansje ta å teste ut MM3.

Edit: Mulig å få noen andre skins til MM3 et sted? for vet ikke helt om jeg likte fargene på de to som fulgte med.. også er det mulig til å få MM3 til å bruke "vista utseende" hvis noen forsto den..

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...