blured Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 hvilket program tester du ut? Foobar? Tag&Rename? Mp3tag? Uansett, jeg tror du vil ha litt vansker med å finne et program som klarer å tagge all musikken din på en gang. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 MusicBrainz Picard. Skal visst lete opp en og en. Får se om det fungerer. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Hvordan får jeg sangene til å bli spilt helt ferdig før den neste begynner? Nå er det noen sekunder hvor slutten av den ene og starten av den andre blir spilt samtidig. Beklager hvis dette har blitt spurt om før, men jeg visste ikke hva jeg skulle søke på for å få relevante resultater. Takk på forhånd for svar! Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Riktignok bare tatt fra hukommelsen. Men det kalles vel crossfade og ligger under "play" menyen. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Hvordan får jeg sangene til å bli spilt helt ferdig før den neste begynner? Nå er det noen sekunder hvor slutten av den ene og starten av den andre blir spilt samtidig. Beklager hvis dette har blitt spurt om før, men jeg visste ikke hva jeg skulle søke på for å få relevante resultater. Takk på forhånd for svar! Skru av AutoDJ Det var det vis ikke nei. Endret 5. desember 2010 av martin808 Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det ligger (som jeg skrev) under "play" menyen. Lenke til kommentar
nojac Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Noen som lurer på hva som skjer med MM4? Den offisielle beta-testingen er like rundt hjørnet, men allerede nå finnes en alfa som ser ut til å fungere fint.... Slik ser den ut hos meg i W7. Fargen er vel en tilvenningssak, jeg synes den er bedre enn de to lyse alternativene som også følger med standardnedlastingen, sammen med Glided. (MonkeyRok-skinnet i høyre panel er ikke tilpasset skinnet for øvrig.) Og her er en av de lyse variantene: (Antall filer bak artist- og albumnavn samt årstall foran albumnavn kommer via scriptet MagicNodes, IKKE fra MM4) Endret 21. desember 2010 av nojac Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Spennende! Hva slags nye funksjoner kan man finne i MM4 og hvem designet skinnet? Var liksom litt stas da forumets egne iMono sto får standardskinnet^^ Lenke til kommentar
nojac Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Spennende! Hva slags nye funksjoner kan man finne i MM4 og hvem designet skinnet? Var liksom litt stas da forumets egne iMono sto får standardskinnet^^ Den viktigste nyheten i MM4 er at den skal bli en MEDIAMonkey, ikke en MUSICmonkey slik den til nå har vært. Vi snakker altså om videostøtte. Og iMonos Glided-skin fra MM3 er fremdeles med i alfa-versjonen av MM4. Vi får vente og se hvilke som blir valgt til den endelige versjonen. Etter min mening bør Glided få en mye slankere avspiller(av Spotify-typen) for å henge med videre. Og iMono er jo ikke lengre så aktiv på MM-fronten. Men han er jo fremdeles her på forumet, så det kan han sikkert si mer om selv.... Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Må si jeg er svært skeptisk til at utviklerne nå gjør programmet til en musikk OG video avspiller. Får håpe at programmet ikke blir for tungt, og at det fortsatt evner å kjøre mitt bibliotek på 30-40k sanger helt knirkefritt. Hvis ikke blir jeg nødt til å ta i bruk foobar. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 For min del har jeg ikke noe imot at den organiserer videoer, men å spille dem av har jeg bedre alternativer til. Nå bruker jeg riktignok ikke MM noe særlig som avspiller siden jeg gikk over til Ubuntu, men har fortsatt ikke funnet noe verdig alernativ for å organisere og håndtere samlingen. Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er det mulig å få MediaMonkey til å vente noen sekunder, før neste sang spilles ? Hos meg begynner igunnen neste sang, like før den jeg spiller nå er ferdig. Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Siterer meg fra litt lenger opp på siden, antar det er årsaken. Riktignok bare tatt fra hukommelsen. Men det kalles vel crossfade og ligger under "play" menyen. Lenke til kommentar
nojac Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Er det mulig å få MediaMonkey til å vente noen sekunder, før neste sang spilles ? Hos meg begynner igunnen neste sang, like før den jeg spiller nå er ferdig. Din beskrivelse tyder på at du har aktivert krysstoning. Men på skjermdumpen din er ikke denne haket av. Da skal ikke lengre sangene overlappe. EDIT: Det finnes et script her der du kan velge hvor lang pausen mellom sanger skal være. Endret 28. januar 2011 av nojac 1 Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Dropper denne her, jeg. MediaMonkey 4 Testing. Nyeste build er i siste post. Videohåndtering er herlig. Og tabs! Visste jeg ikke engang at jeg trengte, men nå er jeg redd jeg ikke kommer til å gå tilbake fra alfaen Men jeg synes de har en del igjen på videosiden, får bedre kvalitet i vlc / mpc / wmp / etc på video som må oppskaleres i noen grad, ie. alt som ikke er 720p eller bedre. Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Oi! Hadde tenkt meg på trening jeg nå... men ser ut som om jeg nå må utsette det litt Edit: Hmm, v4 hadde visst vært tilgjengelig litt lenger enn jeg trodde. Endret 28. januar 2011 av blured Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Spennende! Hvis bare Linux-støtte var til stede Lenke til kommentar
johome Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Er det mulig å få MediaMonkey til å vente noen sekunder, før neste sang spilles ? Hos meg begynner igunnen neste sang, like før den jeg spiller nå er ferdig. Din beskrivelse tyder på at du har aktivert krysstoning. Men på skjermdumpen din er ikke denne haket av. Da skal ikke lengre sangene overlappe. EDIT: Det finnes et script her der du kan velge hvor lang pausen mellom sanger skal være. Takker. Det scriptet fungerte akkurat som jeg håpet Lenke til kommentar
ZumaZumarum Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg er redd for å miste spillestatistikken opparbeidet gjennom mer enn to år, men kan ikke finne ut hva filen heter og hvor den ligger lagret. noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå