Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!

iMono

Anbefalte innlegg

This is me bumping.

edit:Slenger med hva det er jeg bumper, siden det er ny side:

Etter at oppgraderte til 3.1.1242 beta i går sliter jeg med trayikon. Ikonet er der hele tiden untatt når jeg virkelig trenger det, når spilleren er minimert til mikroavspiller.

Da må jeg høyreklikke på mikroavspilleren og trykke gjenopprett for å få stor spiller.

Tips til hvordan å få tilbake ikon i tray?

Endret av genser
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg slår til med spørsmål om hjelp nok en gang her.

Jeg har flyttet over noen sanger til en Ipod. Hvis jeg spiller av sangene noen ganger på ipoden og synkroniserer igjen blir "Spilt #"-feltet oppdatert i biblioteket på PC-en. Hvis jeg gjør det omvendt derimot, spiller av på PC for så å synkronisere på nytt, oppdateres ikke "Spilt #"-feltet på iPoden.

Dermed blir det tull frem og tilbake på antall spillt feltet, da PC-biblioteket vil oppdatere seg utifra tallet på ipoden om det er nyere, men ikke nødvendigvis høyere.

Tips?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Husk at 3.0-lisenser ikke fungerer for 3.1.

Dette er feil. Lisensen man kjøpte for 3.0 var en 3.x versjon. Det betyr at alle versjoner frem til 4.0 gjelder under samme lisens.

Fra produktsiden om Version 3.x license:

This gives you Gold functionality for the current version plus related bug fix updates (e.g. you get free updates to versions 3.x, but not to 4.x, or 5.x).

Det er greit å lese nøyere før du poster slike utsagn. Lifetime lisenser gjelder dagens og alle fremtidige versjoner av Media Monkey Gold. Så lenge de beholder navnet har du lisens.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Før jeg laster ned, kan dette synkronisere med iPhone?

MM synkroniserer uten problem med iPhone/iPod touch 2.2 eller eldre. Apple har visst gjort et eller annet med 3.0-programmvaren slik at MM ikke klarer å skrive til enheter med 3.0 enda. Det er i følge MM-forumet usikkert når dette løses.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Du kan bruke et av Custom-feltene. Om du går inn på egenskaper kan du endre navnet på det du vil bruke til "Country", "Nationality" elns. Et "standard" felt du vanligvis ikke bruker er også en mulighet, fordelen her er at du kanskje kan søke spesifikt på dette med hk Ctrl+F, "custom-feltene" dukker ikke opp her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Får ikke MM til å se min iphone. Kjører windows 7, 64 bit. Noen andre som har dette problemet? I xp 32 bit fungerte det dog bra....

Installerer jeg Itunes på win7 så ser det iphonen og jeg får synkronisert, MM derimot sliter hos meg...

Når iPhone 3.0 ble lansert gjorde Apple en del endringer i programvaren som gjør det umulig for andre programmer enn iTunes å skrive til telefonen. Folka i MM jobber med en løsning på dette.Klikke.

Lenke til kommentar
Får ikke MM til å se min iphone. Kjører windows 7, 64 bit. Noen andre som har dette problemet? I xp 32 bit fungerte det dog bra....

Installerer jeg Itunes på win7 så ser det iphonen og jeg får synkronisert, MM derimot sliter hos meg...

Kjører fortsatt 2.x programvare på min iphone. Så det er med andre ord ikke der feilein ligger? Har MM out of the box 64 bits drivere for iphone? Husk at jeg kjører 63 bits versjon av win 7 og ikke 32 bit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...