TOO TRILL Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg får ikke last-fm funksjonen til å fungere i MM 3.1. Jeg har lagt inn brukernavn og passord, men ingen ting skjer. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 På venstresiden i menynavigeringen skulle jeg gjerne hatt det slik at samlealbums artister ikek vises under sjangre. Forferdelig irriterende å se på. Skulle gjerne hatt at album kom på de med albumartist tagget som "forskjellige". Finnes det en mulighet for dette? Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Mulig jeg er litt sløv nå, men jeg skjønte ikke spørsmålet ditt Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Du kan se at jeg har samlelbum med albumartist som various. På venstre side hvor jeg navigerer blant artistene blir det utrolig mye artister pga store samlealbum, så jeg skulle gjerne hatt at den viser albumartist på venstresiden i stedet for artist. Så hadde det stått Bach, Beethoven, Mozart og Various nedover, i stedet for en haug av artister med kun én låt. Forsto du nå? Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Ah, har aldri gått så "dypt" at jeg har oppdaget at det er noe under sjangerne XD Men det er kanskje også fordi jeg aldri bruker bibliotek-treet heller. Men over til spørsmålet ditt: Personlig vet jeg ikke hvordan, eller om det er mulig å endre slik at du ser album-artist i stedet for artist. Prøvde å se om det var mulig, men fant ikke noe som tilsa det. Det burde dog absolutt vært en mulighet; for hele brukervennligheten, og poenget med å bruke bibliotek-treet forsvinner i det du får flere hundre kategorier med bare en eller to sanger under seg. Det er derfor jeg sluttet å bruke det. Uansett, du kan prøve å søke på MM forumet etter svar på problemet. Og om du ikke finner noe svar, så kan du etterlyse dette på forumet, de pleier å ta forslag ganske seriøst. (Du kan eventuelt henvende deg til iMono, da han (såvidt jeg vet) er moderator på MM forumet. Kanskje lettere å få til noe gjennom han). Endret 8. april 2009 av macros. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hallo Siden det virker som at støtten for Creativen Zen X-fi ikke er like god som jeg hadde ønsket, spør jeg igjen om et annet spørsmål. Finnes det en måte i MM evt. andre programmer som samler alle musikkfilene i en mappe med undermapper til å samles i kun en mappe? Altså ingen undermapper? Det ville gjort det veldig mye enklere å håndtere filene i spilleren i MM. Jeg sliter også med at jeg ikke får brukt MM til å spille av musikk som ligger på spilleren. Det fungerer forøvrig ikke i noen programmer, heller ikke i Creative Centrale. Noen som vet hva det kan skyldes? Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hmm jeg søkte litt på forumet til MM, og det eneste jeg fant var (desverre?) dette. Ser ikke ut som om det var så mye støtte for CZ X-fi nei. Men over til spørsmålet ditt: Du kan bare merke de sangene du vil ha, trekke de ut av MM og inn i den mappen du ønsker. Da blir de kopiert, og alle havner samlet i en og samme mappe. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ja, har lest der jeg også. Men det hjelper ikke så mye:p Hehe, problemet er at det er så sinnsykt mange mapper med opp til flere undermapper. Altså enormt mye arbeid. Tror allikevel jeg har funnet ut hva som er problemet mitt. Det er rett og slett at jeg bruker Windows XP, og støtten for windows XP er ikke god visstnok. Skal oppgradere til vista om ikke så lenge, så får holde ut til da;) Men takk for hjelp! Christian_ Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Bare hyggelig. Men undermapper er ikke noe problem når du gjør det fra MM. Du legger bare alle sangene du vil legge over på spilleren din, i en egen playlist. Så merker du alle sangene der, og trekker de over i en egen mappe. Eventuelt rett over i spilleren din. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Da har endelig fått versjon 3.1 (beta) til å virke. Jeg har også installert Scrobbler (beta) og det ser ut til å fungere fra MediaMonkey. Spørsmålet er da om dette også vil støtte avspilte låter på min iPod Classic, eller om jeg trenger annet program for det? Isåfall, hvilke er å anbefale? Helst et som ikke krever noen manuell operasjon hver gang jeg skal Scrobble til Last.fm. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Noen som vet om MediaMonkey støtter litt "rare tegn" som "ă"? Skal nemlig ha tagget en artist Negură Bunget, men blir bare Negura Bunget? [Edit] Får det forresten til å funke i sangtittel, men ikke Artist-feltet. Endret 19. april 2009 av blade-bunny Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Er det noen mulighet for å endre ellers låste egenskaper, som f.eks. hvor mange ganger en sang er spillt? -- Grunnen til at jeg spør er at jeg har en del musikk jeg skal legge inn i nytt format, men jeg vil ikke miste statistikken min. Håper noen har en løsning Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Hadde samme spørsmål for en tid tilbake og løsningen finner du i tråden jeg lagde på MM-forumet edit: Som du finner her Endret 26. april 2009 av hernil Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Jeg takker og bukker (og har nå ingen grunn til å utsette en ganske stor jobb :/ ). Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vurderer å oppgradere til MM Gold. Har jeg da mulighet til å lage spillelister basert allerede eksisterende spillelister? Det jeg ønsker å gjøre er å få en oversikt over hvilke låter som ikke er i en annen spilleliste, slik at jeg kan ha en liste over hvilke låter jeg ikke har på ipoden. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Du kan se at jeg har samlelbum med albumartist som various. På venstre side hvor jeg navigerer blant artistene blir det utrolig mye artister pga store samlealbum, så jeg skulle gjerne hatt at den viser albumartist på venstresiden i stedet for artist. Så hadde det stått Bach, Beethoven, Mozart og Various nedover, i stedet for en haug av artister med kun én låt. Forsto du nå? Bumper littegrann på denne. Problemet er enda ikke løst. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvordan er det egentlig å synkronisere med iPod Touch og MM? Jeg har bare kopiert over fra MM til iPod, men liksom aldri synkronisert!? Jeg har tagget alle musikkfilene mine (en av custom-taggene) som jeg vil ha på iPoden min, så jeg lett kan finne dem, og lett merke dem så jeg lett kan kopiere dem over, jeg at ser hvor mange GB de opptar (og da hvor mye plass jeg har igjen, osv..) Men, kan jeg ha slik at de synkroniserer? At når jeg setter inn min iPod, så sjekker den custom-taggen min og oppdaterer!? Synkroniserer den andre veien også!? Hva f.eks med antall *spillinger*? Blir slik informasjon flyttet over / lagt til? Men, mest viktig: kan jeg rate mine sanger på iPoden og det føres over til MM? Takker Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ingen som synkroniserer iPod-en sin med MM her? Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg har prøvd ved flere anledninger, men det eneste resultatet jeg oppnår er at alle sangene legges inn på nytt hver gang jeg kobler til, fordi MM/iPoden ikke finner syncen mellom de identiske/like sangene på ipoden og PCen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Etter at oppgraderte til 3.1.1242 beta i går sliter jeg med trayikon. Ikonet er der hele tiden untatt når jeg virkelig trenger det, når spilleren er minimert til mikroavspiller. Da må jeg høyreklikke på mikroavspilleren og trykke gjenopprett for å få stor spiller. Tips til hvordan å få tilbake ikon i tray? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå