Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er eg den einaste som får opp feilmeldingar i fleng? :/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er eg den einaste som får opp feilmeldingar i fleng? :/ Har du prøvd å reinstallere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nope. Kan det ha noko med å gjere med versjonen eg brukar? Minnas at det gjerne var ein beta. :/ Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kan mediamonkey streame min musikk over lokalnett/Internett ? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Spørs hva du mener med "streame", hvis du har delte filer over nettverket kan du spille av filer som er på en annen pc ja. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Spørs hva du mener med "streame", hvis du har delte filer over nettverket kan du spille av filer som er på en annen pc ja. På samme måte som Vlc kan streame musikk på Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Spørs hvilken måte det er på. Vlc kan vel opprette en stream type http://192.168.0.1/8080 altså lokal ip og en dedikert port, er det sånn streaming du mener? edit: innlegg nr. 3000! Endret 11. desember 2008 av hernil Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Spørs hvilken måte det er på. Vlc kan vel opprette en stream type http://192.168.0.1/8080 altså lokal ip og en dedikert port, er det sånn streaming du mener? edit: innlegg nr. 3000! Jepp. Som å sende musikk på nett med buffering uten å måtte dele mapper osv. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det tror jeg ikke MM er i stand til dessverre. Er mulig det finnes et script som kan gi deg den funksjonaliteten, men da må du nok lete litt. Ellers så er vel vlc i stand til å gjøre dette på en enkel måte, så hvorfor ikke bruke det? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det tror jeg ikke MM er i stand til dessverre. Er mulig det finnes et script som kan gi deg den funksjonaliteten, men da må du nok lete litt. Ellers så er vel vlc i stand til å gjøre dette på en enkel måte, så hvorfor ikke bruke det? Fordi jeg lurte på om MM hadde denne funksjonen da jeg finner MM mer oversiktlig som genial Vlc er litt for enkel Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Joda, MM er helt klart et bedre program til musikkorganisering. Lenke til kommentar
lavik Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) I visningen Artist & Albumartist listes alle album fra hver artist opp. Er det noen mulighet å gruppere album på artist, slik at hver artist kun listes en gang? F.eks Coldplay (5 album) e.l. slik man har i WMP11? Endret 22. desember 2008 av lavik Lenke til kommentar
iMono Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Ja. Bruk kun "Album artist" i stedet. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ja. Bruk kun "Album artist" i stedet. Bruker begge deler jeg. Har ikke dobbelt opp av noen. Er det fordi jeg har korrekte tagger? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Nei. Det er fordi du: 1) Har 0 flerartist album 2) Ikke har tagget flerartist album riktig. Alison Krauss (feat. Brad Paisley) bør skrives som Alison Krauss; Robert Plant i artist feltet. I albumartist-feltet trenger du kun å skrive "Alison Krauss". Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Når jeg dobbeltklikker på en sang så legges alle sangene jeg har i bilioteket i spillelisten. Hvordan kan jeg kun få den sangen jeg klikket på til å legge seg i spilles nå/spillelisten ? Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Når jeg dobbeltklikker på en sang så legges alle sangene jeg har i bilioteket i spillelisten. Hvordan kan jeg kun få den sangen jeg klikket på til å legge seg i spilles nå/spillelisten ? Ingen som kan hjelpe meg ? Har sittet 2 timer og prøvd det meste nå Lenke til kommentar
gard. Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Når jeg dobbeltklikker på en sang så legges alle sangene jeg har i bilioteket i spillelisten. Hvordan kan jeg kun få den sangen jeg klikket på til å legge seg i spilles nå/spillelisten ? Om hele biblioteket legges til er det fordi du ser på alle sangene i en liste. Søk f.eks. på en sang, spill gjennom Artist & Albumartist (og evt Album) for å ikke få hele bilioteket i spillelisten. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hei og takk for svar. Men jeg fortod ikke svaret ditt Jeg er vant til å bruke musicmatch. Der har man ett bibliotek og så dobbelklikker man på den sangen som man vil ha i spillelisten. Er det ikke mulig å legge en sang in på en spilleliste og ikke hele album eller alt fra den aktuelle artisten ? Mulig at jeg spør dumt men . . . . . . Høres jo litt rart ut at man må søke etter aktuell sang og så legge den inn i en spilleliste. Kjekkest er jo bare å rulle seg nedover "biblioteket" og så trykke på de aktuelle sangene etterhvert som man ruller seg nedover listen. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hei og takk for svar. Men jeg fortod ikke svaret ditt Jeg er vant til å bruke musicmatch. Der har man ett bibliotek og så dobbelklikker man på den sangen som man vil ha i spillelisten. Er det ikke mulig å legge en sang in på en spilleliste og ikke hele album eller alt fra den aktuelle artisten ? Mulig at jeg spør dumt men . . . . . . Høyreklikk og spill av neste eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå