Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!

iMono

Anbefalte innlegg

Jeg kan si så mye om at jeg har fått utviklerne på gli til å ha en konferanse på nyåret ang. 3.1 og jeg kan røpe at det er veldig mange strukturelle endringer underveis, både i forhold utvikling, men også i forhold til hvordan programmet skal eksponeres for brukerne (UI, funksjoner, Amazon etc.).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det sjanse for at det kan bli en albumvisning i fullskjerm slik den iTunes?

En annen ting jeg savner er en mulighet for å idiotsikre programmet i en slags lightversjon. Jeg har en stor musikksamling som jeg ofte bruker i festsammenheng og da er det helt håpløst å bruke MM, sammenlignet med iTunes.

Selv bruker jeg MM, men har satt iTunes som default musikkspiller pga at jeg ikke vil at noen skal fucke opp samlinga mi :)

Lenke til kommentar

En annen ting jeg savner er en mulighet for å idiotsikre programmet i en slags lightversjon. Jeg har en stor musikksamling som jeg ofte bruker i festsammenheng og da er det helt håpløst å bruke MM, sammenlignet med iTunes.

Selv bruker jeg MM, men har satt iTunes som default musikkspiller pga at jeg ikke vil at noen skal fucke opp samlinga mi :)

Fra MM:

Bruk av Festmodus. Festmodus vil forhindre modifikasjoner fra å bli gjort av dine filer eller din konfigurasjon av MediaMonkey

Så samlingen din skal være trygg nok med festmodus på...

Edit:

Testet litt. Med riktig konfigurasjon av festmodus, så kan de som er på fest KUN legge til musikk i playlista. Ikke endre rekkefølge, ikke pause, ikke sabotere. Genialt! DJskipalot vil dø ut! :D

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Hvor lagrer mediamonkey spillelistene mine?

Jeg spør igjen.. Litt kjipt å formatere eller liknende, og se at alle spillelister er borte....

Lurer jeg på også...

Tror jeg fant:

C:\Documents and Settings\<BRUKER>\Local Settings\Application Data\MediaMonkey\

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Er eg den einaste som irriterer meg over den tydeligvis bugga volumslideren på Glided-skinnet? No er det slik at eg må trykke på og holde den lille "knappen" for at volumet ikkje skal dempas heilt når eg anten vil justera det opp eller ned.

Kanskje vanskeleg forklart, men.

Lenke til kommentar

Fra MM:

Bruk av Festmodus. Festmodus vil forhindre modifikasjoner fra å bli gjort av dine filer eller din konfigurasjon av MediaMonkey

Så samlingen din skal være trygg nok med festmodus på...

Edit:

Testet litt. Med riktig konfigurasjon av festmodus, så kan de som er på fest KUN legge til musikk i playlista. Ikke endre rekkefølge, ikke pause, ikke sabotere. Genialt! DJskipalot vil dø ut! :D

Har brukt den funksjonen, men jeg liker den ikke. Som med resten av MM så skjønner ikke den gjennomsnittlige nordmann hvordan det fungerer og det blir bare kaos hvis folk ikke får skifte sang når de vil, selv om jeg liker at de ikke kan det :)

Lenke til kommentar

Begynt å bruke MM for sykronisering med iPhonene min. Føler jeg har bedre kontroll på musikksamlingen. Har aldri likt iTunes, noe som jeg i grunnen aldri kommer til heller.

Sykronisering har faktisk aldri vært lettere. Er jo bare til å markere en eller flere sanger og trykke "Send to" og "iPhone".

THANK GOD FOR MM!!

Lenke til kommentar
Sykronisering har faktisk aldri vært lettere. Er jo bare til å markere en eller flere sanger og trykke "Send to" og "iPhone".

THANK GOD FOR MM!!

Vel, det burde ikke vært vanskeligere. Hva må du gjøre i iTunes da?

Prøv ut selv så ser du...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...