iMono Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg kan si så mye om at jeg har fått utviklerne på gli til å ha en konferanse på nyåret ang. 3.1 og jeg kan røpe at det er veldig mange strukturelle endringer underveis, både i forhold utvikling, men også i forhold til hvordan programmet skal eksponeres for brukerne (UI, funksjoner, Amazon etc.). Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er det sjanse for at det kan bli en albumvisning i fullskjerm slik den iTunes? En annen ting jeg savner er en mulighet for å idiotsikre programmet i en slags lightversjon. Jeg har en stor musikksamling som jeg ofte bruker i festsammenheng og da er det helt håpløst å bruke MM, sammenlignet med iTunes. Selv bruker jeg MM, men har satt iTunes som default musikkspiller pga at jeg ikke vil at noen skal fucke opp samlinga mi Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Du har jo party mode, men antar at du vil at andre skal ha muligheten til å styre musikken? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Du får vel bare ta et timinutters introduksjonskurs sånn før festen starter. Endret 1. desember 2008 av hernil Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Er det sjanse for at det kan bli en albumvisning i fullskjerm slik den iTunes? En annen ting jeg savner er en mulighet for å idiotsikre programmet i en slags lightversjon. Jeg har en stor musikksamling som jeg ofte bruker i festsammenheng og da er det helt håpløst å bruke MM, sammenlignet med iTunes. Selv bruker jeg MM, men har satt iTunes som default musikkspiller pga at jeg ikke vil at noen skal fucke opp samlinga mi Fra MM: Bruk av Festmodus. Festmodus vil forhindre modifikasjoner fra å bli gjort av dine filer eller din konfigurasjon av MediaMonkey Så samlingen din skal være trygg nok med festmodus på... Edit: Testet litt. Med riktig konfigurasjon av festmodus, så kan de som er på fest KUN legge til musikk i playlista. Ikke endre rekkefølge, ikke pause, ikke sabotere. Genialt! DJskipalot vil dø ut! Endret 1. desember 2008 av Caddy Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvor lagrer mediamonkey spillelistene mine? Jeg spør igjen.. Litt kjipt å formatere eller liknende, og se at alle spillelister er borte.... Lurer jeg på også... Tror jeg fant: C:\Documents and Settings\<BRUKER>\Local Settings\Application Data\MediaMonkey\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er eg den einaste som irriterer meg over den tydeligvis bugga volumslideren på Glided-skinnet? No er det slik at eg må trykke på og holde den lille "knappen" for at volumet ikkje skal dempas heilt når eg anten vil justera det opp eller ned. Kanskje vanskeleg forklart, men. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er det nokon som har prøvt MM gold? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er det nokon som har prøvt MM gold? Ja. Sitter på det hele tida jeg Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har du kjøpt eller er det mulig å få den gratis? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg bruker også Gold, kjøpt. Det er nok ikke mulig å få tak i lovlig versjon gratis, men for tillbud kan du se her. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er det sjanse for at det kan bli en albumvisning i fullskjerm slik den iTunes? En annen ting jeg savner er en mulighet for å idiotsikre programmet i en slags lightversjon. Jeg har en stor musikksamling som jeg ofte bruker i festsammenheng og da er det helt håpløst å bruke MM, sammenlignet med iTunes. Selv bruker jeg MM, men har satt iTunes som default musikkspiller pga at jeg ikke vil at noen skal fucke opp samlinga mi Fra MM: Bruk av Festmodus. Festmodus vil forhindre modifikasjoner fra å bli gjort av dine filer eller din konfigurasjon av MediaMonkey Så samlingen din skal være trygg nok med festmodus på... Edit: Testet litt. Med riktig konfigurasjon av festmodus, så kan de som er på fest KUN legge til musikk i playlista. Ikke endre rekkefølge, ikke pause, ikke sabotere. Genialt! DJskipalot vil dø ut! Har brukt den funksjonen, men jeg liker den ikke. Som med resten av MM så skjønner ikke den gjennomsnittlige nordmann hvordan det fungerer og det blir bare kaos hvis folk ikke får skifte sang når de vil, selv om jeg liker at de ikke kan det Lenke til kommentar
mesha Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Begynt å bruke MM for sykronisering med iPhonene min. Føler jeg har bedre kontroll på musikksamlingen. Har aldri likt iTunes, noe som jeg i grunnen aldri kommer til heller. Sykronisering har faktisk aldri vært lettere. Er jo bare til å markere en eller flere sanger og trykke "Send to" og "iPhone". THANK GOD FOR MM!! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Amen to that!! ..hadde jeg IKKE kunnet synce min iPod Touch med MediaMonkey, så hadde jeg aldri kjøpt den! Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sykronisering har faktisk aldri vært lettere. Er jo bare til å markere en eller flere sanger og trykke "Send to" og "iPhone". THANK GOD FOR MM!! Vel, det burde ikke vært vanskeligere. Hva må du gjøre i iTunes da? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Sykronisering har faktisk aldri vært lettere. Er jo bare til å markere en eller flere sanger og trykke "Send to" og "iPhone". THANK GOD FOR MM!! Vel, det burde ikke vært vanskeligere. Hva må du gjøre i iTunes da? Prøv ut selv så ser du... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Fordelen med MediaMonkey er jo klart at man kan ha biblioteket sitt i to format uten å miste lagringsplass på harddisk. On-the-fly konvertering er jeg blitt avhengig av nå når jeg har gått over til FLAC. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Hvorfor fungerer ikke globale hurtigtaster? Jeg må ha MM vinduet aktivt for at de skal fungere, selv om "Global" er huket av. Edit: Løste seg ved å oppgradere til nyeste versjon. Endret 8. desember 2008 av Caddy Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Så det er HER denne tråden har gjemt seg bort. Ivrig MM-bruker burde skjønt at noe var galt når forrige tråd ble helt stille. Jeg bruker ikke last.fm-skiten. Kjører fortsatt gode gamle gen_audioscrobbler. God som gull! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå