Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe.. Ops! :blush: ..trodde det fortsatt var noe betatesting-greier jeg, så det ikke var den "offisielle" enda.. Takker!

EDIT: Nå er den installert, men fikk bare opp beskjed om at den ikke var kompatibel med v2.0 av iPod.. 1183 trodde den fungerte, 1185 fungerer ikke men vet i hvert fall om det, og 1187 får vi vel håpe får fiksen.. Fant en link om noe sånn på forumet..

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Tenkte mer på den iMono refererer til her.

Integrert støtte for Last.fm er under utvikling forresten. Da vil vel en slik linke-funksjon være en fin utvidelse.

Vet den er under utvikling, og det har den vært en god stund nå, men ikke funnet mer informasjon om hvordan det går. Tråden det diskuteres i er mildt sagt uoversiktlig og førstepost har ikke vært oppdatert siden april.

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å si. Støtte for Last.fm nativt vil jo komme i v3.0.4 beta/alpha som jeg er sikker på MediaMonkey-teamet ikke er helt klar til å gi ut. iPhone 3G (v2.1 firmware) vil også snart komme.

Det er vanskelig å spå når noe kommer, men det kommer.

Lenke til kommentar

Hm.. Ser dette programmet kan bli fint på fest når maskinen skal låses og folk ikke skal rote for mye..

Men om jeg legger inn flere filer fra cd som folk kommer med, vil da mediamonkey finne disse av seg selv og legge til i biblioteket?

Lastet nettopp ned så har ikke fiklet så veldig mye med programmet ennå..

Edit: og... Fjern duplikater... Fjerner sanger fra spillelista, og ikke hardisken, right??

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Den klarer stort sett å finne de "mest kjente" ja, fra CDer.. Problemet er hvis de har med "egen miks", da går det ikke.. For, den søker vel via en database og søker vel etter antall spor og lengder og sånn (så sant det ikke finnes cd-tekst), eller noe.. jeg er ikke helt sikkert.. Så, hvis kamerater har med egen cd, bør det være en original (eller kopi av en, og ikke en "kul partymix-cd" -typ..)

Men, mens vi først er inne på saken.. Noe som irriterer meg litt..

Når jeg skal rippe CDer, og jeg har noen som ikke er SÅ kjente, så finner man ikke informasjonen på freedb.. men, etterpå, så kan jeg ofte finne dem hvis jeg velger "tag files from internet" (eller hva det nå heter igjen).. Det burde vært mulig å gjøre slik at hvis man ikke finner informasjonen via freedb som gjøres automatisk, så bør man kunne søk etter selv først, før man ripper..

Og en annen ting.. det er ofte at den ikke finner utgivelsesår! Flere som har problemer med dette når man ripper?

Takker :)

Lenke til kommentar

Jeg pleier å fyre opp MediaMonkey over begge skjermene mine når jeg kjører "horizontal stretch" (2560x1024 oppløsning), men når jeg har "extended desktop" kan jeg ikke dra MM utover den andre skjermen. Det ser ut som maks oppløsning på spilleren er en skjerm (1280x1024). Går det virkelig ikke an?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...