Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke meningen å gjøre dette til en EAC -tråd.. Men, jeg har nå installert EAC og tenkte jeg skulle begynne å rippe.. Men, jeg klarer ikke å få det til å bli noe annen enn til .wav!? Og til venstre i hovedvinduet der, så kan jeg velge mellom: wav, mp3, img og wri .. hmm.. Anyone? Skal det ikke bli .flac ?

 

Takker :)

Lenke til kommentar

Ja, og nei.. Er ikke helt sikker! Det vil si: Finner noe VELDIG LIKT, men ikke 100 %, så vet ikke helt hva..

 

Jeg har en Plextor PX-810A/T3B, men på listen -når jeg søker med firefox- så finner jeg PX-810SA (men ikke BARE A, så jeg vet ikke helt..) Men, ikke noe som står T3B (men vet ikke helt om det er en benevning å ta hensyn til..)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Bruker nå Mediamonkey, og må si jeg synes det er mye bedre enn Winamp. Eneste problemet jeg har, som også er et ganske stort et er at jeg ikke har funnet ut hvordan jeg kan "jump to file" som man kan i Winamp; dvs. trykke på "J" og så søke på så spille rett av uten å forlate spillelisten. Dersom denne funksjonen finnes på en eller annen måte i MM, kan noen forklare meg den?

 

Ellers lurer jeg på om det er bare meg som synes MM av en eller annen grunn leverer mye bedre lydkvalitet enn Winamp?

Lenke til kommentar
Hei!

 

Bruker nå Mediamonkey, og må si jeg synes det er mye bedre enn Winamp. Eneste problemet jeg har, som også er et ganske stort et er at jeg ikke har funnet ut hvordan jeg kan "jump to file" som man kan i Winamp; dvs. trykke på "J" og så søke på så spille rett av uten å forlate spillelisten. Dersom denne funksjonen finnes på en eller annen måte i MM, kan noen forklare meg den?

 

Ellers lurer jeg på om det er bare meg som synes MM av en eller annen grunn leverer mye bedre lydkvalitet enn Winamp?

Options->Hotkeys->Klikk på "New Hotkey"->I "Aciton" velger du "General: Focus the search box"-> I "Hotkey" velger du selv knapp.

 

Husk å velge en kombinasjon når du velger hotkey;

Eks

CTRL+J eller en knapp du ikke bruker ofte eller søker med

 

Velger du for eksempel kun J så vil du ikke ha muligheten til å søke bokstaven J i søkefeltet.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Bruker nå Mediamonkey, og må si jeg synes det er mye bedre enn Winamp. Eneste problemet jeg har, som også er et ganske stort et er at jeg ikke har funnet ut hvordan jeg kan "jump to file" som man kan i Winamp; dvs. trykke på "J" og så søke på så spille rett av uten å forlate spillelisten. Dersom denne funksjonen finnes på en eller annen måte i MM, kan noen forklare meg den?

 

Ellers lurer jeg på om det er bare meg som synes MM av en eller annen grunn leverer mye bedre lydkvalitet enn Winamp?

Options->Hotkeys->Klikk på "New Hotkey"->I "Aciton" velger du "General: Focus the search box"-> I "Hotkey" velger du selv knapp.

 

Husk å velge en kombinasjon når du velger hotkey;

Eks

CTRL+J eller en knapp du ikke bruker ofte eller søker med

 

Velger du for eksempel kun J så vil du ikke ha muligheten til å søke bokstaven J i søkefeltet.

 

Takk for svar, men det ser ut som den løsningen ikke er helt optimal...

 

Jeg har gjort som du sa, og jeg har nå CTRL+J som Generelt: Fokuser søkeboks. På Winamp kom det opp en slags egen søkeboks, der man valgte om filen skulle spilles av neste, og man kunne lage et kø-system av sanger ved hjelp av den, uansett om man har Shuffle spor på eller av. Dette er ikke tilfellet i MM desverre.

 

Vel, det er en start, men har du noen tips om hvordan dette kan fikses?

Lenke til kommentar

Takker for quote!

 

Det er det som er litt rart.. Jeg hadde en jailbreaket v1.1.4, som fungerte som drag & drop, og alt var OK.. Og nå oppgraderte jeg og jailbreaket, så jeg sitter nå med v2.1..

 

Jeg får brukt enheten i MediaMonkey, og flyttet over filer, og det står at den synkroniserer og alt ser helt flott ut, men når jeg velger musikkbiblioteket på iPod'n så står det at jeg ikke har noe musikk installert, og at jeg kan laste ned fra iTunes Store, eller noe..

 

*skjønner ingenting*

 

(hmm.. nå er jeg ikke helt sikker på hvilken MM versjon jeg har.. og jeg er på jobb nå.. ..tror egentlig jeg har den nyeste egentlig..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...