Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjeldent jeg finner programmer jeg er mer eller mindre 100 % fornøyd med, dette er et av de.

Det eneste jeg savner (for eksempel i førstepost) er link til hvordan sette opp mediamonkey til å fungere med Last.fm siden lenkene i andre post ikke fungerer, og jeg skulle helst hatt til 3.0.3.

Ser ut til at hele Mediamonkey sin hjemmeside er nede :( .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Det er en ting ved MediaMonkey som jeg ikke er så glad i.

Når en sang nesten er ferdig spilt så fader den ut samtidig som forrige sang starter. For min del så fører dette til at alt bare blir bråk og det ødelegger veldig mye. Jeg har lett etter en instilling som gjør at sangen spiller til den er slutt, men har ikke funnet den. Finnes det en slik innstilling eller Plug-in som fikser dette?

Lenke til kommentar

Det tror jeg faktisk ikke er mulig enda..

Jeg undersøkte om akkurat dette med en gang v3.0 var i betafasen.. men, det ser ut til at det ikke er gjort noe med.. iMono snakket også om at dette var noe som han selv ønsket å få implementert..

Lenke til kommentar

Nå har jeg lest igjennom mange tråder om MediaMonkey, men enda ikke funnet svaret på det jeg lurer på. (må innrømme at jeg ikke har lest igjennom ALLE sidene her, men jeg har lest mye).

Det jeg lurer på, er:

Hvordan kan jeg få lagt inn sanger på Zen med MediaMonkey manuellt (dvs. uten synkronisering).

Jeg har noe musikk (som jeg IKKE vil ha i mitt musikkbibliotek) som jeg ikke får over på Zen.

Ok, jeg er helt nye med MediaMonkey, så det kan forklare mitt "dumme" spørsmål.

Jeg får det rett og slett ikke til.

Det mest fornuftige ville vært å dra musikken over på Zen (til venstre i MediaMonkey).

Men nei. Det eneste stedet jeg får dratt musikken inn, er i biblioteket (argh!).

Noen som kan hjelpe meg i gang her?

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg kan hjelpe deg noe særlig.. men, hva skjer når du høyreklikker og trykker f.eks send to TBJ's Zen!? Får du opp Zen som en egen stasjon? Kan det være at du ikke har satt USB-modusen på Zen'en riktig (nå husker jeg ikke hva det het, men man har to moduser, så gå til innstillinger på selve Zen'en, finn USB-settings, eller noe, og velg "den andre".).

Ellers skjønte jeg ikke hva du mente med at du har musikk som du ikke vil ha i musikkbiblioteket men som du ikke får over..

:)

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om jeg kan hjelpe deg noe særlig.. men, hva skjer når du høyreklikker og trykker f.eks send to TBJ's Zen!? Får du opp Zen som en egen stasjon? Kan det være at du ikke har satt USB-modusen på Zen'en riktig (nå husker jeg ikke hva det het, men man har to moduser, så gå til innstillinger på selve Zen'en, finn USB-settings, eller noe, og velg "den andre".).

Ellers skjønte jeg ikke hva du mente med at du har musikk som du ikke vil ha i musikkbiblioteket men som du ikke får over..

Jeg får opp Zen på venstre side, så tilkoblingen er nok grei.

Mitt problem er at jeg har musikk som jeg skal legge inn på Zen og som jeg ikke ønsker skal ligge i mitt musikk bibliotek. Jeg fikk de over i går, men da måtte jeg dessverre legge de inn i biblioteket før jeg kunne synkronisere.

Men da måtte jeg fjerne de fra biblioteket etterpå. Teit.

Det er vel muligheter for å lage to uavhengige biblioteker, slik at jeg ikke "kødder" til mitt bibliotek med låter jeg ikke vil ha inn der (men kun inn i Zen).

Lenke til kommentar

Okei.. hmm.. Jeg har hatt en Creative -spiller selv en gang.. en 60 GB'er for noen år tilbake..

Men.. jeg husker at jeg installerte et annet program på PC'en slik at jeg fikk brukt min Creative -spiller som harddisk.. Nomad(?) lurer jeg på om det kan hete.. Google det, eller noe.. Da la jeg nå i hvert fall bare over via filbehandling (Total Commander) .. fordi jeg ville ikke bruke Creative -programmet som man egentlig skulle bruke..

Lenke til kommentar

Det programmet er faktisk installert på maskina for kona har en eldre 60GB Creative spiller hun også, men den ser ikke ut til å fungere på min spiller (mulig jeg må oppgradere programmet....)

Men hele poenget her var at jeg vil teste MediaMonkey til og overføre filer.

Folk skryter så mye av programmet, så derfor må jo jeg også teste det.

Lenke til kommentar

Ja.. MediaMonkey er sykt genialt i mine øyne.. Akkurat nå har jeg en iPod, men også den måtte "hackes" før at man kunne bruke andre programmer (som MediaMonkey) enn produsentens egne for å overføre filer.. Vil kanskje anbefale deg å spørre samme spørsmål i mp3-spiller -delen av forumet.. Kanskje de har bedre peil!? Jeg kan dessverre ikke mer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...