Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svarte for to-tre poster siden at de lanserer MediaMonkey v3 når den er ferdig. Jeg vil tippe det er i Juni.

8438439[/snapback]

Sorry :blush:

Skal lese litt tilbake i tråden neste gang før jeg spør.

Ser virkelig fram til 3-ern. Bruker 2-ern nå og elsker det. Men GUIet trenger noe forbedring, noe jeg ser det vil få i 3-ern.

Lenke til kommentar
Desto mer diske stjernene er, desto bedre. Jeg har aldri sett poenget med den funksjonen.

8442873[/snapback]

Aldri sett poenget med rating av musikken din?

For meg er den helt avgjørende. Jeg har mange tusen spor, men som regel setter jeg på random play med de sangene jeg har gitt 4 eller 5 stjerner. En stor jobb å få dem på plass......

Morten, du gjør en kjempejobb med å lage skins. Men ikke overdriv antallet foreløpige utgaver du presenterer i de ulike fora..... Kanskje bedre om du hadde EN post som du oppdaterte etter hvert?

Lenke til kommentar
Desto mer diske stjernene er, desto bedre. Jeg har aldri sett poenget med den funksjonen.

8442873[/snapback]

Aldri sett poenget med rating av musikken din?

For meg er den helt avgjørende. Jeg har mange tusen spor, men som regel setter jeg på random play med de sangene jeg har gitt 4 eller 5 stjerner. En stor jobb å få dem på plass......

Morten, du gjør en kjempejobb med å lage skins. Men ikke overdriv antallet foreløpige utgaver du presenterer i de ulike fora..... Kanskje bedre om du hadde EN post som du oppdaterte etter hvert?

8446370[/snapback]

Jeg vet hva jeg vil høre på til en hver tid, så derfor ser ikke jeg helt poenget med å gi musikken poeng. Vil ikke påstå at musikksamlingen min er så liten at det ikke trengs heller. 100 GB+ @ 192 kbps i snitt.

Har du også klistret stjerner på CDene/LPene dine?

Lenke til kommentar

Setter i liten grad rating på sangene. Om de er dårlige merker jeg de med en bombe og skriver hva som er galt med de. Men å bestemme om en sang er 4, 4.5 eller 5 stjerner blir for vanskelig for meg :p Jeg kunne kanskje ratet sanger på skala fra 1-20, men 1-10 blir for lite. Jeg er rar (:

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Synes det skinnet var veldig så tøft, bortsett fra én ting; Jeg er ikke så veldig begeistra for slike "fargesprakende" ting, så for meg blir den orange fargen helt feil! Hadde du funnet en fin anonym farge, så hadde det vært helt topp! Du har jo vært veldig så flink med de andre fargene der... problemet er den orange saken! For meg, i hvert fall.. :)

Men, hvor mange alfaer skal det egentlig komme før Final?

:)

Lenke til kommentar
Synes det skinnet var veldig så tøft, bortsett fra én ting; Jeg er ikke så veldig begeistra for slike "fargesprakende" ting, så for meg blir den orange fargen helt feil! Hadde du funnet en fin anonym farge, så hadde det vært helt topp! Du har jo vært veldig så flink med de andre fargene der... problemet er den orange saken! For meg, i hvert fall.. :)

Men, hvor mange alfaer skal det egentlig komme før Final?

:)

8544281[/snapback]

Jeg regner med 4-5 alfaer før betaversjoner kommer. Kanskje til og med 6 alfaer. Deretter er det betatesting (for det meste bugsmashing og små tweaks og funksjoner som legges til) og til slutt kommer RC (release candidate) som det vil være et uvisst antall for å smashe tissemaurene helt innerst under sengen.

Angående fargen, er så latterlig enkelt å skifte farge på arbeidet. Skal vise deg. Gi meg 3 minutter :p

Endret av iMono
Lenke til kommentar

Her er en rask fargeversjon, blå. Har ikke giddet å optimalisert den ennå seff, det kommer senere. Du får ihvertfall en pekepinn på hvordan man kan lage andre farger av dette skinnet. :)

Edit: Fjernet.

Endret av iMono
Lenke til kommentar
Her er en rask fargeversjon, blå. Har ikke giddet å optimalisert den ennå seff, det kommer senere. Du får ihvertfall en pekepinn på hvordan man kan lage andre farger av dette skinnet. :)

8544533[/snapback]

Hold deg til den røde å konsentrer deg om å få den ferdig. Venter spent :D

Endret av JFTech
Lenke til kommentar

Dersom du skal lage en annen versjon av det skinnet ville jeg laget et veldig fargenøytralt og kanskje litt kjedelig tema. En mørk grå kontra det oransje.

Uansett liker jeg godt det skinnet du har kommet frem med nå! Gleder meg som en liten unge til å teste det ut.

Lenke til kommentar
Dersom du skal lage en annen versjon av det skinnet ville jeg laget et veldig fargenøytralt og kanskje litt kjedelig tema. En mørk grå kontra det oransje.

Uansett liker jeg godt det skinnet du har kommet frem med nå! Gleder meg som en liten unge til å teste det ut.

8547116[/snapback]

Høres bra ut. Selvfølgelig kan jeg lage noen subtile fargevariasjoner, men hovedfokuset er å få "hovedskinnet" ferdig.

thesexylr5.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...