hernil Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Da er det vel bare å åpne spillelista med timeleft? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Nei, dessverre. Man kan kun åpne exe-filer. Men mener å ha sett noe om parameter eller kjøring av MM fra ledetekst, stemmer dette? Mener det var noe dokumentasjon, men fant ikke noe i hjelp-fila. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 hva er det som er så fantastisk med dette , det leste jo ikke en gang taggene når jeg lastet inne musikken , det burde jo være automatisk . laste de heller ikke når jeg startet sanger Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvorfor har ikke MediaMonkey muligheten for å tagge hvor mange disker totalt det er? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Fikk plutselig et merkelig problem etter nyinnstallering av XP og MM. Når jeg skal spille av en låt blir den bare grå og det blir alle de andre sporene nedover i rask rekkefølge, akkurat som den blar seg nedover. Det er stort sett mp3-filer, men hver gang den kommer borti en WAV-fil spiller den av. Jeg har akkurat lagt til sporene, så det skulle jo ikke være noe problem med plasseringen. Takk for svar. edit: Har prøvd mange forskjellige versjoner. Samt å fjerne alt og legge inn alt på nytt. wsit 2: Fiksa det nå. Var bare å innstallere en MAD plugin Endret 21. juli 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Med den nye versjonen.. var det mulig å fjerne de irriterende Amazon -pilene i spillelisten? Takker Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Bumper den siste her.. også lurer jeg på noe annet.. Har kjøpt iPod Touch 32 GB nå.. Har lagt iTunes inn på en annen PC, siden jeg har hørt at iTunes "tar over" hele systemet ditt.. well.. I don't want that! Touch skal jo fungere med MediaMonkey, ikke sant? Spørsmål da: Trenger iTunes å ligge inne (med diverse systemfiler) for at MediaMonkey skal klare det? Eller slipper jeg iTunes helt?? Jeg hørte at jeg måtte installere iTunes for å laste ned den siste oppdateringen (den jeg kjøpte hadde visstnok en "eldre" en).. Kan man gjøre DET med MediaMonkey? Takker! ..og hvis noen er flinke til å svare litt ekstra fort, så hadde jeg blitt kjempeglad! Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Tror en trenger iTunes for å oppdatere firmware, uten at jeg er helt sikker på det. Kan jo være verktøy for det også der ute. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Takker! En annen ting.. hvordan synkroniserer jeg MM med iPod Touch? Jeg vil ikke ha ALT (for det er det ikke plass til heller), men hvordan kan jeg velge ett og ett album for å sende over til Pod'n? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Du velger v-pilen på siden av sync-knappen mot toppen(ser ut somen ipod med fargerikt scroll-hjul) og velger Sync Selected. Så velger du album (Enten en rekke ved å holde shift mellom første og siste valg eller uspredte sanger og album ved å holde inne kontroll) og så trykke sync-knappen når de sangene du vil ha overført er valgte. sitter på jobb, så dette blir fra hukommelsen Endret 25. juli 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 hmm.. Får "no active device has been detected" Please reconnect the device or (re)configure it." Jeg har nyeste MM (1183). iPod Touch 32 GB v2.0 (oppdatering) Vista Finner iPod'n i "Min Datamaskin" under "Bærbare enheter" Har selvfølgelig prøvd å koble inn og ut! Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Da må kanskje noen med en iPod Touch (iMono?) komme med assistanse, eller du må besøke Mediamonkey sine egne forum og se om de har lignende saker fra andre brukere. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Fant det ut akkurat nå når jeg skulle se om man kunne laste inn en annen plugin... Ser ikke ut til at MM-pluginen støtter v2.0 av iPod Touch! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Med den nye versjonen.. var det mulig å fjerne de irriterende Amazon -pilene i spillelisten? Takker Bumper denne jeg.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 hmm.. Nå har jeg prøvd en del her.. og jeg lurer rett og slett på om man trenger iTunes installert på PCen for at den skal synce med MediaMonkey? Noen som syncer med MM her UTEN å ha iTunes installert (ei heller HAR VÆRT)? Jeg la inn MM på en PC med iTunes på, og prøvde å synce der, og det fungerte kjempefint! Men, på en annen PC med BARE MM installert, så får jeg beskjeden "no active device has been detected" .. Jeg har nå downgraded min 2.0 til 1.4 (1.1.4?), og den er jailbreaket.. Takker Lenke til kommentar
gard. Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ang. det med amazon: Verktøy>Alternativer>Utseende(Bibliotek)> velg bort "Vis Snarveier" eller endre det til noe annet du vil ha. Og ang. det med iTunes, så tror jeg det er greit å ha det installert samme hvilken pc man sitter på (som skal synkronisers med iPod). Bl.a. filer, firmware og instillinger er nyttig via iTunes. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Tusen takk! Angående det siste, så har jeg iTunes på en annen PC. Vil ikke ha programmet på "hoved PC'en" min, bare.. og det er der jeg har MediaMonkey og all musikken min.. Har en "nedlastings-PC" som jeg tenkte skulle få kjøre det lille sjitprogrammet.. Men, takk igjen! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Noen som har problemer (med siste versjonen, eventuelt) at av og til så kommer ingen album eller noe opp når du viser alt du har under "Artist & Album Artist" ? (Jeg må trykke på "Now Playing" og så tilbake igjen for å få det frem.. etter hvert). Dette er spesielt et problem når jeg bruker den 3-delte kolonnen øverst.. og jeg har "Album Artist" i den første kolonnen.. Når jeg da trykker på en gitt artist, så viser den den artisten, slik som den da skal gjøre.. Men når jeg da velger "All (174 items)" øverst der igjen.. så blir alt blankt.. Hvor mange filer er MM "godkjent" for å klare? Selv har jeg nå 14012.. Takker Endret 30. juli 2008 av Bone Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 MediaMonkey skal fungere med flere hundre tusen spor i databasen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå