Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk plutselig et merkelig problem etter nyinnstallering av XP og MM. Når jeg skal spille av en låt blir den bare grå og det blir alle de andre sporene nedover i rask rekkefølge, akkurat som den blar seg nedover. Det er stort sett mp3-filer, men hver gang den kommer borti en WAV-fil spiller den av. Jeg har akkurat lagt til sporene, så det skulle jo ikke være noe problem med plasseringen. Takk for svar.

edit: Har prøvd mange forskjellige versjoner. Samt å fjerne alt og legge inn alt på nytt.

wsit 2: Fiksa det nå. Var bare å innstallere en MAD plugin :)

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar

Bumper den siste her.. også lurer jeg på noe annet..

Har kjøpt iPod Touch 32 GB nå..

Har lagt iTunes inn på en annen PC, siden jeg har hørt at iTunes "tar over" hele systemet ditt.. well.. I don't want that!

Touch skal jo fungere med MediaMonkey, ikke sant? Spørsmål da:

Trenger iTunes å ligge inne (med diverse systemfiler) for at MediaMonkey skal klare det? Eller slipper jeg iTunes helt??

Jeg hørte at jeg måtte installere iTunes for å laste ned den siste oppdateringen (den jeg kjøpte hadde visstnok en "eldre" en).. Kan man gjøre DET med MediaMonkey?

Takker! :)

..og hvis noen er flinke til å svare litt ekstra fort, så hadde jeg blitt kjempeglad! :)

Lenke til kommentar

Du velger v-pilen på siden av sync-knappen mot toppen(ser ut somen ipod med fargerikt scroll-hjul) og velger Sync Selected. Så velger du album (Enten en rekke ved å holde shift mellom første og siste valg eller uspredte sanger og album ved å holde inne kontroll) og så trykke sync-knappen når de sangene du vil ha overført er valgte.

sitter på jobb, så dette blir fra hukommelsen :)

Endret av Rexinor
Lenke til kommentar

hmm.. Får "no active device has been detected" Please reconnect the device or (re)configure it."

Jeg har nyeste MM (1183).

iPod Touch 32 GB v2.0 (oppdatering)

Vista

Finner iPod'n i "Min Datamaskin" under "Bærbare enheter"

Har selvfølgelig prøvd å koble inn og ut! :)

Lenke til kommentar

hmm.. Nå har jeg prøvd en del her.. og jeg lurer rett og slett på om man trenger iTunes installert på PCen for at den skal synce med MediaMonkey?

Noen som syncer med MM her UTEN å ha iTunes installert (ei heller HAR VÆRT)?

Jeg la inn MM på en PC med iTunes på, og prøvde å synce der, og det fungerte kjempefint!

Men, på en annen PC med BARE MM installert, så får jeg beskjeden "no active device has been detected" .. Jeg har nå downgraded min 2.0 til 1.4 (1.1.4?), og den er jailbreaket..

:)

Takker

Lenke til kommentar

Ang. det med amazon:

Verktøy>Alternativer>Utseende(Bibliotek)> velg bort "Vis Snarveier" eller endre det til noe annet du vil ha.

Og ang. det med iTunes, så tror jeg det er greit å ha det installert samme hvilken pc man sitter på (som skal synkronisers med iPod). Bl.a. filer, firmware og instillinger er nyttig via iTunes.

Lenke til kommentar

Tusen takk! :)

Angående det siste, så har jeg iTunes på en annen PC. Vil ikke ha programmet på "hoved PC'en" min, bare.. og det er der jeg har MediaMonkey og all musikken min.. Har en "nedlastings-PC" som jeg tenkte skulle få kjøre det lille sjitprogrammet..

Men, takk igjen! :)

Lenke til kommentar

Noen som har problemer (med siste versjonen, eventuelt) at av og til så kommer ingen album eller noe opp når du viser alt du har under "Artist & Album Artist" ? (Jeg må trykke på "Now Playing" og så tilbake igjen for å få det frem.. etter hvert). Dette er spesielt et problem når jeg bruker den 3-delte kolonnen øverst.. og jeg har "Album Artist" i den første kolonnen.. Når jeg da trykker på en gitt artist, så viser den den artisten, slik som den da skal gjøre.. Men når jeg da velger "All (174 items)" øverst der igjen.. så blir alt blankt.. :(

Hvor mange filer er MM "godkjent" for å klare? Selv har jeg nå 14012..

Takker :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...