Lakus Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Etter litt miksing og triksing av tipsene deres så er nå alle filene riktig merket. Tusen takk, det sparte meg for mye tid Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Så kan jeg vel si at den nye adressen for mine skins er: http://www.mediamonkeyskins.com/ Vurderer fortløpende om hvorvidt denne bloggen skal brukes til å formidle andre ting. Jeg må nesten se det an. Endret 14. juni 2008 av iMono Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg hadde problemer med den nye verisjoen, så jeg gikk tilbake til den gamle. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg setter sanger i kø. Slik man gjør i Winamp med å trykke på "Q". Noen som kan svare på dette?Høgreklikk --> Spill av neste/Shift + Ctrl + Enter. Eventuelt kan du gå til Verktøy --> Alternativer --> Avspiller, og velge at dobbeltklikking skal tilsvare Spill av neste. Dobbeltklikking på låtar vil no leggje til som neste spor som skal spelast. Merk at om du har på Miks (Shuffle) vil dette ikkje fungere. Det som er problemet, litt kjekkere å ha på shuffel. Finnes det altså ikke noe sikkelig kø system i mediamonkey? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ikkje som eg veit om, men eg skulle gjerne hatt det eg ogso. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg vet ikke om høyreklikk "Spill av som neste" eller noe sånt vil løse det. Skal spørre på forumet. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Finnes det hurtigtaster for å hoppe til artistnavn alfabetisk, altså, hvis jeg vil høre på Queens of the stoneage, så kan jeg trykke en eller annen tastekombinasjon for å hope til artister som starter på "Q" Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg bruker nå Winamp for å få Artist - Sang + virzualisation på min G15-skjerm. Er det noen mulighet for å få dette i MediaMonkey også? Har forresten Monkey auto-tag fungsjon? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Har forresten Monkey auto-tag fungsjon? Både autotagging frå filnamn, og autotagging frå internett (Amazon). Det andre spørsmålet ditt har eg ikkje peiling på. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg bruker nå Winamp for å få Artist - Sang + virzualisation på min G15-skjerm. Er det noen mulighet for å få dette i MediaMonkey også? Har forresten Monkey auto-tag fungsjon? En ting jeg lurer litt på... Jeg har et Logitech G15 med lcd-skjerm, men med MediaMonkey så vises ikke hele tittelen på skjermen. Det står bare bandet, men jeg vil heller se tittel og evt. album. Noen som vet hvordan jeg får til dette? Det fungerer ypperlig med windows media player... http://www.g15forums.com/forum/showthread.php?t=3916 Features:Dancinglights - Using the keyboard backlight and M1/2/3/R LEDS to represent audio level (a VU). Audio graphs - 2x Bar graph, 3x Oscilloscope and a VU display. Meta data page - ID3v1 and ID3v2 tags A playlist creator - Create and manage playlists of your favorite tracks, add those you love, remove those you hate. An EQ - Adjust your equalizer settings from within the applet rather than Winamp's own buggy interface. MSN - Send and receive messages to and from your contacts. Bandwidth - Network bandwidth monitor with stats, with multiple interface support. Netstat - A configurable network statistics applet similar to the console 'Netstat'. Displays ports in use, connections to and from, etc.. Also displays your external IP. Advanced process list - A task manager of sorts featuring process kill, process module list and various per process statistics. Ati Tray Tools - Display GPU & env temp, FPS, AA & AF settings, GPU & memory frequency and fan speed. Fraps - Overlay your FPS on to any other WVS page. RSS - An RSS 2.0 scroller. Set URL in wvs.cfg. Ping - A scrolling graph of ICMP replies. Set ping address in wvs.cfg. Screen saver - Particles (a proper screen saver! Not that an LCD actually requires one...) Audio device selection - Select audio device for internal Wave and/or Master volume control. Config page - Adjust and save your preferences. Full Unicode (UTF16) support along with Asian encodings such as Shift_JIS, GBK, Big5 and others. .. and more. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 http://www.mediamonkeyskins.com/2008/06/gl...your-ideas.html 'Glided mini' er under utvikling og jeg trenger deres idéer. Kommenter i bloggen på hva dere forventer av en mindre utgave av Glided. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Noen som har noen erfaringer med Level Track/Album Volume? Hva gjør den egentlig? Anbefaler dere det? Og, noen oppdatering nå får de er ferdig med RC-ene for denne gang? Takker Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 MediaMonkey-teamet har valgt å gi 1183 ut som v3.0.3 samtidig som en ny betatestingsfase på v3.0.4 snart begynner. Det som er mest interessant er den nye hjemmesiden til MediaMonkey. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Den nye siden ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 De skulle nok ha gitt den ut på samme tid med MM3.0 men fint å se at de beveger seg frem på forskjellige fronter Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Takker for svar på forrige spørsmål, men bare for å bumpe det jeg var mest interessert i å få vite; Noen som har noen erfaringer med Level Track/Album Volume? Hva gjør det, egnetlig? Anbefaler dere det? Takker Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Takker for svar på forrige spørsmål, men bare for å bumpe det jeg var mest interessert i å få vite; Noen som har noen erfaringer med Level Track/Album Volume? Hva gjør det, egnetlig? Anbefaler dere det? Takker Tipper det normaliserer nivået på sporet, enten til et album, eller til en sang (beregnet ut fra gjennomsnitt/forhåndsvalgte verdier/bestemte verdier) slik at en sang ikke virker høyere enn en annen. Det er en viss sjanse for at filene blir endret om du benytter deg av dette. Om så er tilfelle, vil jeg anbefale å velge en annen normalizer, som jobber i sanntid, og ikke endrer på filen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Takker! Ja, det er vel noe slik jeg har forstått det som, også.. og jeg er ganske sikker på at filene blir fysisk endret.. Men, vet du om noen plugin til MM eller noe som kan fungere som en normalizer? Og noen spesiell grunn til at du ikke vil anbefale at MM gjør jobben (inkludert endringen)? Takker igjen .. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg mener å huske foobar 0.9 hadde en slik plugin/component, så det skulle ikke forundre meg om MM/WinAmp har det. Prøv å søk på Normalizer+WinAmp/MediaMonkey, kanskje du finner noe. Jeg ville ikke gjort det, siden handlingen ikke er mulig å reversere. Og om en sang med lavt lydnivå blir normalisert til å spille høyere, kan dette ødelegge lydopplevelsen, siden sangen er ment å spilles lavt (dette vet ikke Normalizeren). Men skal du lage radio eller på annen måte kringkaste lyd, er det viktig at det er et gjevnt lydnivå, slik at brukeren ikke trenger å endre volumet for hver sang. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hvordan får jeg til at sanger venter 1 sekund minst før neste sang? Litt irriterende når neste sang plutselig hopper inn på slutten av sangen. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hvordan får jeg til at sanger venter 1 sekund minst før neste sang? Litt irriterende når neste sang plutselig hopper inn på slutten av sangen. Verktøy>Alternativer>Utgangsdata-tillegg (under Avspiller) Velg MediaMonkey Direct Sound output, trykk Konfigurer Jeg lurer litt på hvordan dere har konfigurert Auto-organisereren deres. Dette er mitt oppsett: C:\Users\Teodor\Music\<Albumartist>\$If(<År>,[<År>] ,)$If(<Album>,<Album>,Diverse)\$If(<Disk#>,<Disk#:1>-,)$If(<Spor#>,<Spor#:2>.,<Artist> -) <Tittel> Som for eksempel gir C:\Users\Teodor\Music\Kamelot\[2005] The Black Halo3. The Haunting (Somewhere in Time).mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå