Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøvde å åpne MM nå, men får bare "MediaMonkey has encountered a problem" WSAStratup - Could not Initilaize WinSock.

 

Aner ikke hvorfor det skjer, selv etter å ha prøvd å reinnstallere både vanlig og nyeste build i både vanlig og debug.

http://www.mediamonkey.com/forum/viewtopic...p=152651#152651

 

Takk skal du ha, men jeg tok en systemgjennoppretting og alt var som før :) Det kan du jo edite inn i posten din der.

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg legge inn nettradioer fra NRK i MM?

 

Klikke/kopiere adressen på en av linkene her, legge til i MM og lagre i en spilleliste du kaller for f.eks Radio.

Sånn har ihvertfall jeg gjort det. :)

 

Kan du utdype det? Skjønner ikke hva jeg skal gjøre etter at jeg har lagd spillelista ^^

 

EDIT: Leste litt rundt på nettet, så at folk bruke "File>open url" URL'en jeg prøver å bruke er til RadioNorge "rtsp://85.196.91.162/RN-96"

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg legge inn nettradioer fra NRK i MM?

 

Klikke/kopiere adressen på en av linkene her, legge til i MM og lagre i en spilleliste du kaller for f.eks Radio.

Sånn har ihvertfall jeg gjort det. :)

 

Kan du utdype det? Skjønner ikke hva jeg skal gjøre etter at jeg har lagd spillelista ^^

 

EDIT: Leste litt rundt på nettet, så at folk bruke "File>open url" URL'en jeg prøver å bruke er til RadioNorge "rtsp://85.196.91.162/RN-96"

 

Og den linken funker ikke? Prøvd å bytte ut 'rtsp' med 'http'?

Lenke til kommentar

Har begynt og synce Ipod Classic 80 gben min med mediamonkey nå.

 

Etter hva jeg har skjønt går det ikke ann og bruke smarte spillelister på ipoden når man synker med mediamonkey.

(Eks: Har en spilleliste som heter Spilt-en-gang (alle sanger med playcount over 1), og hvis jeg spiller av en sang som ikke er spilt av før, vil den komme inn i den spillelisten, både på ipod og pc.) Sånn fungerte det i iTunes. Det virker ikke i Mediamonkey.

 

Når vil det komme støtte for dette, eller er det allerede en måte å gjøre det på?

Endret av Gauron
Lenke til kommentar
Hvordan fjerner man popupen som kommer når man spiller over i en ny sang,/spoler til neste. Altså hvordan spille helt sammenhengende uten "pop-up" lyden og den irriterende bobla som kommer opp nede på startlinjen.

(dette gjelder v2,55, men noen vet det sikkert)

For å fjerne popupen, gå til Verktøy --> Alternativer --> Generell. Fjern haka frå Popup sporinfo i systemstatusfeltet. For å spele av samanhengande, velg Spill av --> Sammenhengende. Kor lyden kjem frå veit eg ikkje.
Jeg hadde problemer med den nye verisjoen, så jeg gikk tilbake til den gamle. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg setter sanger i kø. Slik man gjør i Winamp med å trykke på "Q". Noen som kan svare på dette?
Høgreklikk --> Spill av neste/Shift + Ctrl + Enter. Eventuelt kan du gå til Verktøy --> Alternativer --> Avspiller, og velge at dobbeltklikking skal tilsvare Spill av neste. Dobbeltklikking på låtar vil no leggje til som neste spor som skal spelast. Merk at om du har på Miks (Shuffle) vil dette ikkje fungere.
Lenke til kommentar

Er det mulig i MediaMonkey 3 å legge til ID3 tagger basert på en fils navn?

 

Har nemlig 230 musikk filer som heter "01 Lakus - Potet" osv.

Alle er delt opp på samme måte, med [tall] [artist] - [Tittel], men har ingen form for ID3 tagger overhodet. Prøvde å merke disse 230 filene i MediaMonkey for så å velge "Tools -> Auto-Tag from Filename" men ingenting skjer.

 

Noen som skjønner meg her?

Lenke til kommentar

Dette er egentlig individuelt, etter hvordan mappestrukturen din er.

 

Si at du har en fil, "D:/Musikk/Rock/D/David Bowie/1969 - Space Oddity/Memory Of A Free Festival - David Bowie.mp3"

 

Dette blir da "<Sjanger(/Genre)>/<Hopp over(/Skip)>/<Album Artist>/<År(/Year)> - <Album>/<Tittel(/Title) - <Artist>". Tror jeg, bare et eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...