Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!


iMono

Anbefalte innlegg

Det resulterte i 27 GB med korrupt FLAC hos meg, men det ser ut til å fungere nå. Det er veldig rart.

 

Hva? Er det så merkelig at noe funker i en nyere, mer oppdatert versjon av MM? :)

Jeg har nøyaktig samme versjon som da FLAC-en ble korrupt i utgangspunktet. Det er ganske rart, syns nå jeg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et lite problem med å legge in nynedlastet musikk her. Musikkmappen min hvor all musikken lander har jeg som standard overvåking (slik at alle nye filer blir automatisk lagt inn). Så når jeg går til MediaMonkey-bibliotekt for å finne den nye musikken, finner jeg den der den skal være under artistnavnet. Så ser jeg fort at noen filer er galt tagget, + at jeg kjører over en CTRL+R for å ha dem litt bedre organisert. Men noen ganger da jeg tar CTRL+R på de nye filene, står det bare at de ikke er der, og når jeg prøver å spille dem av blir de grå. Så jeg mnå manuelt legge til mappen med den nye musikken og slette de gamle sangene som ikke funket, også deretter tagge dem o.l. Noen som vet hva som har skjedd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...