Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!


iMono

Anbefalte innlegg

Som iMono sa.
Can I Use a Gold License on Multiple Machines?

We're pretty reasonable people. If MediaMonkey is being used for personal use,

then you can use a license that you've purchased on up to 3 machines that you own.

 

If MediaMonkey is being used for commercial purposes, then a separate license

is required for each machine.

 

The full license text is available at: http://www.mediamonkey.com/sw/license.txt

link

"Uff da." Da har jeg kjøpt en lisens for mye. Gjør egentlig ikke noe, programmet er fantastisk, de fortjener pengene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spør en tur til jeg.. Er det noen som har noen problemer med at MM ikke klare å huske alle innstillingene når det gjelder hvor lang de forskjellige "tabs'ene" skal være, hvor mange pixler artist, track, date, osv -feltet skal okkupere?

 

Personlig har jeg ingen problemer med den saken. Mener du at alle de forskjellige vinduene etc. settes tilbake til en standard når du lukker programmet?

 

Veit noen av dere forresten om det går ann å lage en autospilleliste som inneholder alle låtene fra to forskjellige andre autospillelister? Hadde vært praktisk med tanke på auto-DJ-en; kombinere en med høy vurdering med en med låter jeg ikke har hørt på lenge...

Lenke til kommentar

Kan ikke hjelpe deg Bone, men trenger hjelp til noe selv:

Når jeg nettopp startet opp MM så jeg at "Spilles Nå"-lista inneholdt låter jeg hørte på for omtrent 2 måneder siden. Alle "Nylig Lagt Til"-spillelistene var også borte, samt de andre spillelistene som jeg selv har laget. Ser altså ut som om MM har gått tilbake til et tidligere tidspunkt.

 

Noen som vet hvorfor og hvordan dette har skjedd?

Og hvordan jeg får MM sånn den var sist jeg lukket den?

Lenke til kommentar
Som iMono sa.
Can I Use a Gold License on Multiple Machines?

We're pretty reasonable people. If MediaMonkey is being used for personal use,

then you can use a license that you've purchased on up to 3 machines that you own.

 

If MediaMonkey is being used for commercial purposes, then a separate license

is required for each machine.

 

The full license text is available at: http://www.mediamonkey.com/sw/license.txt

link

 

Mediamonkey trenger virkelig å få oppgradert sidene sine for å reflektere det mer stilfulle standard designet av spilleren.

 

Jaja, da er det jo ingen grunn til å ikke kjøpe det. Koster jo ikke akkurat skjorta heller. Har i lang tid brukt en cracka versjon, og siden programmet er så bra, så fortjener folka bak det, å få litt penger for det :)

 

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Hei,

Hadde en periode både MM2 og MM3 installert, men valgte da å installere MM3 i ei egen mape i programfilene; C:\Program Files\MediaMonkey v3. Nå fører dette (tror jeg) til at en del scripts ikke fungerer ordentlig, så spørsmålet blir:

 

Hvordan flytte programfilene til en annen plassering UTEN å miste deler av databasen (Spillelister, autospillelister, innstillinger (!))?

 

Hadde vært flott om noen hadde noen råd...

Lenke til kommentar

Det skal jo fungere uten at du trenger gjøre noe som helst, du kan konvertere fra fomatet også. (her finner du også en trial som lar deg konvertere til iTunes-formater.)

 

Måtte du gjøre noe spesielt for å få det til å virke?

Endret av Bl4cKnD
Lenke til kommentar

Jeg er meget forvirret. I starten av mars krasjet harddisken jeg hadde musikk på, noe som resulterte i at jeg valgte å starte et nytt musikkbibliotek med utelukkende vekt på FLAC og korrekt tagging. Jeg lastet ned MediaMonkey versjon 3 den 10. mars og satte igang med å rippe CD-er med EAC. Musikken ble lagt til i MMs bibliotek og videre tagget der. Så fant jeg ut ved hjelp av AudioTester at flac-låtene ble usynkroniserte (altså korrupte) av å bli tagget i MediaMonkey. Jeg leser her at dette bare skulle gjelde 2.5.5.996/997, altså ikke versjon 3. I dag rippet jeg en CD med EAC (secure mode) og endret tags i MediaMonkey (samme versjon som den fra starten av mars). Når jeg deretter sjekker ut filene i AudioTester, står det at de ikke er korrupte. Hva er greia? Er det med andre ord helt trygt å bruke MediaMonkey som tagger for FLAC igjen?

Lenke til kommentar

Ok, har et lite problem her, var dum nok til å krysse bort haken (i itunes) som sier vis albumbilder på ipod, så nå er all album art borte. Går det an å legge den inn igjen uten å legge inn all musikk?

 

I tillegg har jeg et lite problem som kom når jeg oppdaterte til RC-5, now playing vinduet svever nå rundt, hvordan kan jeg "docke" det igjen? :hmm:

Lenke til kommentar
Det resulterte i 27 GB med korrupt FLAC hos meg, men det ser ut til å fungere nå. Det er veldig rart.

 

Hva? Er det så merkelig at noe funker i en nyere, mer oppdatert versjon av MM? :)

 

Uhhhmmm, hvorfor virker ikke "minimize to taskbar" ? sånn at du får play, prev og next knapper på startlinjen ?

 

Funker helt fett her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...