sablabra Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Finnes det en knapp som velger en random sang. Hadde vært kjekt, fordi jeg sliter ofte med å finne ut hva jeg skal høre på. Spill av > Shuffle? Evt. kan du høyreklikke på spillelisten og velge Liste > Tilfeldiggjør listen. Endret 22. april 2008 av sablabra Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvordan fikse 25 mest spilte på ipoden med mediamonkey og hvordan oppdatere firmware? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvordan fikse 25 mest spilte på ipoden med mediamonkey Høyreklikk på iPoden i MM og velg Egenskaper, så klikker du på Spillelister og så finner du den spillelista og setter kryss. og hvordan oppdatere firmware? Det gjør du med iTunes. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hei, Hvordan forhindrer jeg at MM kutter i endene på spor som synkroniseres med mp3-spiller? Liker funksjonen når jeg spiller av fra PC, men når sangene ikke fades ut og inn, blir det litt forskjellig... Takker for alle forslag! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 MediaMonkey v3.0.3 RC-4 (1164) - med støtte for iPod touch/iPhone!: Vanlig versjon | "Debug"-versjon ----------- Jeg er ikke helt sikker Bl4cKnD. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Under installasjonen av 1164-builden får jeg en feilmelding som sier: C:\Programfiler\MediaMonkey\MMHelpder.dll En feil oppsto under forsøket på å erstatte den eksisterende filen: DeleteFile gikk galt; kode 5. Ingen tilgang. Klikk Prøv igjen for å forsøke på nytt, Ignorer for å overse denne filen (anbefales ikke) eller Avslutt for å stoppe installasjonen. Trykker på Prøv på nytt, men feilmeldingen bare komme igjen. Tør hller ikke å velge ignorer, så jeg bare avbryter installasjonen. Noen som vet hvordan jeg kan komme meg rundt denne feilmeldingen? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Bruk unlocker til å låse opp filen, og prøv igjen. Det er et program som er greit å ha på pc-en uansett, jeg bruker det ofte. edit: Hvis du vil gjøre det uten å installere noe som helst kan du bare reboote, det burde gjøre susen. Endret 26. april 2008 av hernil Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Har Unlocker allerede, tenkte bare ikke på å bruke det. Takk, får se om det funker. [Edit] Unlocker fant ikke noe, men da jeg prøvde å installere på nytt funket det bare. Men takk likevel. Endret 26. april 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det er nok fordi fila er lastet opp i minnet, og bruker litt tid på å komme seg "ut" etter at MM er avsluttet. Hvis du hadde kjørt unlocker med en gang hadde det nok gjort susen. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Dette er ikke direkte relatert til MM, men hvilket format bruker dere vanligvis? Personlig holder jeg meg til MP3 og FLAC, men jeg har egentlig ikke prøvd ut noe annet skikkelig. F.eks. VBR MP3 kontra VBR OGG. Ps. iPod støtter vel ikke OGG? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Har tidligere rippet alle CDene mine i OGG (Vorbis? (Er ikke sikker med disse formatene.)), og brukt dette, men når jeg byttet til Creative ZEN, som kun støtter mp3, wmv og aac har jeg valgt å gå for MP3 over hele biblioteket. Jeg har forøvrig planer om å rippe alle cdene mine til FLAC, men dette kun for backup, ikke avspilling. Og nei, iPod støtter ikke OGG -- direkte. Ved å installere Rockbox får du derimot støtte for OGG, samt en haug med andre formater. Endret 26. april 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Veit du om det er noen ulemper ved å installere Rockbox på iPoden? Fungerer for eksempel videoavspilling greit da? Ps. prøver dette. Blir veldig fint med støtte for FLAC i tillegg... Endret 26. april 2008 av Bl4cKnD Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Det er nok ulemper ved dette ja. Har ikke prøvd dette, men hadde jeg hatt iPod eller en annen spiller som støttet dette, hadde jeg lagt det inn (synd X5en tok kvelden). Det er en plugin for videoavspilling, men vet ikke hvordan det funker. Anbelarer folk som vurderer Rockbox å grundig lese gjennom dokumentasjonen. Det kan hende garantien brytes. Jeg tar selvsakt ikke noe ansvar dersom noe går galt, Endret 27. april 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Merk at siste ipod generasjon (nano, classic og touch) + noen flere ikke støtter det. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Det er nok ulemper ved dette ja. Har ikke prøvd dette, men hadde jeg hatt iPod eller en annen spiller som støttet dette, hadde jeg lagt det inn (synd X5en tok kvelden). Det er en plugin for videoavspilling, men vet ikke hvordan det funker. Anbelarer folk som vurderer Rockbox å grundig lese gjennom dokumentasjonen. Det kan hende garantien brytes. Jeg tar selvsakt ikke noe ansvar dersom noe går galt, Selvfølgelig ikke; men dette ser ut til å gå helt fint. Kjører nå en dual-boot så jeg kan bruke begge "operativsystemene" om hverandre, og ingenting har gått galt så langt. Takker for flott tips! Har forresten video (5. generasjon) Endret 27. april 2008 av Bl4cKnD Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hei Et kjapt spørsmål om MM Gold: Siden jeg nå skal kjøpe dette programmet, kan jeg bruke Gold-lisensen på flere maskiner, eller en den begrenset til én? Pantera Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Du kan bruke den på opptil tre PCer mener jeg å huske. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Det er i alle fall ingen praktisk begrensning for hvor mange maskiner du kan installere på, men reglene for programmet er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Som iMono sa. Can I Use a Gold License on Multiple Machines?We're pretty reasonable people. If MediaMonkey is being used for personal use, then you can use a license that you've purchased on up to 3 machines that you own. If MediaMonkey is being used for commercial purposes, then a separate license is required for each machine. The full license text is available at: http://www.mediamonkey.com/sw/license.txt link Mediamonkey trenger virkelig å få oppgradert sidene sine for å reflektere det mer stilfulle standard designet av spilleren. Endret 28. april 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Spør en tur til jeg.. Er det noen som har noen problemer med at MM ikke klare å huske alle innstillingene når det gjelder hvor lang de forskjellige "tabs'ene" skal være, hvor mange pixler artist, track, date, osv -feltet skal okkupere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå