Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Under installasjonen av 1164-builden får jeg en feilmelding som sier:

 

 

C:\Programfiler\MediaMonkey\MMHelpder.dll

 

En feil oppsto under forsøket på å erstatte den eksisterende filen:

DeleteFile gikk galt; kode 5.

Ingen tilgang.

 

Klikk Prøv igjen for å forsøke på nytt, Ignorer for å overse denne filen (anbefales ikke) eller Avslutt for å stoppe installasjonen.

 

 

Trykker på Prøv på nytt, men feilmeldingen bare komme igjen. Tør hller ikke å velge ignorer, så jeg bare avbryter installasjonen. Noen som vet hvordan jeg kan komme meg rundt denne feilmeldingen?

Lenke til kommentar

Har tidligere rippet alle CDene mine i OGG (Vorbis? (Er ikke sikker med disse formatene.)), og brukt dette, men når jeg byttet til Creative ZEN, som kun støtter mp3, wmv og aac har jeg valgt å gå for MP3 over hele biblioteket. Jeg har forøvrig planer om å rippe alle cdene mine til FLAC, men dette kun for backup, ikke avspilling.

 

Og nei, iPod støtter ikke OGG -- direkte. Ved å installere Rockbox får du derimot støtte for OGG, samt en haug med andre formater.

Endret av KristofferB
Lenke til kommentar

Det er nok ulemper ved dette ja. Har ikke prøvd dette, men hadde jeg hatt iPod eller en annen spiller som støttet dette, hadde jeg lagt det inn (synd X5en tok kvelden).

 

Det er en plugin for videoavspilling, men vet ikke hvordan det funker.

 

Anbelarer folk som vurderer Rockbox å grundig lese gjennom dokumentasjonen. Det kan hende garantien brytes. Jeg tar selvsakt ikke noe ansvar dersom noe går galt,

Endret av KristofferB
Lenke til kommentar
Det er nok ulemper ved dette ja. Har ikke prøvd dette, men hadde jeg hatt iPod eller en annen spiller som støttet dette, hadde jeg lagt det inn (synd X5en tok kvelden).

 

Det er en plugin for videoavspilling, men vet ikke hvordan det funker.

 

Anbelarer folk som vurderer Rockbox å grundig lese gjennom dokumentasjonen. Det kan hende garantien brytes. Jeg tar selvsakt ikke noe ansvar dersom noe går galt,

 

Selvfølgelig ikke; men dette ser ut til å gå helt fint. Kjører nå en dual-boot så jeg kan bruke begge "operativsystemene" om hverandre, og ingenting har gått galt så langt. Takker for flott tips!

 

Har forresten video (5. generasjon) ;)

Endret av Bl4cKnD
Lenke til kommentar

Som iMono sa.

Can I Use a Gold License on Multiple Machines?

We're pretty reasonable people. If MediaMonkey is being used for personal use,

then you can use a license that you've purchased on up to 3 machines that you own.

 

If MediaMonkey is being used for commercial purposes, then a separate license

is required for each machine.

 

The full license text is available at: http://www.mediamonkey.com/sw/license.txt

link

 

Mediamonkey trenger virkelig å få oppgradert sidene sine for å reflektere det mer stilfulle standard designet av spilleren.

Endret av Rexinor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...