Programvare Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Finnes det en måte å fjerne den idiotiske pila som kommer på en sang når den blir markert? Irriterende å komme borti den nesten hver gang jeg skal velge sanger osv. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hvilken pil? En liten pil som peker oppover. Rett ved siden av tittel, artist og album. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hvilken pil? En liten pil som peker oppover. Rett ved siden av tittel, artist og album. Hvilket skin bruker du? Glided? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Den kommer først i en versjon som ikke er offisielt lansert ennå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Den kommer først i en versjon som ikke er offisielt lansert ennå. Pila eller skinnet? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Arghh... må prøve dette programmet igjen, greide å ha det på maskina i 3 min forgje gang Endret 20. april 2008 av thadon Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg bruker den versjonen som ble lagt ut sist i tråden av iMono. Uansett, suggestions any1? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Bytt til en eldre versjon. Der eksisterer ikke pilene. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Bytt til en eldre versjon. Der eksisterer ikke pilene. Det vil jeg ikke. Det var en del bra bugfixes i den nye. Jeg vil ha en knapp som heter "toggle irritating arrows on/off" Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hvordan overfører man filmer til iPhone med MM? Utrolig irriterende å måtte bruke iTunes til det. Da blir musikken man legger inn via MM slettet. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 MediaMonkey kan ikke overføre filmer (den støtter rett og slett ikke film), det du kan gjøre er å fjerne haken ved "synkronisere enheten automatisk med itunes" i itunes, da skal den ikke slette all musikken din. Har dog aldri prøvd dette med iphone så skal ikke si noe sikkert. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvordan får jeg fjernet at MM forteller meg hvilken sang som spilles akkurat som en msn popup når en ny kontakt logger på? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg driver og prøver å legge til noen mapper med musikk til playlisten. Men alle sangene som ligger i en egen mappe, en undermappe, blir ikke lagt til. Det er veldig tungvint å legge til alle fra hver enkel undermappe. Hvordan gjør jeg slik at jeg kan legge til en mappe med musikk, men samtidig få med all musikken som ligger i undermapper? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 MediaMonkey v3.0.3 RC-3 (1162) - med støtte for iPod touch/iPhone!: Vanlig versjon | "Debug"-versjon -------- Pilen kan deaktiveres under Alternativer er jeg ganske sikker på. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvordan får jeg fjernet at MM forteller meg hvilken sang som spilles akkurat som en msn popup når en ny kontakt logger på?Verktøy --> Alternativer --> Avspiller. Fjern haka frå Sprett opp sporinformasjon. Jeg driver og prøver å legge til noen mapper med musikk til playlisten. Men alle sangene som ligger i en egen mappe, en undermappe, blir ikke lagt til. Det er veldig tungvint å legge til alle fra hver enkel undermappe. Hvordan gjør jeg slik at jeg kan legge til en mappe med musikk, men samtidig få med all musikken som ligger i undermapper?Når eg importerer musikk til biblioteket (med Fil --> Legg til spor ...) vert automatisk alle undermapper til den mappa eg har valgt markert. Skjer ikkje det hjå deg? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Når eg importerer musikk til biblioteket (med Fil --> Legg til spor ...) vert automatisk alle undermapper til den mappa eg har valgt markert. Skjer ikkje det hjå deg? Hmm... Det gjør jo forsovet det, så det er jo en løsning. Men jeg tenkte på når jeg drar mapper direkte over til spillelista. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vet ikke om dette er rette stedet, but here it goes. Jeg har en cd (lånt av en jeg kjenner) som har 2 discer, en med cd/sacd, og en med dvd audio og noen filmklipp. Jeg tenkte at siden jeg har nok plass og bruker flac så kunne jeg ta og rippe det som gir best kvalitet (såvidt jeg har fått med meg støtter flac lydkvalitet som er bedre enn cd). Så til spørsmålet, hvordan ripper jeg sacd eller dvd audio filene til flac (det som med best kvalitet) med eller uten mediamonkey? Takker for forslag. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Finnes det en knapp som velger en random sang. Hadde vært kjekt, fordi jeg sliter ofte med å finne ut hva jeg skal høre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå