Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd den nyeste versjonen, men jeg har av og til litt problemer med at MM ikke husker alle "avstands -innstillingene".. Da tenker jeg på hvor mye plass man setter av til Album, Album Artist, Track, Date, osv.. Den husker NOEN, men ikke helt alle.. og noen på en måte "vil den ikke huske" ..

Er det noen som har samme problem? Eller har dere absolutt INGEN problemer med at den forandrer på bredden, eller ikke helt vil huske den? (Eller; har dere hatt det før, men ikke nå lengre..?)

Takker :)

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer litt på... Jeg har et Logitech G15 med lcd-skjerm, men med MediaMonkey så vises ikke hele tittelen på skjermen. Det står bare bandet, men jeg vil heller se tittel og evt. album. Noen som vet hvordan jeg får til dette? Det fungerer ypperlig med windows media player...

Lenke til kommentar

Jeg har ekstreme ytelsesproblemer nå. MediaMonkey åpner seg som 1-4 prosesser som kjører på rundt 56000 hele tiden. Når jeg lukker MM fortsetter prosessen(e) selvsagt og kjøre, og prosessoren går for 100 % hele tiden når jeg ser i taskmanager, men med en gang jeg lukker prosessene går prosessoren vanlig igjen. Hva nå?

Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem med at sangene mine får feil album art på ipoden min etter noen synkroniseringer. Det er perfekt første gang jeg legger inn, også blir det noen feil. Dette skjer bare på ipoden, når jeg ser på albumene i MM så er det riktig bilde. Tenkte derfor at det kanskje var problemer med databasen, og når jeg gjenoppbygger den blir det anda flere feil. Noen som vet hvorfor dette skjer?

edt: Er en ipod classic 160gb forresten.

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Jeg har et lite problem med at sangene mine får feil album art på ipoden min etter noen synkroniseringer. Det er perfekt første gang jeg legger inn, også blir det noen feil. Dette skjer bare på ipoden, når jeg ser på albumene i MM så er det riktig bilde. Tenkte derfor at det kanskje var problemer med databasen, og når jeg gjenoppbygger den blir det anda flere feil. Noen som vet hvorfor dette skjer?

edt: Er en ipod classic 160gb forresten.

Prøv å kjør en full tilbakestilling med iTunes. Skjedde akkurat det samme med meg etter en stund.

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer litt på... Jeg har et Logitech G15 med lcd-skjerm, men med MediaMonkey så vises ikke hele tittelen på skjermen. Det står bare bandet, men jeg vil heller se tittel og evt. album. Noen som vet hvordan jeg får til dette? Det fungerer ypperlig med windows media player...

http://www.g15forums.com/forum/showthread.php?t=3916

Features:

Dancinglights - Using the keyboard backlight and M1/2/3/R LEDS to represent audio level (a VU).

Audio graphs - 2x Bar graph, 3x Oscilloscope and a VU display.

Meta data page - ID3v1 and ID3v2 tags

A playlist creator - Create and manage playlists of your favorite tracks, add those you love, remove those you hate.

An EQ - Adjust your equalizer settings from within the applet rather than Winamp's own buggy interface.

MSN - Send and receive messages to and from your contacts.

Bandwidth - Network bandwidth monitor with stats, with multiple interface support.

Netstat - A configurable network statistics applet similar to the console 'Netstat'. Displays ports in use, connections to and from, etc.. Also displays your external IP.

Advanced process list - A task manager of sorts featuring process kill, process module list and various per process statistics.

Ati Tray Tools - Display GPU & env temp, FPS, AA & AF settings, GPU & memory frequency and fan speed.

Fraps - Overlay your FPS on to any other WVS page.

RSS - An RSS 2.0 scroller. Set URL in wvs.cfg.

Ping - A scrolling graph of ICMP replies. Set ping address in wvs.cfg.

Screen saver - Particles (a proper screen saver! Not that an LCD actually requires one...)

Audio device selection - Select audio device for internal Wave and/or Master volume control.

Config page - Adjust and save your preferences.

Full Unicode (UTF16) support along with Asian encodings such as Shift_JIS, GBK, Big5 and others.

.. and more.

Lenke til kommentar

http://www.g15forums.com/forum/showthread.php?t=3916

Takk for den. Men et par ting:

Etter jeg installerte den så blinker også tastaturet i takt med musikken... Litt tøft, men hjelp så irriterende! Og en annen ting, teksten/tittelen går veldig sakte over lcd-skjermen, er det noen måte å sette opp farten litt?

Lenke til kommentar
Glemte å nevne at jeg ikke har prøvd den selv. Men om den er som andre plugins til MM, bør det være mulig å gå til Verktøy -> Avspiller -> Vanlige tillegg, og finne valg for plugins-en du installerte.

Jeg prøvde både det og under visualiseringstillegg, men der var det ingenting...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...