Bone Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Men, er det mulig (via et script, eller noe?) å gjøre så den fjerner de 8 første tegnene i "Title" på de markerte sangene? Takk, takk <Skip:8><Tittel> i auto-tagg fra filnavn. Tror jeg. You're quite a genius, you know that!? Takk! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg har nå fått min iPod classic 160gb (svart). Synkroniserte noen sanger med MM (flac til det jeg tror er apple lossless takket være den nye beta pluginen). Hvor finner jeg den pluginen? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Her. Det viser seg forresten at pluginen ikke kan konvertere lossless, må ty til wav for det. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Huka av hvilke spillelister jeg villa ha over på iPoden i sted, men merka at man må huke av nye "Nylig lagt til"-lister hver gang. Går det an å fikse sånn at alle "Nylig lagt til"-listene alltid automatisk blir huket av? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Skal teste mediamonkey for å sjekke om det er bedre en winamp, MEN når jeg starte mediamonkey kommer en svart firkant opp på skjermen med mediamonkey osv, etter det kommer jeg ikke lenegere, når jeg holder musa over der så står det at den laster, og om jeg trykker der så får jeg opp "vente til programmet svarer" eller "avslutt nå". Bruker vista. Hadde vært flott om noen hadde noen løsninger EDIT: det var altså den jeg lasta ned på mediamonket sia, men den jeg lasta ned via førstepost funka fint Endret 4. april 2008 av thadon Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Det har skjedd med meg også. Jeg skal sjekke opp i problemet. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er det noen mulighet å disable rating av sangen som spilles Glided-skinnet? Irriterer meg fælt at det hele tiden dukker opp sanger med rating jeg absolutt ikke har gitt med mening. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er det noen mulighet å disable rating av sangen som spilles Glided-skinnet? Irriterer meg fælt at det hele tiden dukker opp sanger med rating jeg absolutt ikke har gitt med mening. Høyreklikk på ratingfeltet (kolonna), så får du mulighet til å fjerne ratingen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er det mulig å få ut en liste over album? Til tekstfil, f.eks? Jeg ønsker egentlig en .txt -fil som skal ha følgende innhold: Artist - Årstall (ikke SÅ viktig) - Album Tittel Artist - Årstall (ikke SÅ viktig) - Album Tittel Artist - Årstall (ikke SÅ viktig) - Album Tittel ... osv Er dette mulig? Å Produsere lister utifra tag og informasjon i databasen? Takker Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Custom Report 1.4; http://trixmoto.net/mm/scripts.php?id=2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Alright, jeg bruker Glided-skinnet, og nå nylig har det seg slik at hver gang jeg velger en artist fra venstre kolonne vises albumgrafikken til valgte album i midterste kolonne, i stedet for å liste opp sangene på albumet. Noen ideer om hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Du må skifte albumgrafikkmodus. Tror du kan skifte visning via "Vis" i menyen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Du må skifte albumgrafikkmodus. Tror du kan skifte visning via "Vis" i menyen. Strålende. Takk for det! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Custom Report 1.4;http://trixmoto.net/mm/scripts.php?id=2 Takker! Den var litt kjekk! Men, fikk ikke helt til det jeg ville.. Ville i grunnen bare ha oversikt over hvilke album jeg har.. Selv om jeg ikke velger "title" i listen, så teller den antall spor allikevel.. Eksempel; Jeg velger AlbumArist - Album, -og det er 4 spor i albumet, så blir resultatet slik; AlbumArtist - Album AlbumArtist - Album AlbumArtist - Album AlbumArtist - Album ... osv ... Vet du hvordan jeg får til dette? ..altså at den teller album kun EN gang? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg leter etter en plugin som viser på msn hva jeg spiller i MediaMonkey, hvor finner jeg det? Og hvordan instalerer jeg det? Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg leter etter en plugin som viser på msn hva jeg spiller i MediaMonkey, hvor finner jeg det? Og hvordan instalerer jeg det? Takk for all hjelp. En side bak, https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10813211 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 *snip* Spør i forumet til det skriptet. Du finner linken på Trixmoto sine sider. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg har alle filene mine i <artist>\<album>\<sangfil>. Hvis jeg da har album/artist riktig i taggene, men ikke i mappesystemet er det noen muligheter for å lage mapper utifra album/artist tagger. Tenker på noe sånt som CTRL+R. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Er det ikkje akkurat det Ctrl + R gjer? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jo, kanskje det. Men hva må jeg i så fall skrive inn i feltet oppi der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå