iMono Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har nemlig det samme problemet skjønner du. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har nemlig det samme problemet skjønner du. Oi. Kanskje du lager en tråd på mm-forumet om problemet. Det hade vært kjekt. Er rimelig lei ytelsesproblemer pga det. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Har allerede gjort det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Har allerede gjort det. Link? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er dette starten på apple lossless støtte eller er jeg helt på jordet nå?Og vil den pluginen bli gratis for de med betalt MM på samme måte som mp3? *bump* Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 MM låser seg når en radiostream avsluttes og jeg får "send feilrapport"-boks når jeg lukker MM. Andre som bruker Streamripper for Winamp i MM her? Mistenker den litt. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Link? http://www.mediamonkey.com/forum/viewtopic.php?t=26623 Er dette starten på apple lossless støtte eller er jeg helt på jordet nå?Og vil den pluginen bli gratis for de med betalt MM på samme måte som mp3? *bump* Du er ikke helt på jordet, men det vil foreløpig være en ekstra-betalt plugin for v3.0 såvidt jeg har fått med meg. Dette er pga av lisenskostnader til Apple. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Nå har jeg også fått det problemet der MM ikke fyller hele skjermen. Vet det ble nevnt her før, men jeg finner ikke ut om det ble løst. Bruker versjon 3.0.3.1140, det startet da jeg oppgraderte til 3.0.2 i går. Noen tips? Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Noen her som har testet MediaMonkey med iPhone? Og hva kan synkroniseres? Kun musikk, eller kan jeg droppe hele iTunes-dritten for alltid? Og fungerer det BRA? Endret 4. mars 2008 av sindrejibb Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Siste beta synkroniserer med iPhone, men MM støtter ikke video så da må du bruke iTunes/et annet program. Når det gjelder programvareoppdateringer (hvis du vil ha det) så er nok iTunes det eneste alternativet. Du kan i hvert fall overlate musikken til MM da. Hvordan det fungerer? Vil tippe det kommer litt an på, er du heldig så funker det veldig bra og på en annen side kan det funke dårlig. Det er tross alt en beta, og de jobber med å utvide støtten. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jepp, vet det funker i teorien. Men jeg kunne tenkt meg litt erfaringer fra de som har gjort det! Lenke til kommentar
ssf Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nå har jeg også fått det problemet der MM ikke fyller hele skjermen. Vet det ble nevnt her før, men jeg finner ikke ut om det ble løst. Bruker versjon 3.0.3.1140, det startet da jeg oppgraderte til 3.0.2 i går. Noen tips? Det gjaldt meg i noen versjoner før v3 (ikke beta?) kom ut, funka fint etter en eller annen ny build. Har forresten v3.0.0 TROR jeg... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Prøvde å gå tilbake til den offisielle versjonen (3.0.2), det ser ut til å være den som startet problemene og det fortsatte i neste beta. Skal teste litt med eldre versjoner og se om det hjelper. Si ifra om noen vet noe. Helt annet spørsmål: Noen som vet om flere presets til equalizeren? Eventuelt noen som vet hvordan jeg får frem mer bass i en sang. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Eventuelt noen som vet hvordan jeg får frem mer bass i en sang. Skru opp de laveste båndene i EQ-en, men vet ikke hvordan man forandrer filen. Forresten, kan man få mediamonkey til å lage playlists med de nyligst adda låtene i biblioteket? Lenke til kommentar
ssf Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Eventuelt noen som vet hvordan jeg får frem mer bass i en sang. Skru opp de laveste båndene i EQ-en, men vet ikke hvordan man forandrer filen. Forresten, kan man få mediamonkey til å lage playlists med de nyligst adda låtene i biblioteket? Under tagger og spillelister i options menyen, velg "lag spillelister av nylig tilføyde spor" Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Noen som vet hvordan jeg kan få bort at sangen slutter og begynner på likt ? Det blir på en måte dobbelt spilt av. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Tror du må fjerne haken på "Krysstoning" under "Spill av". Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Fant det Takker Endret 8. mars 2008 av Maxila Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Mener å huske at noen har spurt om det samme, men finner det ikke. Hver eneste sang jeg starter å spille av starter på 12 sek, noen som vet hva jeg kan gjøre for å fjerne problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå