Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg også fått det problemet der MM ikke fyller hele skjermen. Vet det ble nevnt her før, men jeg finner ikke ut om det ble løst.

Bruker versjon 3.0.3.1140, det startet da jeg oppgraderte til 3.0.2 i går.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Siste beta synkroniserer med iPhone, men MM støtter ikke video så da må du bruke iTunes/et annet program. Når det gjelder programvareoppdateringer (hvis du vil ha det) så er nok iTunes det eneste alternativet. Du kan i hvert fall overlate musikken til MM da. :)

Hvordan det fungerer? Vil tippe det kommer litt an på, er du heldig så funker det veldig bra og på en annen side kan det funke dårlig. Det er tross alt en beta, og de jobber med å utvide støtten.

Lenke til kommentar
Nå har jeg også fått det problemet der MM ikke fyller hele skjermen. Vet det ble nevnt her før, men jeg finner ikke ut om det ble løst.

Bruker versjon 3.0.3.1140, det startet da jeg oppgraderte til 3.0.2 i går.

Noen tips?

Det gjaldt meg i noen versjoner før v3 (ikke beta?) kom ut, funka fint etter en eller annen ny build. Har forresten v3.0.0 TROR jeg...

Lenke til kommentar

Prøvde å gå tilbake til den offisielle versjonen (3.0.2), det ser ut til å være den som startet problemene og det fortsatte i neste beta. Skal teste litt med eldre versjoner og se om det hjelper. Si ifra om noen vet noe.

Helt annet spørsmål: Noen som vet om flere presets til equalizeren? Eventuelt noen som vet hvordan jeg får frem mer bass i en sang. :)

Lenke til kommentar
Eventuelt noen som vet hvordan jeg får frem mer bass i en sang. :)

Skru opp de laveste båndene i EQ-en, men vet ikke hvordan man forandrer filen.

Forresten, kan man få mediamonkey til å lage playlists med de nyligst adda låtene i biblioteket?

Lenke til kommentar
Eventuelt noen som vet hvordan jeg får frem mer bass i en sang. :)

Skru opp de laveste båndene i EQ-en, men vet ikke hvordan man forandrer filen.

Forresten, kan man få mediamonkey til å lage playlists med de nyligst adda låtene i biblioteket?

Under tagger og spillelister i options menyen, velg "lag spillelister av nylig tilføyde spor" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...