the_fire Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kort spørsmål til dere med ZEN, den synkroniserer vel ikke begge veier? Lenke til kommentar
ssf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nei, dessverre. Ikke jeg i alle fall. Litt ot, men: Har du zen? Såfall hvilken firmware? lastet ned nyeste fra hjemmesiden, men lang oppstartstid hvs den ikke er brukt på en stund (5-6timer), eller rask. Prøvde å stille hvor musikken skulle legges, fant menyen i mm, men da overførte den ikke når jeg endra.. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Mulig å ta backup av ei spesiell mappe for mm, slik at ved sikkerhetskopiering av den (og legge den inn på en "ny" data) vil alt bli helt likt? Tenker da på scripts, instillinger, skin, layout og ja.. hele greia (Funker visst i fx2, uten at jeg har prøvd det enda..) EDIT: Fant nå denne her: til backup. Problemet er at jeg ikke får installert den! (Får heller ikke installert "Randomise playlist" fra samme side :/ ) Endret 14. februar 2008 av ssf Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nei, dessverre. Ikke jeg i alle fall. Litt ot, men: Har du zen? Såfall hvilken firmware? lastet ned nyeste fra hjemmesiden, men lang oppstartstid hvs den ikke er brukt på en stund (5-6timer), eller rask. Prøvde å stille hvor musikken skulle legges, fant menyen i mm, men da overførte den ikke når jeg endra.. Synkroniserte spilleren i natt, og det ser dessverre ikke ut til at det er blitt gjort riktig. Mangler omtrent 1/4 av sangene, det er helt tilfeldig hva som mangler. Skulle tro MM hadde overført til kapasiteten tok slutt, men det er 5 GB ledig. Dessuten får jeg ikke innholdet på Zen opp i min datamaskin lenger... Og den nekter å slå seg på, selv etter at den er blitt resat (det lille hullet). Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Skriv problemene dine på forumet. http://www.mediamonkey.com/forum/index.php Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Igjen, ikke meningen å mase; noe nytt om iTunes-skinnet? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Skriv problemene dine på forumet. http://www.mediamonkey.com/forum/index.php Gjort:http://www.mediamonkey.com/forum/viewtopic...p=131197#131197 Håper på svar. Om noen ser noen skrivefeil, ønsker jeg PM så jeg kan rette på disse. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Mulig å ta backup av ei spesiell mappe for mm, slik at ved sikkerhetskopiering av den (og legge den inn på en "ny" data) vil alt bli helt likt? Tenker da på scripts, instillinger, skin, layout og ja.. hele greia (Funker visst i fx2, uten at jeg har prøvd det enda..) EDIT: Fant nå denne her: til backup. Problemet er at jeg ikke får installert den! (Får heller ikke installert "Randomise playlist" fra samme side :/ ) Noen (iMono? ) som kan forklare hvordan det skal innstalleres? Inegnting som skjer når jeg dobbeltklikker på mmip fila.. selv om den forbindes med mm.. Har prøvd både når mm har vært åpnet og lukket... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg vet ikke hva som kan være problemet. Installerte fint på Alpha 1 av 3.0.3 her. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Har drevet på en stund nå, og fått det til!! Var et annet script (mulig det var det som lagret MASSE historie om avspilling).. Så funker nå Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Jeg har en god del album som er et slags "samlealbum" med masse hits, men for å ikke få 100 artister med én sang spredd nedover i biblioteket, må det da finnes noe som gjør at jeg kan få satt en slags standard foran alle. F.eks. Nå er det slik med artistlista nedover: Emperor. Dark Funeral Mayhem Satyricon Hvis jeg kunne få satt en "B: Emperor" foran alle, eller noe slik at alle artistene havnet på samme. At albumet som heter Blackened, hadde stått under artister på iPoden hvert fall. Hadde jo det vært utmerket, men jeg vet ikke om dette går an. Noen som har en løsning? Endret 16. februar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Nokon som har ein msn now playing plug-in som fungerer i windows xp pro x64? Den eg pleier å bruke, gen_msn funker ikkje i x64 tydeligvis. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Finnes det noen måte å få MM til å funke med last.fm? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Det er en ting jeg ikke helt liker med MM, og det er ikonet filer åpnes i MM får. Er et ganske kjedelig (det er ikke så ille) og halvdårlig utført ikon. Kunne ikke du forbedre det litt, lage et helt nytt eller foreslå til utviklerne å lage et nytt iMono? Slenger med et bonusspørsmål, noen som vet hva jeg må endre på i equalizereren hvis jeg vil ha mer bass på en sang? Endret 16. februar 2008 av hernil Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Jeg lover deg; MediaMonkey vil framover leie en grafisk artist til å gjøre slike ting som dette. Jeg kan sikkert finne noen gratis ikoner å erstatte dette med - for jeg er helt enig med deg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Får bare feilmeldinger når jeg kjører MM jeg nå. Står at det er noe med databasen eller noe, så får jeg valget om jeg vil prøve på nytt, hoppe over eller avbryte.. Noen som veit åssen jeg kan fikse detta? Hjelper ikke å reinnstalere. Noen må seriøst hjelpe meg her før det rabler helt for meg. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg kan ikke hjelpe deg. Skriv inn problemet ditt her; http://www.mediamonkey.com/forum/viewforum.php?f=7 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hehe, takk for tipset, skal gjøre det i kveld. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) iTunes-skinnet er oppdatert; Endret 12. juni 2008 av iMono Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå