Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, dessverre. Ikke jeg i alle fall. Litt ot, men: Har du zen? Såfall hvilken firmware? lastet ned nyeste fra hjemmesiden, men lang oppstartstid hvs den ikke er brukt på en stund (5-6timer), eller rask.

 

Prøvde å stille hvor musikken skulle legges, fant menyen i mm, men da overførte den ikke når jeg endra..

Lenke til kommentar

Mulig å ta backup av ei spesiell mappe for mm, slik at ved sikkerhetskopiering av den (og legge den inn på en "ny" data) vil alt bli helt likt?

 

Tenker da på scripts, instillinger, skin, layout og ja.. hele greia :)

 

(Funker visst i fx2, uten at jeg har prøvd det enda..)

 

EDIT: Fant nå denne her: til backup. Problemet er at jeg ikke får installert den!

 

(Får heller ikke installert "Randomise playlist" fra samme side :/ )

Endret av ssf
Lenke til kommentar
Nei, dessverre. Ikke jeg i alle fall. Litt ot, men: Har du zen? Såfall hvilken firmware? lastet ned nyeste fra hjemmesiden, men lang oppstartstid hvs den ikke er brukt på en stund (5-6timer), eller rask.

 

Prøvde å stille hvor musikken skulle legges, fant menyen i mm, men da overførte den ikke når jeg endra..

Synkroniserte spilleren i natt, og det ser dessverre ikke ut til at det er blitt gjort riktig. Mangler omtrent 1/4 av sangene, det er helt tilfeldig hva som mangler. Skulle tro MM hadde overført til kapasiteten tok slutt, men det er 5 GB ledig.

Dessuten får jeg ikke innholdet på Zen opp i min datamaskin lenger...

 

 

Og den nekter å slå seg på, selv etter at den er blitt resat (det lille hullet).

Lenke til kommentar
Mulig å ta backup av ei spesiell mappe for mm, slik at ved sikkerhetskopiering av den (og legge den inn på en "ny" data) vil alt bli helt likt?

 

Tenker da på scripts, instillinger, skin, layout og ja.. hele greia :)

 

(Funker visst i fx2, uten at jeg har prøvd det enda..)

 

EDIT: Fant nå denne her: til backup. Problemet er at jeg ikke får installert den!

 

(Får heller ikke installert "Randomise playlist" fra samme side :/ )

 

Noen (iMono? :):innocent: ) som kan forklare hvordan det skal innstalleres? Inegnting som skjer når jeg dobbeltklikker på mmip fila.. selv om den forbindes med mm..

Har prøvd både når mm har vært åpnet og lukket...

Lenke til kommentar

Jeg har en god del album som er et slags "samlealbum" med masse hits, men for å ikke få 100 artister med én sang spredd nedover i biblioteket, må det da finnes noe som gjør at jeg kan få satt en slags standard foran alle. F.eks. Nå er det slik med artistlista nedover:

 

Emperor.

Dark Funeral

Mayhem

Satyricon

 

Hvis jeg kunne få satt en "B: Emperor" foran alle, eller noe slik at alle artistene havnet på samme. At albumet som heter Blackened, hadde stått under artister på iPoden hvert fall. Hadde jo det vært utmerket, men jeg vet ikke om dette går an. Noen som har en løsning?

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar

Det er en ting jeg ikke helt liker med MM, og det er ikonet filer åpnes i MM får. Er et ganske kjedelig (det er ikke så ille) og halvdårlig utført ikon. Kunne ikke du forbedre det litt, lage et helt nytt eller foreslå til utviklerne å lage et nytt iMono? :)

 

Slenger med et bonusspørsmål, noen som vet hva jeg må endre på i equalizereren hvis jeg vil ha mer bass på en sang?

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...