the_fire Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Skrivefeil: Under Alternativer > Hurtigtaster > Handling står det Audio DJ. Tror det skal være Auto DJ. Og Alternativer > Filovervåker har ikke den øverste teksten oversatt. Burde kanskje være "Overvåk følgende mapper for endringer". ---- Er det mulig å resette hotkeys? Endret 7. februar 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Jeg har nettop gått til innkjøp av en iPod Classic 160 GB. Nå har jeg to problemer. Det ene er å synce sanger og det andre er å legge inn videoer. 1. Når jeg syncer iPoden blir ikke alle sangene overført... Disse sangene går heller ikke å overføre manuelt :S 2. Kan jeg legge til videoer via MediaMonkey/på en annen måte, eller må jeg laste ned iTunes og gjøre det derifra? Endret 9. februar 2008 av Jokkulf Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 1. De som ikke blir overført, er de tagget? 2. MediaMonkey støtter ikke videosyncing. Du kan sikkert gjøre det med et annet program enn iTunes, men du må vel ha iTunes for å oppdatere firmwaren på iPoden. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Nå støtter MediaMonkey iPod touch og iPhone! Jeg tester det nå. Last ned v3.0.3 Alpha 1; http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonke....1137_Debug.exe Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) iMono, du har ikke lyst til å poste changelog også? Et problem med MediaMonkey: Når man har et tekstfelt oppe (søk etc.) og trykker en knapp som er knyttet til en hotkey-snarvei, slår denne hotkey-snarveien inn. Er det mulig å fjerne dette kun når tekstfelt er oppe? Endret 9. februar 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Skriv problemet her, jeg må stikke på skolen nå; http://mediamonkey.com/forum/viewforum.php...da4648791391d7e Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har engelsk versjon av MM 3 (3.0.1 1127), men når kan man laste ned norsk språk? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 No (sjå namnet på tråden). Står sikkert om det i fyrsteposten. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ok, men når jeg installerer 3.0.2 over 3.0.1, er musikken fortsatt importert og er alt som det var? Lenke til kommentar
ssf Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Når fading av sanger står på før og etter, gjør det at det kutter sangene litt i overføring til mp3 spillere? (Eller er det noen annen grunn ) Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Når du pauser en sang med fading på, stopper sangen ved at volumet dempets i løpet av noen millisekunder. Når dette er av stopper sangen helt i det du trykker pause. Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 hmmm...harru sett, Media monkey tråd å.... Bruker selv dette programet, fuck iTunes! :!: :!: Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ok, men når jeg installerer 3.0.2 over 3.0.1, er musikken fortsatt importert og er alt som det var? Anyone? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Ok, men når jeg installerer 3.0.2 over 3.0.1, er musikken fortsatt importert og er alt som det var? Anyone? Det er helt korrekt. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Hvor justerer man fading inn/ut ved vanlig avspilling En ting til: hurtigknappene på laptoppen min (hp dv6000) funker ikke med mm, tror jeg har den nyeste versjonen, men er litt usikker på hvor man finner det ut Heh. Endret 11. februar 2008 av ssf Lenke til kommentar
ssf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har nå fått meg 8gb creative zen, og det er på tide å begynne med syncing av playlists. Men det funker ikke!! (Har lest mange poster om det på forumet til mm, men kom ikke frem til noen løsning :/ ). Den sender alle på nytt til enheten HVER gang! (tilfelle jeg ikke har nyeste build, tenkte jeg å installere nyeste.. kommer denne i tillegg til gamlebuilden, slik at det lønner seg å avinstallere den først, eller hva? Har ikke lyst til å gå over til f.eks winamp, for programmet er så perfekt på alle andre måter..! Problemet er syncing av spillelister om det ikke ble klart nok skrevet Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Det er formatet som er feil. Zen bruker zpl, MM noe annet. Edit: Tok vist feil. Endret 13. februar 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
ssf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Skjønner ikke helt hva det betyr... Men vil det si at det ikke er noen mulighet for fremtidig syncing heller? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg syncer min 16GB ZEN ganske problemfritt! Buggen som gjør at låter som ikke trenger å synces blir overført på nytt gjelder alle spillere og er vist ikke løst enda. For meg er det bare noen titals ekstra hver gang. For å synce playlists må du hake av hvilke som skal synces og velge hvor de skal lagres (i device options eller hva det heter). Da lagres de i riktig format for ZENen. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nå funker det bra!!! Det jeg trengte var å huke av for autosynkronisering. Men hvis jeg går inn for å se på mappestrukturen via min datamaskin ligger alt i nivået høyere enn "music". Men skal ikke klage så lenge det virker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå