Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!

iMono

Anbefalte innlegg

Skrivefeil:

Under Alternativer > Hurtigtaster > Handling står det Audio DJ. Tror det skal være Auto DJ.

Og Alternativer > Filovervåker har ikke den øverste teksten oversatt. Burde kanskje være "Overvåk følgende mapper for endringer".

----

Er det mulig å resette hotkeys?

Endret av KristofferB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nettop gått til innkjøp av en iPod Classic 160 GB. Nå har jeg to problemer. Det ene er å synce sanger og det andre er å legge inn videoer.

1. Når jeg syncer iPoden blir ikke alle sangene overført... Disse sangene går heller ikke å overføre manuelt :S

2. Kan jeg legge til videoer via MediaMonkey/på en annen måte, eller må jeg laste ned iTunes og gjøre det derifra?

Endret av Jokkulf
Lenke til kommentar

iMono, du har ikke lyst til å poste changelog også?

Et problem med MediaMonkey: Når man har et tekstfelt oppe (søk etc.) og trykker en knapp som er knyttet til en hotkey-snarvei, slår denne hotkey-snarveien inn. Er det mulig å fjerne dette kun når tekstfelt er oppe?

Endret av KristofferB
Lenke til kommentar

Hvor justerer man fading inn/ut ved vanlig avspilling :blush:

En ting til: hurtigknappene på laptoppen min (hp dv6000) funker ikke med mm, tror jeg har den nyeste versjonen, men er litt usikker på hvor man finner det ut :blush:

Heh.

Endret av ssf
Lenke til kommentar

Har nå fått meg 8gb creative zen, og det er på tide å begynne med syncing av playlists. Men det funker ikke!! (Har lest mange poster om det på forumet til mm, men kom ikke frem til noen løsning :/ ).

Den sender alle på nytt til enheten HVER gang!

(tilfelle jeg ikke har nyeste build, tenkte jeg å installere nyeste.. kommer denne i tillegg til gamlebuilden, slik at det lønner seg å avinstallere den først, eller hva?

Har ikke lyst til å gå over til f.eks winamp, for programmet er så perfekt på alle andre måter..!

Problemet er syncing av spillelister om det ikke ble klart nok skrevet :p

Lenke til kommentar

Jeg syncer min 16GB ZEN ganske problemfritt! Buggen som gjør at låter som ikke trenger å synces blir overført på nytt gjelder alle spillere og er vist ikke løst enda. For meg er det bare noen titals ekstra hver gang. For å synce playlists må du hake av hvilke som skal synces og velge hvor de skal lagres (i device options eller hva det heter). Da lagres de i riktig format for ZENen.

Lenke til kommentar

Nå funker det bra!!! :)

Det jeg trengte var å huke av for autosynkronisering.

Men hvis jeg går inn for å se på mappestrukturen via min datamaskin ligger alt i nivået høyere enn "music". Men skal ikke klage så lenge det virker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...