iMono Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Husk at den statuslinjen skal flyttes til toppen av avspilleren. Den skal mest sannsynlig bare være hvit. Pyjamasstripene er ikke vanskelig å fjerne tror jeg. Det dumme med theme.mskn er at den har veldig lite dokumentert funksjon i forhold til player.mskn (som Petr har utformet). Derfor lærer man mens man skinner. Litt dumt egentlig. Jeg tok vekk ikonene (verktøylinja) da jeg synes de er stygge. Når jeg finner ut hvordan jeg bytter dem med WMP's, så går de fort vekk for å si det sånn. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Takk skal du ha. Alpha 3 skal enten gis ut i dag eller i morgen (Canadisk tid for den som lurte). Da får dere teste skinnet. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Lurer på en liten ting... de derre blå og hvite linjene... det går an å fjerne de? Jeg har blitt så glad i de derre "noteskjemaene" som ligger som "bakgrunnsbilde" .. En annen liten ting.. Personlig håper jeg MM blir som "før" ..men, det fungerer helt fint (bedre!) med den nye avspilleren som tar hele "nederste del".. bare at resten blir som det var; altså "Browser" på venstre side, Album Art under der igjen, og slik som det var på høyre side med hvilke sanger osv.. og en sånn "now playing" under... så testa jeg så vidt mm3, og da likte jeg den der 3-delte saken på toppen.. Og enda en liten ting... Håper på litt sånne "minimalistiske" skins.. eller i hvert fall noe som ikke har "orange knapper" og sånn... hater når det bilr sånn "fancy-schmancy" .. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Da var Alpha 3 lansert! Hva er forandret?; 2667 Added Album Art support for flac1331 Added search history 2825 Added Vista-style hierarchy browser (via 'View') 0347 Added option to restrict Quicksearch to current view 2774 Added multimedia keys to the hotkey list 2753 Added album art management for device synchronization 2417 Improved search node isn't shown unless search history exists 2933 Improved messages for disk spanning 1633 Improved album art management 2904 Improved Auto-sync dialog should be resizable 2887 Improved description of UTF-16 tagging behaviour 2921 Improved debug logging so that it doesn't require an email to be sent 2848 Updated CD Burning Engine to version 2.02 2490 Fixed burning auto-conversion is at high priority 1449 Fixed some AAC m4a tags not read 2936 Fixed queries may show tracks multiple times (e.g. with multiple genres) 2931 Fixed minimizing mini-monkey triggers error 1949 Fixed regression: iPod auto-sync can fail to create playlists 2907 Fixed regression: 'Advanced' option not available on auto-sync list 2914 Fixed tracks on WMDM devices are sometimes synched unnecessarily 2858 Fixed deleting many tracks triggers freeze 2828 Fixed Milkdrop generates an error on visualization startup 2862 Fixed very large OPML 1.0 directories can trigger a freeze 2910 Fixed 'Year' queries don't work correctly 2913 Fixed Now Playing > Edit > Clean can trigger a freeze 2909 Fixed edits to classification can be lost in the Properties dialog 2859 Fixed statistics report fails 2901 Fixed ID3 2.4 tags aren't read correctly for frame > 127 bytes 2902 Fixed Album Art numbering 2902 Fixed Album art not added correctly for tracks in different albums / locations 2903 Fixed some Podcast attributes not read correctly 2900 Fixed send to Playlist from Now Playing window doesn't trigger update 2898 Fixed Auto-Tag from Amazon 'Auto-Tag' button is disabled once used 2899 Fixed extensions on remote files/streams can be read incorrectly 2897 Fixed progress bar blinks when clicking unsyrchronized tracks node 2882 Fixed unsynchronized tracks node can trigger a crash 2896 Fixed prefixes (e.g. 'The') can cause incorrect sorting when switching views 2886 Fixed eMusic ID3 tags read incorrectly 2891 Fixed occasional SQL errors when scanning tracks and/or other db operations 2888 Fixed Volume Bar doesn't work correctly in some cases 2716 Fixed some streams don't display correctly in the player 2849 Fixed MP3 files with a long block of zeros can trigger a crash 2849 Removed in_dsmp3.dll 2881 Fixed exception after MainTree node is edited 2880 Fixed access violation when changing album properties in Album Art view Last ned; http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonke....1026_Debug.exe Et skin til MediaMonkey. To versjoner. Nummer en er slik jeg har vist den før. Nummer to inkluderer forandringene jeg gjorde igår. Endret 20. mai 2007 av iMono Lenke til kommentar
nojac Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Da var alpha3 på plass hos meg. Gikk problemfritt å legge den over Alpha2. Testet ut noen av småtingene jeg har registrert med forrige versjon, bl.a. med tagging av m4a-filer. Virker fint nå. Lastet også ned Morten's skin som også fungerer fint så langt. Bare du nå kan få fjernet/dempet ned pyjamasstripene, og få farget nedtrekksmenyene og AlbumArt-bjelken svarte, Morten Endret 29. mars 2007 av nojac Lenke til kommentar
iMono Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Mini- og tray- avspilleren følger med. Det er dog ikke mulighet for å la visningsknapper styres i player-skinnet etterpå. Skal lage en knapp for å aktivere miniplayer-skinnet. Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Altså jeg syntes desginet er gammeldags, og jeg ser ingen fordeler med dette i forhold til WMP11...Kanskje et par funskjoner, men nå som WMP11 er stabilt, så må dere i hvertfall fikse på designet :/ Dessuten får jeg opp en feilmelding nå og da, som er meget irriterende... Sikkert fordi det er Alpha, ser frem til å se det ferdige produktet Endret 27. mars 2007 av Supremacy Lenke til kommentar
iMono Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Fordeler i forhold til WMP? Skal ramse opp en lang rekke med funksjoner når produktet er ferdig. Og jo, designet innegår store forandringer, noe som du vil merke. En bra forhåndsvisning er skinnet som jeg har gitt ut. Det ligner på WMP11 sitt. Foreløpig gidder jeg ikke å arguementer for å bruke en Alpha, men MediaMonkey har mange biblioteksfunksjoner for musikk-organisering som WMP- og iTunes-brukere bare kan drømme om. Dessuten er programmet svært responsivt, selv om det kjører i debug-modus og i tillegg er en Alpha build. Når det i tillegg vil bli mulig å skinne programmet så ekstensivt, så er det mye bedre brukerorientert for dem som vet hvordan de vil ha det. Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ja selvfølgelig blir det intressant å se produktet når det er ferdig, kanskje dere også kunne integrert video avspilling? Så jeg feks kunne brukt VLC eller noe til å spille av filmer fra Mediamonkey? Det savner jeg i WMP at jeg ikke kan sette VLC til standar videoavspilling :/ Eller er det en rendyrket musikk avspiller? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Det er en rendyrket musikkavspiller, og jeg liker det faktum. Vil kanskje bli utvidet gjennom skript og slikt, men jeg tror MediaMonkey vil fortsette å være et musikk-only program. Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det er en rendyrket musikkavspiller, og jeg liker det faktum. Vil kanskje bli utvidet gjennom skript og slikt, men jeg tror MediaMonkey vil fortsette å være et musikk-only program. 8248491[/snapback] Det er litt kjedelig egentlig, ettersom dere kan integrere den perfekte videospilleren VLC, noe som Microsoft nekter. Jeg savner et ordentlig media program som kan spille av alle formater, uten laggs som forekommer i Vista med FFDShow :/ Lenke til kommentar
iMono Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Hvis MediaMonkey blir enda mer populært kan jo nettopp det skje. Poenget er at det ikke skal bli bloatware. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Oppdatering på designet; Last ned; https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=139130 Endret 27. mars 2007 av iMono Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ja dette ble bedre, men alle disse mappene på venstre siden, er det ikke mulig å fjerne de? Jeg bruker maks 2-3 av alle dem :/ Ser jo rett og slett bare stygt ut. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Skal bli mulig å fjerne. Er på "to-do"-list som de kaller det. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Får man svar på disse debug-rapportene man sender? Edit: iMono: dette verktøyet for å lage skins, er det tilgjengelig for allmennheten? Endret 29. mars 2007 av JFTech Lenke til kommentar
iMono Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Ja, det er det. Du må laste ned et program først. Står ganske bra forklart her; http://www.mediamonkey.com/forum/viewtopic.php?t=16189 Edit: Det er ikke alle rapporter man får svar på, men MediaMonkey-teamet leser gjennoom alt de får. Endret 29. mars 2007 av iMono Lenke til kommentar
iMono Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Dagens nøtt Hvilket program er dette? Edit: Før noen andre sier noe, så vil jeg bare si at dette er 100% MediaMonkey. Fikk en build i kveld som ordnet dette. Endret 31. mars 2007 av iMono Lenke til kommentar
nojac Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Gratulerer, Morten! Du har laget en kopi som ser bedre ut enn originalen! Ser at du har fått fjernet noen skjønnhetsfeil i den nye versjonen . Fremdeles mangler vel knapper øverst til høyre for å aktivisere mini/microplayer. Men jeg skjønte ikke helt "nøtten" din: Hva fikset den nye builden du fikk? Og er dette en MM-build som trengs for å kjøre den nye versjonen din, slik at vi må vente på neste alpha for å kunne bruke den nye versjonen? Jeg håper jo at MM-folka velger en svart utgave som standardskin snart.... Men kanskje både din versjon og blakeloth1's Monkey11 ligger for nær wmp11 til den kan brukes som standard. Hva med rettigheter? Godtar MS at alle de gode ideene deres kopieres og distribueres slik? (Velg AlbumArt+Tracks-view neste gang du legger ut et screenshot. Da ser den mye bedre ut, og det er lettere å se forandringene fra MM2 for de som ikke har konvertert ennå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå