iMono Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Det er ditt valg, og ditt tap. Jeg derimot, ville ha klaget på forumet til MediaMonkey istedenfor å gi opp med en gang programmet ikke fungerer 100% akkurat slik jeg vil ha det til å fungere. Edit: F.eks kan en løsning være at et høyreklikk lar brukeren velge om man vil sortere etter "Artist & Albumartist", "Artist" eller "Albumartist". Slik får vanlige brukere en lett filtreringsdefinering også. Endret 2. februar 2008 av iMono Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Ok, da forsvan MM, teit at man må ha gull lisens bare for å ha det ryddig. Det var jo en litt tafatt mentalitet Kanskje heller kontakte utvikleren og ta dette opp isteden? Dessuten finnes det jo grenser på hva du kan forvente deg av et gratis alternativ, tror de ikke disse utviklerne sliter og jobber? De vil jo tjene litt penger på slitet sitt Noe jeg syntes de virkelig fortjener! Endret 2. februar 2008 av RamGuy Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 http://mediamonkey.com/forum/viewtopic.php...16b3a87e#128128 Slik skal man heller gjøre hvis man er ufornøyd. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Enda en språkgreie: Når man konverterer spor fra et format til et annet står det Utgangsfil. Målfil hadde vært bedre. IMO. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 En annen ting jeg la merke til når jeg slo opp på ordet bitrate på Wikipedia (skulle sjekke om det ikke var bithastighet det skulle være, men bitrate er korrekt) var dine navn på kvaliteten på bitraten (Nokså God Kvalitet, Middels Kvalitet, God Kvalitet, Høy Kvalitet, Veldig høy kvalitet, Nær CD-kvalitet, Høyeste Kvalitet). Likte Wikipedias beskrivelse bedre. http://no.wikipedia.org/wiki/Bitrate 96 kbps - blank (W) - Radiokvalitet (min mening) 128 kbps - grei kvalitet (W) 160 kbps - blank (W) - medium kvalitet (min mening) 192 kbps - god kvalitet (W) 256 kbps - blank (W) - høy kvalitet (min mening) 320 kbps - meget høy kvalitet (W) En annen ting på dette punktet: her har du brukt Stor Bokstav I Begynnelsen Av Ordene. Synes dette gjør det litt uoversiktlig. Det holder at første bokstav er stor. Ellers godt jobba. Lenke til kommentar
nojac Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ok, da forsvan MM, teit at man må ha gull lisens bare for å ha det ryddig. Nei, man kan bare lære å bruke programmet slik det er ment. (Med både Artist og Album Artist tags på plass og slik du ønsker visningen . Velger du å angi to artister på samme sang må du finne deg i at den dukker opp under begge artister. ) (Men ikke hør på iMono. Du trenger ikke Gold for å fjerne Artist & Album Artist noden. Dessuten kan du legge til Magic Nodes-scriptet og få et utall av ulike noder for ulike formål.... Uten Gold) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 (Men ikke hør på iMono. Du trenger ikke Gold for å fjerne Artist & Album Artist noden. Dessuten kan du legge til Magic Nodes-scriptet og få et utall av ulike noder for ulike formål.... Uten Gold) Jeg sier ikke det som en salgsmann. Jeg sier det som en helt vanlig bruker av MM som ikke liker knoting. Jeg bruker svært få skript. Bra at du opplyser om at man kan velge Albumartist kun, men da må du gi en guide også. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ja jeg var litt trøt og sur da jeg gjorde det innleget. Det ble bare litt for øh komplisert for meg, vet det høres dumt ut da det sikkert ikke er så komplisert. Å det er jo fremdeles i beta etter hva jeg har forstått, så jeg kan jo egentelig ikke kreve for mye Lenke til kommentar
ersa Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 zoneman: MM3 er ute av betafasen. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hei- Noen som veit når MediaMonkey vil støtte Vista? MediaMonkey runs on Windows platforms only. It has been tested on Windows 98, Windows ME, Windows 2000, and Windows XP. Simply double-click the downloaded file to install it. (antar dette ikke egentlig skal skje?) Edit: det ser ut som om MediaMonkey skal ha full støtte til Vista, men når jeg egentlig ikke veit hva som går galt er det vanskelig å vite hvor jeg skal spørre. Merkelig nok fungerte versjon 2.5.5 da jeg prøvde den ved en tilfeldighet. Endret 5. februar 2008 av Bl4cKnD Lenke til kommentar
nojac Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (Men ikke hør på iMono. Du trenger ikke Gold for å fjerne Artist & Album Artist noden. Dessuten kan du legge til Magic Nodes-scriptet og få et utall av ulike noder for ulike formål.... Uten Gold) Jeg sier ikke det som en salgsmann. Jeg sier det som en helt vanlig bruker av MM som ikke liker knoting. Jeg bruker svært få skript. Bra at du opplyser om at man kan velge Albumartist kun, men da må du gi en guide også. Litt usikker på hva du vil ha en guide til. Å velge hvilke noder som skal vises i det venstre panelet er IKKE bare for Gold. Høyreklikk og velg Alternativer > Velg treets noder. Og kryss av etter behov. Ellers er jeg en ivrig bruker av scripts. Har minst 10 inne. WebSearchPanels og Magic Nodes er de viktigste. MÅ ha dem. Benytter anledningen til å legge ved et screenshot med det siste skinnet: For å få den visningen av Album Artist med antall spor og årstall bruker jeg Magic Nodes med innhold "Album Artist MN (##)|child of:Artist\<album artist|statistic:count(all)>\<album|sort by:max(year)|sort order:asc|statistic:count(all)>" Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Det visste jeg faktisk ikke. Nå har jeg ikke brukt den "vanlige" versjonen av MM på år og dag også da, og trodde filtrering (med valg av noder) kun var i Gold. Da tok jeg feil. Beklager Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Flere som har dette problemet i "CTRL+R"-menyen? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Vurderer å kjøpe meg en Apple Mac Air (eller hva den heter.. den nye tynne, i hvert fall) .. Fungerer MM3 på Mac? Er litt *avhengig* av MM! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 MacBook Air. Mediamonkey fungerer ikkje i OS X, men du kan installere Windows på Macen. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nei, MM funker ikke på Mac. Litt OT, men hvis du skal ha nye liten, lett og tynn bærbar pc så finnes det andre enn Macbook air som gir mye er for pengene. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Veldig Off-topic, men Dell XPS m1330 er et soleklart bedre kjøp. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Veldig Off-topic, men Dell XPS m1330 er et soleklart bedre kjøp. Så sant, så sant Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Eller Asus EEE. Er ikke i Norge enda vel å merke.. OnT: Er lei av at MM looper de 10 siste sekundene hver gang en radio er ferdig å sende. Sånn holder det på helt til jeg prøver å stoppe, men får ikke kontakt med programmet, så må bare lukke det.. Og hver gang jeg lukker det kommer det sånn "send feilrapport"-og-"ikke send"boks frem. Kan det ha noe med Winamp-pluginene jeg har limt inn i plugins-mappa til MM? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå