Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det har jeg ikke opplevd. Lag en post på MediaMonkey-forumet, så forteller de deg hva du skal gjøre for at de kan ordne problemet. Ser ut til å ha fikset seg nå. Oppdaterte (tror jeg) MediaMonkey og skrudde av auto-organiser. Nå har minnebruket stabilisert seg rundt 36-40 MB minne, god forbedring Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har et lite ønske, hva om man fikk frem equalizer'n når man trykker her?: Lenke til kommentar
iMono Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Det dumme med det vil være at det allerede er en høyreklikk-funksjon. Hva hvis den menyen heller var sånn; __ Aktiver visualisering ------------------------------ Equalizer... MediaMonkey v3.0.2 (b. 1133) vil snart bli den offisielle builden, og kan lastes ned her; http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonkey_3.0.2.1133.exe Endret 29. januar 2008 av iMono Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 miCro; Jeg kan avsløre for deg at jeg igår gjorde ferdig "Vista-style" knapper i iTunes og også tre-bakgrunnen er unnagjort. Neste steg vil være å ordne knappene, legge til noen fine gradienter og deretter vil jeg gi ut iTunes v1.9 skinnet pga. deg. Jeg vil også fremme noen funksjoner/problemer som jeg har støtt på ved å lage iTunes skinnet. Hvordan ligger det an med v1.9 av iTunes? Dette er ikke ment som mas, jeg forstår veldig godt at du har mange jern i ilden om dagen. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Skal se hva jeg kan få gjort i helgen. v3.0.2 RC-3: http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonkey_3.0.2.1134.exe Endret 30. januar 2008 av iMono Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det dumme med det vil være at det allerede er en høyreklikk-funksjon. Hva hvis den menyen heller var sånn; __ Aktiver visualisering ------------------------------ Equalizer... Hvorfor er det dumt? Tenkte da at når man klikker med venstre museknapp kommer equalizeren og med høyre kan man fortsatt få den menyen. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Det kan gå, men jeg må se det an med utviklerne først. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det hadde vært fint, blir av en eller annen grunn alltid irritert når jeg trykker der og det eneste som skjer er at den fryser. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 I mine øyne blir det disse funksjonene jeg vil kjempe for videre i MediaMonkey; 1) Bedre skinnemuligheter 2) Støtte for brukerdefinerte paneler (Toolbars) 3) Støtte for UPnP (Xbox 360 og PS3) og streaming/overføring fra andre brukere av MediaMonkey. 4) Mer "rent" og brukervennlig grensesnitt. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er det mulig å få MediaMonkey til å automatisk vise alle sangene i et album i "album art with details" visning? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Nei, men det vil bli mulig i fremtiden aka snart. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Leste nettopp denne artikkelen, og hvis MM fortsatt kan sende over filer på en enkel måte med den programvaren så ble jo plutselig iPod interessant. Noen som vet hvordan det funker og kanskje har erfaring med den programvaren generelt? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Leste nettopp denne artikkelen, og hvis MM fortsatt kan sende over filer på en enkel måte med den programvaren så ble jo plutselig iPod interessant. Noen som vet hvordan det funker og kanskje har erfaring med den programvaren generelt? http://en.wikipedia.org/wiki/Rockbox Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Balthazar @ ITavisen: ITavisen skriver: "Med en 160GB iPod Classic er det mer enn nok plass til lossless-musikk". Joda. iPod Classic som er avbildet har både plass og mulighet til å spille lossless-musikk når man bruker Apple Lossless formatet (ALAC). Men siden Rockbox og FLAC ikke fungerer på denne iPod-modellen heller, så har den liten eller ingen relevans til artikkelen. Nevner det bare, så ingen forsøker å ødelegge sin nye iPod (Shuffle, Classic 6.gen, nano 2. og 3.generasjon eller touch) med ikke-fungerende Rockbox-firmware... Endret 1. februar 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 At ikke alle dagens MP3-spiller støtter FLAC og Wav(e) er for meg en stor gåte. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg konverterer flac.-filene mine til Apple Lossless. (Har iPod classic) Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vet ikke om dette er en svakhet, eller om det bare er jeg som roter. Eller om det er nevnt før. Men albumene har en tendens til å dukke opp flere steder, altså hvis jeg har valgt album visning så dukker hvertfall et av albumene minne opp to ganger. Feks Mark knopfler albumet sailing to philidelfia. Her er det 13 spor å under S komer den opp en gang som artist Aubery haynie og en gang til som Mark Knopfler. 1 sang under første å 12 resterende på neste. Dette varierer etter om jeg står i bare albums eller Artist & Album artist der Aubery også dukker opp under A. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vet ikke om dette er en svakhet, eller om det bare er jeg som roter. Eller om det er nevnt før. Men albumene har en tendens til å dukke opp flere steder, altså hvis jeg har valgt album visning så dukker hvertfall et av albumene minne opp to ganger. Feks Mark knopfler albumet sailing to philidelfia. Her er det 13 spor å under S komer den opp en gang som artist Aubery haynie og en gang til som Mark Knopfler. 1 sang under første å 12 resterende på neste. Dette varierer etter om jeg står i bare albums eller Artist & Album artist der Aubery også dukker opp under A. Tror dette er meningen. Det skjer fordi du har tagget albumet med bare Artist, ikke Album artist. Tror jeg. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Artist-feltet = Artist(er) som spiller på sporet. Album artist-feltet = Navn på artist på hele albumet. Stort sett er det lettest å fjerne "Artist & Album Artist" noden og erstatte den med "Album Artist". Da blir det litt mer ryddig. Da må du ha gull-lisens dog. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ok, da forsvan MM, teit at man må ha gull lisens bare for å ha det ryddig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå