Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

miCro; Jeg kan avsløre for deg at jeg igår gjorde ferdig "Vista-style" knapper i iTunes og også tre-bakgrunnen er unnagjort. Neste steg vil være å ordne knappene, legge til noen fine gradienter og deretter vil jeg gi ut iTunes v1.9 skinnet pga. deg. Jeg vil også fremme noen funksjoner/problemer som jeg har støtt på ved å lage iTunes skinnet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Bare jeg som har problemer med at MediaMonkey spiser minne noe helt vannvittig? Jeg spilte av to sanger i stad og minnebruken lå på 1.3 GB RAM. Noen andre som har problemer med det?

Lenke til kommentar
Bare jeg som har problemer med at MediaMonkey spiser minne noe helt vannvittig? Jeg spilte av to sanger i stad og minnebruken lå på 1.3 GB RAM. Noen andre som har problemer med det?

Det har jeg ikke opplevd. Lag en post på MediaMonkey-forumet, så forteller de deg hva du skal gjøre for at de kan ordne problemet.

Lenke til kommentar

Den spiser vanvittig med minne her og, men ikke en prosses. Jeg har av en eller annen merkelig grunn 7-8 mediamonkey.exe som kjører på 36,000 kB hele tiden. Så for at ikke PC-en skal gå i stå hele tiden må jeg starte mediamonkey, deretter åpne task manager og avslutte alle prosessene untatt én. Rimelig kjipt i grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...