Coffey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg tenkte ikke på skin Lenke til kommentar
iMono Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 miCro; Jeg kan avsløre for deg at jeg igår gjorde ferdig "Vista-style" knapper i iTunes og også tre-bakgrunnen er unnagjort. Neste steg vil være å ordne knappene, legge til noen fine gradienter og deretter vil jeg gi ut iTunes v1.9 skinnet pga. deg. Jeg vil også fremme noen funksjoner/problemer som jeg har støtt på ved å lage iTunes skinnet. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hvorfor lagrer ikke MediaMonkey taggene? Det er veldig irriterende at de er slik de var i utgangspunktet og jeg må tagge de om igjen når jeg har reinstallert Windows. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Du må skrive tagane til filene manuelt: Merk filene og trykk Ctrl + S. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kan man trygt gjøre det med hele musikksamlingen, eller er det negative sider med det også? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Hvis du har gjort endringer i andre program enn MediaMonkey kan det være ulemper da MM ikke automatisk oppdaterer disse. Ellers er det bare å gå videre. Min erfaring, ingen garanti. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Liten skrivefeil jeg oppdaget: Om man høyreklikker på spilleren (der knappene og informasjonen er) står det avspiller. Det skal vel være av spiller. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Hvordan får jeg et album til å bli en lydbok? KristofferB: Nei, det ville være orddeling. Endret 25. januar 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Ikke slik jeg tenker det. Hele teksten er Oppsett Avspiller. Jeg vil ha Oppsett av spiller. Det blir altså to forskjellige setninger. Tror du må gi albumet dit genren Audiobooks, samme gjelder podcast. Endret 25. januar 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
iMono Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Glided iP (med iPod touch v0.7) kan lastes ned fra denne posten. Den er ikke ferdig, men vil gi et fint overblikk på hvordan dette vil se ut. MediaMonkey v3.0.2 RC-1 er også tilgjengelig; http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonkey_3.0.2.1132.exe Glided_iP.zip Endret 26. januar 2008 av iMono Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det skjer ingenting når jeg setter på Glided iP. har prøvd å restarte programmet flere ganger. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Det er kun miniavspiller som er endret. Trykk på pilen oppe ved systemknappene og velg den. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg ønsker mye mer kontroll på et lite areal på minispilleren. Det ble for lite informasjon og funksjoner på den. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Og det har du lov til å synes. Dette skinnet er da også for de spesielt interesserte, men det er også derfor jeg lager. I tillegg er ikke skinnet ferdig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Bare jeg som har problemer med at MediaMonkey spiser minne noe helt vannvittig? Jeg spilte av to sanger i stad og minnebruken lå på 1.3 GB RAM. Noen andre som har problemer med det? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Bare jeg som har problemer med at MediaMonkey spiser minne noe helt vannvittig? Jeg spilte av to sanger i stad og minnebruken lå på 1.3 GB RAM. Noen andre som har problemer med det? Det har jeg ikke opplevd. Lag en post på MediaMonkey-forumet, så forteller de deg hva du skal gjøre for at de kan ordne problemet. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Den spiser vanvittig med minne her og, men ikke en prosses. Jeg har av en eller annen merkelig grunn 7-8 mediamonkey.exe som kjører på 36,000 kB hele tiden. Så for at ikke PC-en skal gå i stå hele tiden må jeg starte mediamonkey, deretter åpne task manager og avslutte alle prosessene untatt én. Rimelig kjipt i grunn. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Kan ikke påstå jeg har opplevd det jeg heller. Her kjører MM fint som en prosess som bruker ~43mb minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå