Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vis meg et skin som har iPod touch som basis da for medieavspillere. Mye er faktisk Photoshop-arbeid fra meg, så det er originalt på sin måte.

 

I tillegg så er WMP11 og iTunes-skinnet de mest nedlastede, og det viser en høy interesse for slike "uorginale" skinn. Jeg kommer sikkert til å produsere egenlagete skinn også, men ikke før jeg har en god idé for et konsept.

 

Uansett er jo det lov å komme med innspill og idéer.

Endret av iMono
Lenke til kommentar
Pluginen som funker med last.fm programmet er ganske vanskelig å finne (syns jeg) riktig (beste) versjon av. Noen scrobbler, men kommuniserer ikke med programmet. Laster opp den jeg bruker i en .zip fil. Hvis du mener den jeg nevner i forrige post er den under utvikling.

gen_wa2_scrobbler.zip

Pakk ut denne pluginen i plugins mappa til MM og det funker som en drøm, viser til og med i last.fm programmet. ;)

 

Får det ikke til jeg :hmm:

Får heller ikke til å konfiguere pluginen i MM.

Lenke til kommentar
No installerte eg nettopp mediamonkey for første gong, wish me good luck... :> Eg kjem til å spørre her om eg lurer på noko =o

 

1 plusspoeng til deg!

Hehe.. Er i alle fall nøgd til no :) Berre litt kjipt at han heile tida vel sånn skitmusikk som eg eigentleg skal slette, men som eg er for lat til å slette. Dette er jo min eigen feil då, så har eigentleg ingen klagar :)

 

Btw. Støtter MM overføring til Ipod? (tviler på dette, men er verdt å spørre).

Lenke til kommentar

Du hadde ikke hatt anledning til å bare fikse knappene slik at det i alle fall blir brukanes? :) Itunes-skinnet er utvilsomt min favoritt når det gjelder utseende på MediaMonkey. Jeg har alltid likt utseende til iTunes veldig godt, men selve funksjonaliteten til programmet har vært elendig. Slik sett er MM3 med iTunes sitt utsennde det perfekte kompromiss for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...