Hammarhaus Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Har et problem når MediaMonkey er maksimert. Har versjon 3.0.1.1127. Et screenshot som viser problemet: Sånn ser det da ut når jeg har maksimert det. Firefox vises helt til høyre. Det er bare på høyresida det er sånn. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse problemet? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nå får jeg plutselig ikke last.fm til virke. Har prøvd alle mulige lugins osv, men MM vil ikke kommunisere med programmet Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 @U-F!G; Last ned nyeste builden - http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonkey_3.0.2.1129.exe - ble fikset i Beta 1 av 3.0.2. Den har også norsk oversettelse. @Vintermåne; Hvilken versjon bruker du (Hjelp>Om MediaMonkey), hva gjorde du da det sluttet å fungere? Jeg bruker ikke Last.fm, men kanskje andre kan hjelpe med å svare deg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg bruker 3.0.2.1129. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Noen som har erfaring med MM3 og Creative sine spillere (Zen)? Og hvordan takler MM3 .aac-filer? Bør jeg konvertere ogg-filer til aac eller mp3? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det ser ut til at MM3 spiller av aac filer, men kan derimot ikke konvertere til det. (rett meg hvis jeg tar feil) Lenke til kommentar
t_v Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) . Endret 12. januar 2008 av t_v Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det ser ut til at MM3 spiller av aac filer, men kan derimot ikke konvertere til det. (rett meg hvis jeg tar feil) Det stemmer, men du kan konvertere til FLAC, WAW, OGG, MP3 og WMA Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 @U-F!G; Last ned nyeste builden - http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonkey_3.0.2.1129.exe - ble fikset i Beta 1 av 3.0.2. Den har også norsk oversettelse. Tusen takk. Hadde nødt til å fjerne gamle versjonen før jeg installerte ny versjon. (Hadde aldri gjort det før) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Noen interessert i et slikt skin?; http://img518.imageshack.us/img518/1969/ipodtouchrw7.png Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Noen interessert i et slikt skin?; http://img518.imageshack.us/img518/1969/ipodtouchrw7.png JA! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Er egentlig litt lei alt som har med iPhone å gjøre med tanke på at det jeg har hørt om den daglig i over et år nå, men hvis det gjøres på en god måte (noe jeg tror det vil) så kan det bli spennende. Antar at det bildet er av minispilleren? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Dette er iPod touch. Det blir kun en miniavspiller for nå. Se de siste oppdateringer på denne linken; http://www.mediamonkey.com/forum/viewtopic...p=123160#123160 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Så at det var en touch rett etter å ha skrevet innlegget, men de ligner sånn at jeg ikke gadd å endre innlegget. Ser i tråden du linker til at det er en minispiller. Må innrømme det svarte og grå designet med den "hover" effekten når du trykker på en knapp er veldig pent. Jeg tror at det kan være et godt utgangspunkt for en "fullverdig" spiller i tillegg til mini. Skal i hvert fall laste ned skinnet når det er ferdig og se om det får meg til å bruke minispilleren mer, bruker den nesten ikke egentlig, kjører enten full eller micro (ikke det at jeg synes minispilleren til Glidet er stygg, men det blir litt upraktisk). Lenke til kommentar
ssf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Vet ikke om det er en feil eller ikke, men hos meg blir alltid taskbaren helt svart så lenge verktøylinja for mm er aktivert (til microspilleren). Med det vs'et jeg har nå skal den være gjennomsiktig, noe den er når verktøylinja er deaktivert. Plager meg ikke noe større, men hadde vært greit å fikse hvis det ikke er mye arbeid Lenke til kommentar
t_v Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er interessert i en skin som er praktisk / mulig å styre fra fjernkontroll og/eller en liten touchscreen. Ser ut som at denne er egnet til det...? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har et lite Last.fm problem her. Jeg klikka meg innpå "Tools" og get plugin, så "browse" og så fant jeg MediaMonkey.exe, det så ut til å virke greit. Men når jeg har enabla scrobling og spiller av en låt skjer det ingenting. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ikke vet jeg om det fungerer, men jeg har nå installert siste versjon (b1129), og gikk via Downloads på last.fm -siden -> plugins -> winamp.. Så må du velge "general" i valget du får.. så velger du mm \ plugins -katalogen.. Det fungerte hos meg i hvert fall.. Så må du jo stille inn, selvfølgelig, med brukernavn og passord og det der.. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Yeah! Det funka. Viser ikke i Last.fm programmet, men det skal det vel ikke heller, pga at pluginen ikke går gjennom det? Takk ihvertfall. Endret 18. januar 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Pluginen som funker med last.fm programmet er ganske vanskelig å finne (syns jeg) riktig (beste) versjon av. Noen scrobbler, men kommuniserer ikke med programmet. Laster opp den jeg bruker i en .zip fil. Hvis du mener den jeg nevner i forrige post er den under utvikling.gen_wa2_scrobbler.zip Pakk ut denne pluginen i plugins mappa til MM og det funker som en drøm, viser til og med i last.fm programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå