Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!

iMono

Anbefalte innlegg

Har et problem når MediaMonkey er maksimert. Har versjon 3.0.1.1127.

Et screenshot som viser problemet:

post-111678-1200024507_thumb.jpg

Sånn ser det da ut når jeg har maksimert det. Firefox vises helt til høyre. Det er bare på høyresida det er sånn.

Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse problemet? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er egentlig litt lei alt som har med iPhone å gjøre med tanke på at det jeg har hørt om den daglig i over et år nå, men hvis det gjøres på en god måte (noe jeg tror det vil) så kan det bli spennende. Antar at det bildet er av minispilleren?

Lenke til kommentar

Så at det var en touch rett etter å ha skrevet innlegget, men de ligner sånn at jeg ikke gadd å endre innlegget. :p

Ser i tråden du linker til at det er en minispiller. Må innrømme det svarte og grå designet med den "hover" effekten når du trykker på en knapp er veldig pent. Jeg tror at det kan være et godt utgangspunkt for en "fullverdig" spiller i tillegg til mini. Skal i hvert fall laste ned skinnet når det er ferdig og se om det får meg til å bruke minispilleren mer, bruker den nesten ikke egentlig, kjører enten full eller micro (ikke det at jeg synes minispilleren til Glidet er stygg, men det blir litt upraktisk). :)

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er en feil eller ikke, men hos meg blir alltid taskbaren helt svart så lenge verktøylinja for mm er aktivert (til microspilleren). Med det vs'et jeg har nå skal den være gjennomsiktig, noe den er når verktøylinja er deaktivert.

Plager meg ikke noe større, men hadde vært greit å fikse hvis det ikke er mye arbeid :)

Lenke til kommentar

Ikke vet jeg om det fungerer, men jeg har nå installert siste versjon (b1129), og gikk via Downloads på last.fm -siden -> plugins -> winamp.. Så må du velge "general" i valget du får.. så velger du mm \ plugins -katalogen..

Det fungerte hos meg i hvert fall.. Så må du jo stille inn, selvfølgelig, med brukernavn og passord og det der..

Lenke til kommentar
Pluginen som funker med last.fm programmet er ganske vanskelig å finne (syns jeg) riktig (beste) versjon av. Noen scrobbler, men kommuniserer ikke med programmet. Laster opp den jeg bruker i en .zip fil. Hvis du mener den jeg nevner i forrige post er den under utvikling.

gen_wa2_scrobbler.zip

Pakk ut denne pluginen i plugins mappa til MM og det funker som en drøm, viser til og med i last.fm programmet. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...