Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bug-/funksjonsfiksing kun. MediaMonkey vil nå gi ut 3.0.x-versjoner til de er fornøyd med stabiliteten med grunnkoden, deretter kommer 3.x-versjoner som vil tilby nye funksjoner. Det betyr ikke at MediaMonkey ikke vil forbedre eksisterende funksjonalitet.

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått til dette med web-greier.. om ikke HELT som tenkt, så VELDIG NÆRME! :D

"jeg endelig fått til" = Noen andre har gjort det for meg! :blush:

Last ned og pakk ut i MM \ Script \ Auto -katalogen ..

Dette gjør at du får Last.fm og wikipedia opp i web-vinduet / vinduer.. :)

:w00t:

Lenke til kommentar

Morsomt å bli lagt merke til. Du har lagt inn masse arbeid og tid i skinnene du har lagd, og når det blir standard skin i et såpass stort program som MediaMonkey så skulle det bare mangle at du fikk litt ros og oppmerksomhet for det. Fortsett det gode arbeidet! :)

Lenke til kommentar
Datainteressen begrenses dessuten ikke til bare utvikling av MediaMonkey. Morten var nemlig også offisiell betatester for Windows Vista, og er også svært aktiv på Hardware-forumet.

Har DinSide spioner hengende på forumet? :scared:

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Datainteressen begrenses dessuten ikke til bare utvikling av MediaMonkey. Morten var nemlig også offisiell betatester for Windows Vista, og er også svært aktiv på Hardware-forumet.

Har DinSide spioner hengende på forumet? :scared:

Velcome to the internets, where men are men, women are men and little girls are FBI-agents ;)

Klart det er spioner overalt.

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar

Hei folkens!

Jeg kjører MediaMonkey v3x på en PC koplet til en touch-screen i stuen. Det er litt tungvindt å styre vha touch-screen. Er det noen muligheter for å styre Mediamonkey via fjernkontroll, f.eks. Logitech Harmony 885.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...