iMono Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Prøveversjon av 3.0.2 (med v0.5 av norsk språkfil) kan lastes ned nå; http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonkey_3.0.2.1129.exe Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det noe nytt i versjon 3.0.2? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Bug-/funksjonsfiksing kun. MediaMonkey vil nå gi ut 3.0.x-versjoner til de er fornøyd med stabiliteten med grunnkoden, deretter kommer 3.x-versjoner som vil tilby nye funksjoner. Det betyr ikke at MediaMonkey ikke vil forbedre eksisterende funksjonalitet. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er fornøyd med MM nå jeg, så jeg tror ikke jeg gidder å laste ned testversjoner før det kommer noe nytt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nå har jeg endelig fått til dette med web-greier.. om ikke HELT som tenkt, så VELDIG NÆRME! "jeg endelig fått til" = Noen andre har gjort det for meg! Last ned og pakk ut i MM \ Script \ Auto -katalogen .. Dette gjør at du får Last.fm og wikipedia opp i web-vinduet / vinduer.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Syntes det fungerte svært bra jeg =D Tusen takk. Faktisk veldig nyttig! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 3.0.2 på norsk var grei den Lenke til kommentar
Inc Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Gratulerer med forsiden på Din side? klikky Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Hehe, stilig. Så det også var en notis på ITavisen.no. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Den fortjente du iMono! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Morsomt å bli lagt merke til. Du har lagt inn masse arbeid og tid i skinnene du har lagd, og når det blir standard skin i et såpass stort program som MediaMonkey så skulle det bare mangle at du fikk litt ros og oppmerksomhet for det. Fortsett det gode arbeidet! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Selvfølgelig. Takk for fine ord folkens. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Datainteressen begrenses dessuten ikke til bare utvikling av MediaMonkey. Morten var nemlig også offisiell betatester for Windows Vista, og er også svært aktiv på Hardware-forumet. Har DinSide spioner hengende på forumet? Endret 10. januar 2008 av hernil Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Datainteressen begrenses dessuten ikke til bare utvikling av MediaMonkey. Morten var nemlig også offisiell betatester for Windows Vista, og er også svært aktiv på Hardware-forumet. Har DinSide spioner hengende på forumet? Velcome to the internets, where men are men, women are men and little girls are FBI-agents Klart det er spioner overalt. Endret 10. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er vel "...little girls are FBI-agents"? Skulle vel forresten bare mangle at de ikke holdt et øye med Norges største dataforum... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er vel "...little girls are FBI-agents"? Skulle vel forresten bare mangle at de ikke holdt et øye med Norges største dataforum... Sant det Er ikke lett og huske på alle disse reglene. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Fin artikkel på DinSide. Designet ble veldig pent og brukervennlig til slutt. Lenke til kommentar
t_v Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei folkens! Jeg kjører MediaMonkey v3x på en PC koplet til en touch-screen i stuen. Det er litt tungvindt å styre vha touch-screen. Er det noen muligheter for å styre Mediamonkey via fjernkontroll, f.eks. Logitech Harmony 885. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå