Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eksportering av spillelister:

 

Tools -> Scripts -> Export all Playlists

 

Går for den jeg :)

Jeg tror jeg gjorde noe annet sist, og da så det ut som jeg hadde fått tatt backup, men da jeg trengte dem var det ingenting i fila på en måte..

MEN går for gull nå ;)

Lenke til kommentar

@Metalheart; Hvis du ikke liker skinnene er det bare å sette i gang og skinne :)

 

Er på juleferie ja. Dessuten sa Rusty at de ikke skulle lansere MM3 før nyttår. Jaja, det får vel bære. Norsk oversettelse vil komme rett over nyttår. Mistet oversettelses-filene av en eller annen grunn, men har fått fikset det nå. Glided vil også få et par små forandringer. Ingen store.

 

Ellers får vi gratulere med en god release. Jeg for min del gleder meg til 3.01 og 3.1 som vil bli det jeg trodde 3.0 ville bli (med tanke på Vista-kompatibilitet og skinning-muligheter). Det er de siste prosentene som vil gjøre MM3 perfekt for min del. God romjul!

Lenke til kommentar

MediaMonkey er nydelig, men lurer på en liten ting. Under biblioteket og underkategoriene; Artist, album, genre med fler ligger det en mappe som heter "Unknown". Denne er tom i alle kategoriene og spørsmålet er hvordan denne kan fjernes?

 

På forhånd takk.

 

Edit: Mens jeg er inne på det, sjekket MM sine sider og synes AutoRateAccurate virket lovende, men hvordan installerer man skriptene?

Endret av Teds
Lenke til kommentar
MediaMonkey er nydelig, men lurer på en liten ting. Under biblioteket og underkategoriene; Artist, album, genre med fler ligger det en mappe som heter "Unknown". Denne er tom i alle kategoriene og spørsmålet er hvordan denne kan fjernes?

 

På forhånd takk.

 

Edit: Mens jeg er inne på det, sjekket MM sine sider og synes AutoRateAccurate virket lovende, men hvordan installerer man skriptene?

 

Kjører en liten bump på denne, spesielt "unknown"-kategorien ville vært fint og fått fjernet.

Lenke til kommentar

@hernil: Starter ikke en ny tråd. Problemet er at jeg ikke kan redigere denne tråden i IE7 under Windows Vista. Noen som vet hva som er problemet?

 

@Teds: Unknown må nok fjernes med et skript tror jeg. Ellers kan du si i Beta-forumet at du ikke liker måten MM gjør det på; at man fjerner Unknown hvis det ikke er unknown der.

 

Btw, norsk oversettelse kommer i en oppdatering av MM over helgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...