iMono Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 RC-4; http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonke....1116_Debug.exe Lenke til kommentar
ssf Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 RC-4;http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonke....1116_Debug.exe Engelsk eller norsk? (spiller ikke SÅ stor rolle, men ) Hvor lenge til final?? Jeg har nevnt et problem med maksimering for maange poster siden, det er fikset i rc3 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er dette siste RC? 3-4 RC før final meiner eg å ha lest. Lenke til kommentar
9nja Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hei MediaMonkey'ere Grunnet iMono's post om MM, skiftet jeg fra iTunes for rundt et halvt år siden, og har selvfølgelig ikke angret 1/8 sekund etter. Oppgraderte midlertidig til en tidligere build av 3.0 men denne var ikke stabil, så jeg gikk først over nå. Merker allerede etter 6 min med 3.0 at mye har forandret seg til det bedre :-) PS: topic heter fortsatt RC-3 Endret 11. desember 2007 av 9nja Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Bruker fortsatt 2.5.5 jeg. Syns ikke så veldig mye om 3.0 egentlig. Syns faktisk designet/ layouten er dårligere, og hele programmet virker tregere. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg har faktisk stikk motsatt opplevelse av MM3. For min del er utrolig nok programmet raskere på nesten alle områder sammenlignet med 2.5.5, og i tillegg har programmet all den funksjonaliteten jeg savnet fra tidligere versjoner. Alt i alt må jeg si meg strålende fornøyd med MM3 så langt! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 MM3 er mye tregere synes jeg. Pluss at det går elendig tregt å synkronisere til iPod med 3 i forhold til 2.5 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Lenge siden dette kom? Har savnet dette. Men kunne gjerne tenkt meg mer funksjonalitet på denne mini-playeren (artist/tittel, tid, stjerner) Lenke til kommentar
9nja Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Eneste jeg har merket i form av ytelse er ved sangbytte, ganske irriterende da min eleskede bilspill trackmania nations lagger litt ved hvert eneste sangbytte Forbedret grensesnitt, forbedret valgmuligheter og forbedret tagging er vel det jeg har likt best hitttil. Overføring til min Meizu M6 fungerer fint (ikke prøvd "On the go - konvertering"). Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 MM krasjer hos meg alltid når eg slår av maskina, irriterende! Feil med mediamonkey.exe rapporterer den, programmet virker fint ellers. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg har ikke oppdatert til MM RC4 enda, grunnet jeg er litt skeptisk om last.fm vil slutte å virke igjen, og RC3 fungerer egentlig fint for meg nå.. Noen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 For min del fungerer last.fm helt fint i RC4. Jeg bruker imidlertid last.fm pluginen, ikke selve programmet. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 For min del fungerer last.fm helt fint i RC4. Jeg bruker imidlertid last.fm pluginen, ikke selve programmet. Last.fm fungerer også hos meg med pluginen. RC-4 er hvertfal ikke noe dårligere enn RC-3, har ikke merket noe forskjeller enda. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Lenge siden dette kom? Har savnet dette. Men kunne gjerne tenkt meg mer funksjonalitet på denne mini-playeren (artist/tittel, tid, stjerner) I forhold til 25 px i høyden som en vanlig oppgavelinje er, så er det dessverre ikke mulig. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 scrobbling funker som bare det med programvaren til last.fm, jeg bruker denne fila (lagt i .zip fil da man ikke får lov til å laste opp .dll filer) og det funker fint så lenge du ikke oppgraderer (hvis du vil prøve å oppgradere må du kopiere fila til et sikkert sted først). sendte mail til MM support og de driver og jobber med en foreløpig uoffisiell plugin til last.fm, så når MM 3 er ute tar det nok ikke så veldig lang tid før denne kommer ut tenker jeg. (iMono vet kanskje mer en meg om det...) gen_wa2_scrobbler.zip Lenke til kommentar
ssf Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Lenge siden dette kom? Har savnet dette. Men kunne gjerne tenkt meg mer funksjonalitet på denne mini-playeren (artist/tittel, tid, stjerner) I forhold til 25 px i høyden som en vanlig oppgavelinje er, så er det dessverre ikke mulig. Hva med popup som på wmp? Og en ting til, forventer ikke at det gjøres noe med, men jeg bruker smalere taskbar (vs fra deviantart). Da høynes taskbaren når jeg skifter sang, men plager meg egentlig ikke noe større Popup som er mitt store savn Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Finnes ikke pop-up?? Sikker på at det finnes.. .. pop-up vil vel ikke deaktiveres ved "miniplayer" ? hmm.. sjekk i options du.. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Finnes ikke pop-up?? Sikker på at det finnes.. .. pop-up vil vel ikke deaktiveres ved "miniplayer" ? hmm.. sjekk i options du.. Misforståelsen er min feil. Jeg mente egentlig ikke pop up ved sangbytte, men mouseover midt i en sang f.eks Ikke verdens største behov, men syntes det var kjekt på wmp... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Det kommer dessverre ikke i 3.0. En slik funksjon (og flere) er derimot planlagt i 3.1. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det kommer dessverre ikke i 3.0. En slik funksjon (og flere) er derimot planlagt i 3.1. Gleder meg jeg vettu Skiftet til mm for tja.. år siden kanskje, da jeg hadde behov for tagging av musikkfilene for første gang? Uansett har jeg gang på gang blitt imponert av nye funksjoner i programmet!! Siste jeg ble virkelig fornøyd med var scriptet websearch, slik at en fikk sangteksta integrert i selve spilleren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå