Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei MediaMonkey'ere

Grunnet iMono's post om MM, skiftet jeg fra iTunes for rundt et halvt år siden, og har selvfølgelig ikke angret 1/8 sekund etter.

Oppgraderte midlertidig til en tidligere build av 3.0 men denne var ikke stabil, så jeg gikk først over nå. Merker allerede etter 6 min med 3.0 at mye har forandret seg til det bedre :-)

PS: topic heter fortsatt RC-3

Endret av 9nja
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk stikk motsatt opplevelse av MM3. For min del er utrolig nok programmet raskere på nesten alle områder sammenlignet med 2.5.5, og i tillegg har programmet all den funksjonaliteten jeg savnet fra tidligere versjoner. Alt i alt må jeg si meg strålende fornøyd med MM3 så langt! :)

Lenke til kommentar

Eneste jeg har merket i form av ytelse er ved sangbytte, ganske irriterende da min eleskede bilspill trackmania nations lagger litt ved hvert eneste sangbytte :thumbdown:

Forbedret grensesnitt, forbedret valgmuligheter og forbedret tagging er vel det jeg har likt best hitttil. Overføring til min Meizu M6 fungerer fint (ikke prøvd "On the go - konvertering").

Lenke til kommentar

scrobbling funker som bare det med programvaren til last.fm, jeg bruker denne fila (lagt i .zip fil da man ikke får lov til å laste opp .dll filer) og det funker fint så lenge du ikke oppgraderer (hvis du vil prøve å oppgradere må du kopiere fila til et sikkert sted først). sendte mail til MM support og de driver og jobber med en foreløpig uoffisiell plugin til last.fm, så når MM 3 er ute tar det nok ikke så veldig lang tid før denne kommer ut tenker jeg. (iMono vet kanskje mer en meg om det...)

gen_wa2_scrobbler.zip

Lenke til kommentar
Lenge siden dette kom?

post-41924-1197485123.jpg

Har savnet dette. Men kunne gjerne tenkt meg mer funksjonalitet på denne mini-playeren (artist/tittel, tid, stjerner)

I forhold til 25 px i høyden som en vanlig oppgavelinje er, så er det dessverre ikke mulig.

Hva med popup som på wmp?

Og en ting til, forventer ikke at det gjøres noe med, men jeg bruker smalere taskbar (vs fra deviantart).

Da høynes taskbaren når jeg skifter sang, men plager meg egentlig ikke noe større ;)

Popup som er mitt store savn :)

Lenke til kommentar
Finnes ikke pop-up?? :ermm:

Sikker på at det finnes.. :hmm: .. pop-up vil vel ikke deaktiveres ved "miniplayer" ?

hmm.. sjekk i options du..

Misforståelsen er min feil. Jeg mente egentlig ikke pop up ved sangbytte, men mouseover midt i en sang f.eks :innocent:

Ikke verdens største behov, men syntes det var kjekt på wmp...

Lenke til kommentar
Det kommer dessverre ikke i 3.0. En slik funksjon (og flere) er derimot planlagt i 3.1. :)

Gleder meg jeg vettu :)

Skiftet til mm for tja.. år siden kanskje, da jeg hadde behov for tagging av musikkfilene for første gang? Uansett har jeg gang på gang blitt imponert av nye funksjoner i programmet!! Siste jeg ble virkelig fornøyd med var scriptet websearch, slik at en fikk sangteksta integrert i selve spilleren!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...