Bone Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvilken plugin til Last.fm fungerer med RC2? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) RC-2 er ute; http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonke....1105_Debug.exe Edit: Og ja, jeg har vært i utlandet uten internett-tilgang i det siste. Endret 17. november 2007 av iMono Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hva betyr dette: 3912 Fixed Save Album Art to Folder.jpg triggers AV on currently playing track Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Vet ikke.. kanskje at den automatisk lagrer album art som er integrert i selve fila til en folder.jpg fil i katalogen!? På den låta som spilles.. Håper ikke det, i så fall.. håper at det i hvert fall er mulig å slå av.. Trenger ikke folder.jpg .. trenger ikke ekstra .jpg's i hele tatt.. Noen som har fått last.fm til å fungere med RC-2? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 RC-3; http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonke....1109_Debug.exe Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Blir spennende å se hvordan den nye her.. Nå begynner MM å bli perfekt for meg.. det er kun 2 ting som gjør at den ikke er "helt der" enda.. 1) Til tider slit med last.fm -support (selv om det kanskje ikke er MM's feil, så er det nå noe som plager meg.. har ikke fått det til med RC-2). 2) Ikke helt stabil med å huske visningsinnstillinger, men RC-2 er MYE bedre enn RC-1, så da gjenstår det å se hvordan RC-3 klarer seg.. Vil disse to tingene fungere, så trenger ikke jeg flere oppdateringer på en stund (så vidt jeg vet).. EDIT: AND LAST.FM WORKS!! :w00t: Endret 27. november 2007 av Bone Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Blir spennende å se hvordan den nye her.. EDIT: AND LAST.FM WORKS!! :w00t: Å så forteller du en fortvilet meg hvordan du klarte det, så blir dagen fullkommet Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Gikk bare til last.fm og lasta ned plugin til winamp.. Den audioscrobbler.wa.1.1.10.exe fila! Husk å velge "General" .. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Gikk bare til last.fm og lasta ned plugin til winamp.. Den audioscrobbler.wa.1.1.10.exe fila! Husk å velge "General" .. hvilken MM versjon? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Siste.. RC-3 .. 3.0.1.1109 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Takk takk! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Last.fm har faktisk fungert helt fint for meg siden Alpha 7. Uansett så er det jo bra at den fungerer for de fleste nå! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hva vil dere si er best av den nye versjonen av media monkey og den nye versjonen av winamp? Fordeler/ulemper? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Vel, siden denne tråden er full av MediaMonkey fans som gleder seg til versjon 3 av programmet skal ferdigstilles, vil jeg anta at de fleste vil si MediaMonkey er best. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Jeg har ikke prøvd nyeste WinAmp, men vil teste den og legge ut min vurdering. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hva vil dere si er best av den nye versjonen av media monkey og den nye versjonen av winamp?Fordeler/ulemper? Har ikke gitt WinAmp en særlig sjanse, men det jeg i hovedsak liker bedre med MM er at man har bedre oversikt. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) har fått MM3 til å scrobble sanger jeg hører på, men jeg liker å høre på radio streaming. går det an å få last.fm til å registrere de forskjellige sangene som blir hørt på der? Artist og tittel kommer opp så jeg ser det i MM. jeg har hørt at last.fm har en slags musikkgjenkjenning ala TrackID (mulig jeg tar helt feil) er det sant? glem det, men problemet er fortsatt det samme... Endret 30. november 2007 av hernil Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Noen spørsmål... Hvorfor kalles det egentlig MEDIAMonkey, når programmet spiller kun av musikk -filer? Hvorfor heter det ikke MusicMonkey? Noen spesiell grunn? Er det planer om å gjøre slik at MM spiller av video-filer også? Og en annet små off-topic; Er det mulig å tagge videofilmer? Alle slags filmer? Takker ! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det mulig å få MediaMonkey til å hente sanger fra hele harddisken og organisere de etter artister og slikt i én mappe? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jepp, om tagane er i orden. Du kan la MM søke gjennom heile disken, og leggje alt inn i biblioteket, ved å trykke Insert. For å organisere i ei valgt mappe, med eventuelle undermapper etter artist og/eller album, merk alle låtane i biblioteket og trykk Ctrl + enter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå