Bone Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Dette dreiv jeg å leste noe om også, før jeg testet ut selv.. prøvde å installere en som skulle fungere, grunnet dette problemet.. det fungerte IKKE, så jeg lasta ned rett fra last.fm, og den fungerte.. Jeg har aller siste build, og plugin'en kommer fra download siden til last.fm .. fungerer hos meg! Lenke til kommentar
ssf Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har hatt et problem lenge, men det har ikke irritert meg noe større, men så slo tanken meg at kanskje flere har det uten at det er rapportert. Noen som har et maksimeringsproblem?? Min åpner seg og er utenfor topp og bunn når den er maksimert, men langt inenfor i bredden (>2cm). dobbeltklikker jeg på tittellinja blir den litt rar (litt vanskelig å forklare, hakkete kanter osv..) og et tredje dobbeltklikk ordner biffen Plager ikke meg noe større som sagt, men kanskje lurt å rapportere det hvis ingen har gjort det Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Skjermbilde vil forklare problemet ditt bedre. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har ikke den dataen tilgjengelig nå, men har bortimot samme problemet på denne også Ikke like ille i kantene her, ser mer ut som den er forskøvet opp til venstre... Et annet problem er synkronisering til sansaen min. Den henger seg alltid opp på siste sang og jeg må tvangslukke mm. Men alle sangene kommer inn, da..så ser ikke så svart på det egentlig Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 På bildet er jo deler av oppgavelinjen også skjult da. Sikker på at det har med MM å gjøre? Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er det ikke mulig å legge over videoer til iPoden med Mediamonkey? Har nå laget en .mp4 fil med Videora iPod Converter, men jeg klarer ikke å spille den i MediaMonkey og jeg klarer heller ikke å legge den over til iPod Nano'en (3G) min. Noen som vet hva jeg må gjøre? Har prøvd å legge inn divere plugins også uten at det hjalp. MediaMonkey spiller kun lyden og ikke videoen. Noen som vet hva jeg gjør galt? Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 MM støtter ikke video, og kan ikke så vidt jeg vet, overføre video til iPoder. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 På bildet er jo deler av oppgavelinjen også skjult da. Sikker på at det har med MM å gjøre? Tok ikke med helt ut i kantene på bildet (brukte "utklippsverktøy" i vista, ikke printscreen ) Men tok med helt til sidene for å vise hva jeg mente, i tillegg til toppen (den forsvinner over den...) Etter andre dobbeltklikk på tittellinja tilpasser den bredden, men får en pussig strek over lyricpluginen som vist på bildet over (kanten henger liksom igjen) Men som sagt, ikke noe stress for min del, løser seg etter tre dobbeltklikk Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg fatter ikke hvorfor synkronisering til iPod plutselig begynte å gå så utrolig sakte. Skjedde helt plutselig en dag. Før hadde jeg ca. 3 sanger i sekundet og nå bruker den 1 sang på 3 sekunder noen som har erfart lignende? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 rippa en cd i flac for en stund siden, og i går ville jeg brenne ut filene som vanlig lyd cd med mediamonkey (3.0 gold), men jeg fikk beskjed om at jeg trengte to cd'er. hvorfor det? jeg rippa jo filene fra en cd, og da må det jo være mulig å få dem på en cd også. noen som vet hva jeg må gjøre? takker for svar. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har et spørsmål angående rating. Jeg har satt rating på noen av sangene, men jeg vil at de skal bli automatisk ratet etter hvor mange ganger jeg hører en sang. Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
nojac Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Har et spørsmål angående rating.Jeg har satt rating på noen av sangene, men jeg vil at de skal bli automatisk ratet etter hvor mange ganger jeg hører en sang. Noen som vet hvordan? Sjekk script-avdelingen i MM-forumet. I Beta-avdelingen finner du RC-2 som er ute i dag! Installerer nå.. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Da var MediaMonkey Gold kjøpt Følte at jeg måtte støtte programmet som jeg har vært fast bruker av siden 2.5. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg angrer på kjøpet. Sanger jeg kjører til iPoden vises ikke på iPoden, den vil ikke synkronisere med Last.fm, er generelt treg på MM3 og programmet er ikke like lett som MM2. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 MM3 er ikke helt ferdig enda. Det kjører i "debug mode" etter hva jeg har lest her i tråden. Noe som senker ytelen. MM3 Final vil nok yte bedre. Last.fm er ikke noe problem hos meg. Jeg bruker en gammel audioscrobbler for winamp (ligger på last.fm sine sider). Dersom du ikke er fornøyd med versjon 3 er det ingen som hindrer deg i å bruke 2.5.5. WebSearch-skriptet er forøvrig genialt! Lenke til kommentar
bjartiz Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har aldri brukt media monkey, men nå skal det testes Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Fekk endelig til last.fm, bruker bare ein eldre plug-in for winamp som ligger på sida. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Hva er nedlastingslinken til den gamle pluginen? Jeg finner bare den nyeste på last.fm. En link til det skriptet du nevte hadde vært fint og. Er det en slik som finner lyrics til sanger? Endret 15. november 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Linky. Fann ein kjapp guide for install her. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Hva er nedlastingslinken til den gamle pluginen? Jeg finner bare den nyeste på last.fm. En link til det skriptet du nevte hadde vært fint og. Er det en slik som finner lyrics til sanger? Link og info om WebSearch på side 13 (klikkbar) Finner bl.a. lyrics, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå