Bone Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 1) Går det an å legge til radiostasjoner i MM? Altså link til den politiradioen, f.eks? 2) Og, hva er Podcasts? .. Takk! Bumper.. Bumper igjen.. ingen som vet, eller ingen som vil svare? Noen som har noen idé om når neste versjon vil komme? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 en podcast er på en måte en radiosending. altså den går ikke på radio, men den kan lastes ned som en fil ( f.eks. mp3 eller ogg). er forresten veldig fornøyd med MM beta 4 og skal anskaffe gold versjon nå til uka. Lenke til kommentar
nojac Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen som har noen idé om når neste versjon vil komme? Nå!! Release Candidate 1 er klar for nedlasting fra MM-forumet. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Laster ned! Håper VIRKELIG!! at denne versjonen er bedre enn den forrige.. den ble en SKIKKELIG nedtur, og jeg brukte den aldri.. knapt hørt på musikk siden jeg installerte beta 4 ved release.. Den blå fargen BØR være borte, og de bør IKKE rote til med rekkefølgen.. Vær så snill.. ikke la meg bli skuffet.. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Lite norsk å finne der Lenke til kommentar
iMono Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Lite norsk å finne der Har problemer med hendene, så det blir litt lite skriving. Skal prøve å få gjort det ferdig til RC-2 dog. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen måte å kjøre SAFEMODE på? Installerte, og valgte override skin with windows theme, eller hva det heter, og nå klikker det bare.. kommer ikke inn en gang.. Dårlig start.. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har problemer med hendene, så det blir litt lite skriving. Skal prøve å få gjort det ferdig til RC-2 dog. Modifisert themet litt? Synes fargene var skarpere samt bedre kontrast. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Dette var virkelig dårlig.. eller er det jeg som gjør noe feil!? Liker ikke å være negativ.. men, mener nå egentlig at ett av minstekravene må være at programmet skal klare å huske rekkefølgen som man setter opp.. det gjør den ikke.. ikke denne gangen, heller.. vurderer å gå tilbake til beta 3.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Har problemer med hendene, så det blir litt lite skriving. Skal prøve å få gjort det ferdig til RC-2 dog. Modifisert themet litt? Synes fargene var skarpere samt bedre kontrast. Faktisk ikke. Det kan jo være noen fikser i selve skinne-motoren, men tviler litt. Det vil komme et par fikser i neste build. Forhåpentligvis semi-transparent skinn-effekt på albumgrafikken i avspillerene. Dette var virkelig dårlig.. eller er det jeg som gjør noe feil!? Liker ikke å være negativ.. men, mener nå egentlig at ett av minstekravene må være at programmet skal klare å huske rekkefølgen som man setter opp.. det gjør den ikke.. ikke denne gangen, heller.. vurderer å gå tilbake til beta 3.. http://www.mediamonkey.com/forum/viewforum.php?f=6 ^^ Rapporter det der hvis du vil ha det fikset. Nytter ikke å sitte på en gren skjønner du Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nei, sant! Jeg har rapportert saker og ting før, og noe har jo blitt fikset.. Synes bare det er så rart at de har fjernet funksjonen som gjør at den husker siste innstilling.. den har jo vært på alle(?) MM -versjonen helt frem til beta 4.. Ellers likte jeg veldig god at man kan rydde opp i directory-treet / search-feltet! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Synes bare det er så rart at de har fjernet funksjonen som gjør at den husker siste innstilling.. den har jo vært på alle(?) MM -versjonen helt frem til beta 4.. Poenget er ikke at de har fjernet "huskefunksjonen", men har lagt til flere standard sorteringsmåter i forskjellige visninger. Dette påvirker programmets evne til å huske oppsettet du konfigurerer det til. Hvilke problemer som du har rapportert har ikke blitt fikset? Oppdatert build; http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonke....1098_Debug.exe Endret 30. oktober 2007 av iMono Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det var kanskje dårlig formulert av meg.. var en smule trøtt og skrivelysten var ikke helt på topp.. Jeg har rapportert flere ting, men jeg VET bare at noen av dem har blitt fikset! De andre tingene jeg har rapportert kan jeg ikke si noe om enda.. det var blant annet flere ting nå til beta 4 som jeg hadde på ønskelisten, men etter blåfargen og det at den husket absolutt nada av innstillingene mine, gjorde at jeg la MM fra meg og orket ikke å utforske.. Mye mulig de har fikset det da! Skal utforske litt mer av RC1, også skal jeg legge inn den nye builden.. Som sagt, liker ikke å være negativ, men jeg er så himla glad i MediaMonkey, og skuffelsen blir derfor litt stor når viktige ting for meg blir borte.. Det blir nok topp, til slutt! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Det gjør det nok. MediaMonkey er svært brukerstyrt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) **** fant det ut **** Endret 30. oktober 2007 av Bone Lenke til kommentar
hernil Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 skal kjøpe MM nå snart tenker jeg, men det er noe jeg lurer på først. hvordan er det med lisensen når du formaterer og generelt rundt reinstallsjon? er de kjipe på det eller er det ganske forståelsesfulle? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Fungerer som bare rakker'n ! Kjør på.. Installert / re-installert 100 ganger.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Den siste Last.FM-pluginen for Winamp fungerer ikke med den siste MM3. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Den siste Last.FM-pluginen for Winamp fungerer ikke med den siste MM3. Fungerer dårlig med nyeste winamp også. Er selve pluginen som er problemet, ikke MM3. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Fungerer som bare rakker'n ! Kjør på.. Installert / re-installert 100 ganger.. Takker for svar. da var MM gold license kjøpt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå