Bone Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Heller utsatt og godt, enn kjapt og knapt! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Beta 4 gitt ut; http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonke....1089_Debug.exe Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 ..småskuffet.. den husker ikke oppsettet mitt i "Show Album with details" -modusen.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 ..småskuffet.. den husker ikke oppsettet mitt i "Show Album with details" -modusen.. Mener du sorteringen? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja, eller.. nei.. hmm.. kommer an på hva du mener! ..rekkefølgen på hvordan "title", "year", "genre", "track length" osv går.. Jeg vil f.eks alltid ha Track # rett før title.. så flytter jeg den dit, men når jeg starter opp igjen, så er den plutselig plassert en del plasser til høyre, igjen.. der den opprinnelig var.. ..og hva er greia med den stygge blåfargen! ..den som er i Artist/Album -kategorien.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja, eller.. nei.. hmm.. kommer an på hva du mener! ..rekkefølgen på hvordan "title", "year", "genre", "track length" osv går.. Jeg vil f.eks alltid ha Track # rett før title.. så flytter jeg den dit, men når jeg starter opp igjen, så er den plutselig plassert en del plasser til høyre, igjen.. der den opprinnelig var.. ..og hva er greia med den stygge blåfargen! ..den som er i Artist/Album -kategorien.. Skal rapportere begge - og jeg er 99% sikker på at de vil bli fikset. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kjedelig at mappe overvåkning ikke virker på ukjøpt versjon, jeg kjøpte 2.5.5, og kommer til holde meg til denne, ettersom jeg må betale på nytt for 3.0 :/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Faen as. Beta 4 ødela alt da. Last.fm vil ikke scrobble og "hva jeg hører på"-funskjonen i msn virker heller ei.... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Har problemer med Beta 4 her og. Har installert over forrige beta. Skal feilsøke litt til.. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 For de av dere som har en Symbian-telefon så børe dere sjekke ut et program som heter Sailing Clicker. Det er et genialt program for å fjernstyre MediaMonkey via telefonen. Jeg har prøvd et par andre programmer, blant annet Bluetooth Remote Control, men ingen av de var i nærheten av dette programmet. Problemet med de andre programmene jeg har prøvd er at de er skrevet for Winamp, og dermed kun ga deg noen få funksjoner når du brukte de med MediaMonkey. Sailing Clicker derimot gir deg tilgang til det meste! Alt fra et oversiktelig hovedvindu med albumcover til mulighet til å se gjennom playlist og søke etter sanger. Programmet støtter ikke MediaMonkey i utgangspunktet, men ved å legge til dette scriptet får du tilgang til funksjonene jeg nevner over. :----) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Et annet program som styrer WinAmp, som jeg personlig har prøvd og har kjøpt, er ControlFreak.. ..skal ikke si hvem som er best, da jeg bare har prøvd den jeg anbefalte! Men, man kan også fjernstyre desktop'n med det programmet.. fungerte utmerket.. Anywho.. iMono; Du som følger litt ekstra med; Hva er den generelle oppfatning av den siste betaen? Tenker litt på MM -forumet! (er det noen andre her som også følger litt ekstra med, så er det bare å for dere å svare også! hehe..) Det irriterte meg litt ekstra mye, det at den ikke klarte å "huske" oppsettet.. samt den blå fargen var jo grisestygg! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det går utrolig tregt å synkronisere til iPod'n med Beta 4 så jeg legger inn 3 igjen. Den var mye bedre. Last.fm virker, msn-plug-in virker, iPod-update virker og får ikke feilmeldinger hele tiden. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hvordan tar på den funksjonen at man kan vise hvilken sang som spilles i MSN? Endret 18. oktober 2007 av mesha Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du må laste ned en plug-in. Den funka ikke med meg i beta 4, men funker flott i beta 3. http://www.winamp.com/plugins/details/144872 Det er lov å f.eks søke på: mediamonkey msn i google Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 1) Går det an å legge til radiostasjoner i MM? Altså link til den politiradioen, f.eks? 2) Og, hva er Podcasts? 3) Kan man legge til f.eks Last.fm, og/eller Wikipedia i den Web-katalog-saken? Og, kan man få de til å fungere som man gjør i det scriptet hvor man får integrert disse (blant annet); altså at den søker automatisk på den artisten som spiller der og da? Takk! Lenke til kommentar
nojac Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 3) Kan man legge til f.eks Last.fm, og/eller Wikipedia i den Web-katalog-saken? Og, kan man få de til å fungere som man gjør i det scriptet hvor man får integrert disse (blant annet); altså at den søker automatisk på den artisten som spiller der og da? Ja. Antar at du snakker om WebSearchPanels. Du bør ha en stor skjerm... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har 24", men.. snakker ikke om WebSearchPanels.. Det falt ikke helt i smak grunnet at den kun baserer seg på IE foreløpig.. (altfor mye reklame ). Men, lurer på om du missforsto meg, eller kanskje det var jeg som missforsto deg.. uansett; Jeg snakker om det "explorer -treet" til venstre, hvor du kan velge Folders, My Computer, Podcasts, osv, osv.. der har du en "katalog" som heter Web! Også er det diverse lenker til Amazon og andre nettsider.. Jeg hadde et ønske om å legge inn last.fm og wikipedia DER!? Er det mulig? I så fall hvordan? Og, hadde det vært mulig, å gjøre slik -som i WebSearchPanels- at man da kan få last.fm og wikipedia til å vise sider etter hvilken artist.. altså i Web-vinduet! (Ikke avspillingsvinduet, liksom) Takker Lenke til kommentar
nojac Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har verken fått til å legge til nye eller modifisere de eksisterende subnodene under Web.. (Der eksisterer visst et script ...) Og slik de nå er fungerer de bare som snarveier til websider som enten åpnes inne i MM eller i Explorer. Ingen kobling til artist eller album. Hvis noen får til en slik kobling er også jeg SVÆRT interessert! Og hvis noen vet hvordan en kan få et webpanel ut av MM og over i et separat vindu er jeg også interessert. For jeg har IKKE stor skjerm, så jeg får ikke plass til panelene jeg ønsker å ha oppe innenfor rammen av MM... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå