Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!

iMono

Anbefalte innlegg

Ok. Skal prøve det nå.

Forresten, hvordan fjerner man "faden" som kommer for tidlig i slutten av en sang. (Når det er en sanger etter den sangen du spiller nå i spillelisten).

9599851[/snapback]

Play - Crossfade på menylinja.

9602742[/snapback]

Jeg får den effekten uansett, vanvittig irriterende. Går ofte glipp av starten på sangene.

9603470[/snapback]

Du kan prøve å skifte frå DirectSound output til waveOut output under output plug-ins i options.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok. Skal prøve det nå.

Forresten, hvordan fjerner man "faden" som kommer for tidlig i slutten av en sang. (Når det er en sanger etter den sangen du spiller nå i spillelisten).

9599851[/snapback]

Options-->Output plug-ins--Configure

Der kan du stille crossfade.

Lenke til kommentar
Jeg har et merkelig problem med mp3 filene på PC-en. Jeg vet ikke om det er PC-en eller MediaMoneky. Jeg kan spille av sanger når jeg er innpå selve MM, men når jeg blar i foldere og trykker på en sang, dvs i windows så henger PC-en seg opp....

Er det feil i MM eller ligger feilen i min pc?

9605355[/snapback]

Sjekk at de aktuelle filtyper er assosiert med MediaMonkey i Tools>Options > General>File Types (Kan også sjekkes i Utforsker)

Hvis ikke det hjelper kan du forsøke å reinstallere. Og hvis ikke det heller nytter får du legge MM i oppstartsmappa (dersom det funker når MM er i gang)

Lenke til kommentar
La inn v.2.55 nå, å den har ikke dette problemet. Merkelige greier. Håper de får fikset det i den fullstendige utgaven da.

9614121[/snapback]

Kan du sende din databasefil for MM3 (C:\Users\<brukernavnet>\Local Settings\Application Data\MediaMonkey ) til [email protected]? Da kan de fikse dette - de trenger mer informasjon nemlig.

Endret av iMono
Lenke til kommentar

En ting jeg lurer litt på..

Nå unnlater plutselig "ripping av CD" å sjekke info på Freedb, så når jeg skal rippe, så blir alt "unknown"..

Hvordan får jeg fikset dette? At når rippe-boksen popper opp, så får jeg søkt manuelt, slik at alt blir OK ved første forsøk!?

Problemet med å rippe og SÅ auto-tagge (som til dels fungerer), er at jeg allikevel må rename FILENE etterpå..

Takker :)

Lenke til kommentar

Ja det er mulig ved å gå inn i Last.fm programmet på "Tools->Get Plugin->Next->Add". Så velger du at du bruker Winamp (er ivertfall det jeg har valgt) fra listen og trykker "Browse". Der må du finne "MediaMonkey.exe". Som regel ligger denne i "c:\Programfiler\MediaMonkey\MediaMonkey.exe".

Edit: Skrivefeil.

Endret av sn3ipen
Lenke til kommentar

Eller, hvis du laster ned plugin'en, så er det bare å velge mediamonkey -katalogen.. i mm -katalogen ligger en winamp.exe -fil (som ikke er winamp), som gjør at du generelt kan bruke de fleste winamp -pluginsa i MM..

Noen som forresten har en idé om når nesten build kommer? :) ..har bedt som så mange ting i MM -forumet, og de har sagt at de skal fikse på alle.. at det skal bli rettet på i neste build.. :)

Lenke til kommentar
Noen som forresten har en idé om når nesten build kommer? :) ..har bedt som så mange ting i MM -forumet, og de har sagt at de skal fikse på alle.. at det skal bli rettet på i neste build.. :)

9639622[/snapback]

Ja. Det vil bli fikset mange feil i neste release (Beta 4). Det er heller ikke lenge til de første RC'ene (siste steget før lansering).

Angående når, virker enten søndag eller mandag som mest logisk for Beta 4 - og dette stemmer også med det jeg har snakket om med Rusty.

Lenke til kommentar
Angående når, virker enten søndag eller mandag som mest logisk for Beta 4 - og dette stemmer også med det jeg har snakket om med Rusty.

Du LOVTE jo å slutte og rope Ulv Ulv!

Går det ann å få laget en liste med alle albumene og artistene og sjangeren ved siden av hverandre i notepad e.l uten å måtte skrive alt selv?

Sjekk File >Create reports

Endret av nojac
Lenke til kommentar
Du LOVTE jo å slutte og rope Ulv Ulv!

Sjekk File >Create reports

Nå er vel saken heller at Beta 4 blir utsatt fordi uventede problemer har oppstått. Jeg kan holde helt kjeft om når jeg tror builder kommer - faktisk så gir jeg blanke faen da MediaMonkey lanseres når den er ferdig og jeg har kontinuerlig tilgang på nattlige builds.

Endret av iMono
Lenke til kommentar

Japp! Enig! :)

iMono er en bra kar, og sitter jo på litt inside information.. han kan få lov til å rope ulv, ulv, i samme stil som før, for meg.. :D hehe..

Er fortsatt nysgjerrig på når neste alphaen blir lansert, for visstnok skal mange av MINE kjernepunkter bli fikset der.. blir det fikset, som lovet, så er den nesten å regne som "final" for meg.. :)

Lenke til kommentar

Det å utvikle programvare er jo faktisk ikke rett fram - derfor kan en build bli utsatt fordi de finner noen uforutsette reaksjoner kalt "Regressions". Dette gagner selvfølgelig dere. Planen er å gi ut Beta 4 i dag, så får vi se om dette skjer eller ikke. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...