Ed Hunter Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ok. Skal prøve det nå. Forresten, hvordan fjerner man "faden" som kommer for tidlig i slutten av en sang. (Når det er en sanger etter den sangen du spiller nå i spillelisten). 9599851[/snapback] Play - Crossfade på menylinja. 9602742[/snapback] Jeg får den effekten uansett, vanvittig irriterende. Går ofte glipp av starten på sangene. 9603470[/snapback] Du kan prøve å skifte frå DirectSound output til waveOut output under output plug-ins i options. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ok. Skal prøve det nå. Forresten, hvordan fjerner man "faden" som kommer for tidlig i slutten av en sang. (Når det er en sanger etter den sangen du spiller nå i spillelisten). 9599851[/snapback] Options-->Output plug-ins--Configure Der kan du stille crossfade. Lenke til kommentar
nojac Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg har et merkelig problem med mp3 filene på PC-en. Jeg vet ikke om det er PC-en eller MediaMoneky. Jeg kan spille av sanger når jeg er innpå selve MM, men når jeg blar i foldere og trykker på en sang, dvs i windows så henger PC-en seg opp.... Er det feil i MM eller ligger feilen i min pc? 9605355[/snapback] Sjekk at de aktuelle filtyper er assosiert med MediaMonkey i Tools>Options > General>File Types (Kan også sjekkes i Utforsker) Hvis ikke det hjelper kan du forsøke å reinstallere. Og hvis ikke det heller nytter får du legge MM i oppstartsmappa (dersom det funker når MM er i gang) Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 La akkurat inn nyeste MedaMonkey nå. Har aldri testet det før, men det så lovende ut. Men så kom feilen. Noen som har noen ide hva dette er? Kjører nyeste MM på Vista64. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 La inn v.2.55 nå, å den har ikke dette problemet. Merkelige greier. Håper de får fikset det i den fullstendige utgaven da. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) La inn v.2.55 nå, å den har ikke dette problemet. Merkelige greier. Håper de får fikset det i den fullstendige utgaven da. 9614121[/snapback] Kan du sende din databasefil for MM3 (C:\Users\<brukernavnet>\Local Settings\Application Data\MediaMonkey ) til [email protected]? Da kan de fikse dette - de trenger mer informasjon nemlig. Endret 1. oktober 2007 av iMono Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 En ting jeg lurer litt på.. Nå unnlater plutselig "ripping av CD" å sjekke info på Freedb, så når jeg skal rippe, så blir alt "unknown".. Hvordan får jeg fikset dette? At når rippe-boksen popper opp, så får jeg søkt manuelt, slik at alt blir OK ved første forsøk!? Problemet med å rippe og SÅ auto-tagge (som til dels fungerer), er at jeg allikevel må rename FILENE etterpå.. Takker Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Funker MediaMonkey med Last.fm? Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Ja det er mulig ved å gå inn i Last.fm programmet på "Tools->Get Plugin->Next->Add". Så velger du at du bruker Winamp (er ivertfall det jeg har valgt) fra listen og trykker "Browse". Der må du finne "MediaMonkey.exe". Som regel ligger denne i "c:\Programfiler\MediaMonkey\MediaMonkey.exe". Edit: Skrivefeil. Endret 5. oktober 2007 av sn3ipen Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Eller, hvis du laster ned plugin'en, så er det bare å velge mediamonkey -katalogen.. i mm -katalogen ligger en winamp.exe -fil (som ikke er winamp), som gjør at du generelt kan bruke de fleste winamp -pluginsa i MM.. Noen som forresten har en idé om når nesten build kommer? ..har bedt som så mange ting i MM -forumet, og de har sagt at de skal fikse på alle.. at det skal bli rettet på i neste build.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Noen som forresten har en idé om når nesten build kommer? ..har bedt som så mange ting i MM -forumet, og de har sagt at de skal fikse på alle.. at det skal bli rettet på i neste build.. 9639622[/snapback] Ja. Det vil bli fikset mange feil i neste release (Beta 4). Det er heller ikke lenge til de første RC'ene (siste steget før lansering). Angående når, virker enten søndag eller mandag som mest logisk for Beta 4 - og dette stemmer også med det jeg har snakket om med Rusty. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 And the Messenger of Good News returns with His prophecies of Joy and Happiness! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Går det ann å få laget en liste med alle albumene og artistene og sjangeren ved siden av hverandre i notepad e.l uten å måtte skrive alt selv? Eventuelt: finnes det noe slags plug-in/program som kan gjøre dette. Det haster litt så takk Lenke til kommentar
nojac Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Angående når, virker enten søndag eller mandag som mest logisk for Beta 4 - og dette stemmer også med det jeg har snakket om med Rusty. Du LOVTE jo å slutte og rope Ulv Ulv! Går det ann å få laget en liste med alle albumene og artistene og sjangeren ved siden av hverandre i notepad e.l uten å måtte skrive alt selv? Sjekk File >Create reports Endret 9. oktober 2007 av nojac Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Du LOVTE jo å slutte og rope Ulv Ulv!Sjekk File >Create reports Nå er vel saken heller at Beta 4 blir utsatt fordi uventede problemer har oppstått. Jeg kan holde helt kjeft om når jeg tror builder kommer - faktisk så gir jeg blanke faen da MediaMonkey lanseres når den er ferdig og jeg har kontinuerlig tilgang på nattlige builds. Endret 9. oktober 2007 av iMono Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Du LOVTE jo å slutte og rope Ulv Ulv!Sjekk File >Create reports Synes det er bra at noen her på forumet holder oss oppdatert på info om MM Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Japp! Enig! iMono er en bra kar, og sitter jo på litt inside information.. han kan få lov til å rope ulv, ulv, i samme stil som før, for meg.. hehe.. Er fortsatt nysgjerrig på når neste alphaen blir lansert, for visstnok skal mange av MINE kjernepunkter bli fikset der.. blir det fikset, som lovet, så er den nesten å regne som "final" for meg.. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Bone: Det er lenge siden alphafasen var over. Du mener nok neste beta. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 alfa, beta, charlie, delta.. Helt sikkert beta, ja! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Det å utvikle programvare er jo faktisk ikke rett fram - derfor kan en build bli utsatt fordi de finner noen uforutsette reaksjoner kalt "Regressions". Dette gagner selvfølgelig dere. Planen er å gi ut Beta 4 i dag, så får vi se om dette skjer eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå