Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pass på å installer i riktig mappe, eg brann meg på det først, installerte i folderen MediaMonkey, men det skulle være MediaMonkey3.

9570457[/snapback]

Den automatiske installasjonen ville installere i "Program Files" istedenfor den norske "Programfiler". Når jeg valgte bla igjennom og valgte riktig mappe, hoppet den allikevel tilbake til det forvalgte. Måtte skrive det inn manuelt, og da fungerte det fint!

Lenke til kommentar

Hjelp, har brukt lyric pluginen fra forumet, som kommer på siden i mm sammen med noe google og wiki greier bl.annet. Har funka helt strålende frem til i dag da jeg fikk kryssa den ut! :(

 

Tenkte at dette var lett å finne igjen i en instilling, men det gjorde jeg ikke. Prøvde å installere scriptet på nytt uten hell, flere forslag har jeg ikke uten å rote i systemet, noe jeg ikke er spesielt god til (A).

 

Noen som vet hva som må gjøres?

(Kjører beta 3 hvis det har betydning, kjørte beta 2 da det skjedde, til slutt gikk jeg over til beta 3 for å se om det hjalp...)

Lenke til kommentar
Ok. Skal prøve det nå.

 

Forresten, hvordan fjerner man "faden" som kommer for tidlig i slutten av en sang. (Når det er en sanger etter den sangen du spiller nå i spillelisten).

9599851[/snapback]

 

Play - Crossfade på menylinja.

9602742[/snapback]

 

 

 

Jeg får den effekten uansett, vanvittig irriterende. Går ofte glipp av starten på sangene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...