Sn3ipen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 @Nojac: Takker:) Men sjønner ikke hvorfor det ikke funka første gang. Jaja. Men nå er alt bra Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Pass på å installer i riktig mappe, eg brann meg på det først, installerte i folderen MediaMonkey, men det skulle være MediaMonkey3. 9570457[/snapback] Den automatiske installasjonen ville installere i "Program Files" istedenfor den norske "Programfiler". Når jeg valgte bla igjennom og valgte riktig mappe, hoppet den allikevel tilbake til det forvalgte. Måtte skrive det inn manuelt, og da fungerte det fint! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Da er Beta 3 nettopp lansert; http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonke....1081_Debug.exe Kjente problemer; - Sporadiske problemer når man utforsker en iPod - Albumgrafikkvisningen er under utvikling. - Lukking fra miniavspilleren gjør at programmet sender en feilrapport. Endret 26. september 2007 av iMono Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Tøft! Er det en liste over forbedringer et sted? Og, går det greit å bare installere over? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Forbedringene ligger vel som vanlig i første post. Jeg antar det går helt greit å installere det rett over, det fungerte i alle fall bra for min del. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Jeg føler ihvertfall at denne builden er raskere enn forhenværende. Andre med samme oppfattelse? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Må bare spørre, mister jeg instillinger som plugins osv når jeg oppgraderer? Lenke til kommentar
nojac Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Fra MM2: Ja Fra tidligere versjon av MM3: Nei Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 ajt, godt å vite. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Vil den nye iPod nanoen kunne bli synkronisert med nyeste beta-versjon? Lenke til kommentar
nojac Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Prøv Beta3. Fra infoen: "What's new? 3626 Added iPod Sync support for iPod Classic, iPod Nano 4g" Lenke til kommentar
gard. Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Ok. Skal prøve det nå. Forresten, hvordan fjerner man "faden" som kommer for tidlig i slutten av en sang. (Når det er en sanger etter den sangen du spiller nå i spillelisten). Endret 29. september 2007 av Blade-Bunny Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Noen som ferresten vet hvordan man får en vanlig Microsoft fjernkontroll til å fungere skikkelig i MM? Stop og forward/baclward fungerer men ikke feks. pause & play!? Lenke til kommentar
ssf Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hjelp, har brukt lyric pluginen fra forumet, som kommer på siden i mm sammen med noe google og wiki greier bl.annet. Har funka helt strålende frem til i dag da jeg fikk kryssa den ut! Tenkte at dette var lett å finne igjen i en instilling, men det gjorde jeg ikke. Prøvde å installere scriptet på nytt uten hell, flere forslag har jeg ikke uten å rote i systemet, noe jeg ikke er spesielt god til (A). Noen som vet hva som må gjøres? (Kjører beta 3 hvis det har betydning, kjørte beta 2 da det skjedde, til slutt gikk jeg over til beta 3 for å se om det hjalp...) Lenke til kommentar
nojac Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Aktivering og deaktivering av de ulike panels i dette scriptet gjøres under "Search the web" som nå ligger på menylinja. (Har skrevet om dette før i denne tråden) Endret 29. september 2007 av nojac Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ok. Skal prøve det nå. Forresten, hvordan fjerner man "faden" som kommer for tidlig i slutten av en sang. (Når det er en sanger etter den sangen du spiller nå i spillelisten). 9599851[/snapback] Play - Crossfade på menylinja. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Aktivering og deaktivering av de ulike panels i dette scriptet gjøres under "Search the web" som nå ligger på menylinja. (Har skrevet om dette før i denne tråden) 9602708[/snapback] Takk! Jeg får lese litt mer enn de siste tre sidene i posten neste gang Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ok. Skal prøve det nå. Forresten, hvordan fjerner man "faden" som kommer for tidlig i slutten av en sang. (Når det er en sanger etter den sangen du spiller nå i spillelisten). 9599851[/snapback] Play - Crossfade på menylinja. 9602742[/snapback] Jeg får den effekten uansett, vanvittig irriterende. Går ofte glipp av starten på sangene. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg har et merkelig problem med mp3 filene på PC-en. Jeg vet ikke om det er PC-en eller MediaMoneky. Jeg kan spille av sanger når jeg er innpå selve MM, men når jeg blar i foldere og trykker på en sang, dvs i windows så henger PC-en seg opp.... Er det feil i MM eller ligger feilen i min pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå